گام بلند تهران برای مدیریت بحران/ شماره واحد امدادی در آستانه راه اندازی
جلسه کمیته ویژه مرکز پاسخگویی مشترک (SOS) برای بررسی روند ایجاد یک دستگاه با شماره امداد و شرکت در نمایندگان لوازم تخصصی برگزار شد.

به گفته اینا در این جلسه علی نصیری رئیس سازمان و مدیریت و مدیریت بحران تهران گفت: “یکی از شاخص های کشورهای در حال توسعه این است که چگونه مدیریت بحران و حوادث آنها کنترل می شود.”
وی همچنین اهمیت تسریع در تصادفات آموزش و اقدامات پیشگیرانه را به عنوان یک پلیس کلیدی در مدیریت بحران توصیف کرد و افزود که افکار عمومی عملکرد رهبران را در طول بحران مشاهده می کند و ایجاد یک مرکز امداد مشترک گام مهمی در جهت ارتقاء این عملکرد است.
ناصیری با اشاره به تجربه موفق کشورهای مختلف با استفاده از شماره تسکین واحد ابراز امیدواری کرد که این مدل ابتدا در تهران و سپس در سراسر کشور اجرا شود.
به گفته وی این پروژه برای ارائه خدمات بهتر به مردم و زیرساخت های فنی مورد نیاز خود طراحی شده است.
وی گفت: “اگر این پروژه به اتمام برسد مسئولیت تحقق آن را بر عهده دارد.”
پس از این جلسه گزارشی از اقدامات مربوط به زیرساخت های فنی کامل مرکز طراحی طرح و مرکز توسعه نرم افزار ارائه شد.
پیمانکار پروژه همچنین ویژگی های نرم افزاری را معرفی کرده و عملکرد بخش هایی مانند “واحد عملکرد میدانی” “واحد اعزام و ناوبری” و “واحد پاسخگویی” را شرح می دهد.
سرانجام کارشناسان فنی به سؤالات دستگاههای تخصصی در مورد عملکرد و عملکرد سیستم پاسخ دادند.
پایان پیام