علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

چه کرمی برای دور چشم خوب است؟

امروزه مراقبت از پوست صورت، خصوصاً پوست نواحی چشم از اهمیت بالایی برخوردار است. چشم عضوی حساس از بدن است و علاوه بر حس بینایی در زیبایی چهره‌ ما نیز نقش بسیار موثری دارد. به دلیل حساس و مستعد چروک بودن پوست اطراف چشم توصیه می‌کنیم حتماً برای آبرسانی و تغذیه درست پوست دور چشم خود، از کرم‌ های دور چشم معتبری که دارای مجوزهای مربوطه است، استفاده کنید تا از به وجود آمدن چروک و مشکلات پوستی در این ناحیه جلوگیری کرده و زیبایی چشمتان را حفظ کنید.  سرم دور چشم کافئین لاکچری کوین چشم، پوست حساس دور چشم را ترمیم کرده و از بروز و عمیق شدن چروک‌ها، حلقه‌های تیره و پف دور چشم جلوگیری می‌کنند.

محصولاتی نظیر سرم لایه بردار لاکچری کوین و سرم کلاژن لاکچری کوین با توجه به خواص و ترکیبات خود، می‌توانند اهداف درمانی متفاوتی را فراهم آورند؛ همچنین، در دسته‌های مختلفی نیز تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مشکلات پوستی خودتان، از انواع کرم‌های دور چشم استفاده نمایید.

از جمله پرطرفدارترین انواع کرم دور چشم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم رفع پف بالای چشم
  • کرم رفع پف زیر چشم
  • کرم آبرسان
  • کرم مرطوب کننده
  • کرم ضد چروک
  • کرم جوان کننده

اگر به دنبال با کیفیت و مناسب هستید در ادامه 5 کرم برتر دور چشم موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام خرید کمتر دچار سردرگمی شوید.

برندهای معتبر تولید کننده دور چشم

کرم دور چشم مای

چشم یکی از مهم‌ترین اعضای صورت است و پوست اطراف آن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل عواملی مانند بالا رفتن سن، کار و خستگی زیاد، خواب کم و یا حتی عوامل روحی باعث ایجاد چین‌ و چروک، پف و تیرگی دور چشم می‌شود که طبیعتاً این اتفاق برای هیچ‌ کس، مخصوصاً خانم‌ها خوشایند نیست.

با دارا بودن ترکیباتی چون ویتامین E، جنیستئین، عصاره‌های دریایی و سینکل که به عنوان جدیدترین کمپلکس برای درمان چروک‌های پوست می‌باشد تولید شده است. این کرم چین‌ و چروک‌ها و سیاهی دور چشم را بهبود می‌بخشد و به راحتی بافت پوست دور چشم را سفت و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند.

سرم های لاکچری کوین بیز

ازآنجایی‌ که کرم‌هایی با عطر زیاد، برای اطراف چشم مناسب نیستند، این کرم بدون عطر و رایحه بوده و به همین دلیل برای انواع پوست‌های حساس مناسب است و به رفع کبودی و پف زیر چشم کمک بسیار زیادی می‌کند. با کرم ضد چروک و ضد تیرگی دور چشم مای شادابی و سلامتی را به پوست خود برگردانید.

کرم دور چشم سی گل

چین‌ وچروک‌ها، تیرگی‌ و پف پوست دور چشم ظاهری پیر و نازیبا به چشم و صورت می‌دهد، به همین دلیل برای جلوگیری از تشدید این عارضه بهتر است از کرم‌های دور چشم استفاده شود. در حجم 20 میلی‌لیتر، دارای ترکیبات مؤثری برای مبارزه با این عارضه است.

وجود ویتامین‌های E و C به تقویت و سفت‌ شدن پوست دور چشم کمک بسیاری می‌کند. کرم دور چشم سی گل علاوه بر کاهش چروک‌های سطحی، پف و کبودی دور چشم را نیز بهبود می‌بخشد. این محصول برای مرطوب نگه داشتن دور چشم انواع پوست مناسب است.

همچنین کرم دور چشم سی گل پیری پوست اطراف چشم را به تأخیر می‌اندازد؛ چرا که دارای مؤثرترین ترکیبات ضد پیری است. شما می‌توانید این کرم را روزی یک‌ بار به پوست تمیز دور چشم ماساژ دهید و همچنین از آن می‌توانید 10 دقیقه قبل از مواد آرایشی هم استفاده کنید.

کرم دور چشم بایومارین

با فرمولاسیون ملایم خود باعث کاهش چروک و لک‌های قهوه‌ای اطراف چشم می‌شود و تیرگی و پف زیر چشم را نیز بهبود می‌بخشد. این محصول علاوه بر آن که پوست اطراف چشم شما را مرطوب می‌کند، با افزایش استحکام و بازسازی بافت دور آن و کاهش افتادگی پلک‌ها، جلوه چشمان شما را دوچندان می‌کند.

کرم دور چشم بایومارین مناسب انواع پوست بوده و برای استفاده روزانه در صبح و شب گزینه خوبی است. این محصول به دلیل تأثیر و عملکرد مناسب خود صد در صد رضایت شما را جلب خواهد کرد.

کرم دور چشم سینره

سینره نام یکی از شرکت‌های مطرح ایرانی است که با بهره‌مندی از دانش به روز، نیروهای متخصص و کارآزموده و ساختار هدفمند، مواد اولیه برای ساخت محصولاتش را از گیاهان مفید تهیه و محصولات مورد نیاز مشتریان را تولید می‌کند.

برای ساخت کرم دور چشم سینره از مواد طبیعی و فناوری بیوتکنولوژی بهره گرفته شده است که علاوه بر مقابله با چین و چروک، هاله سیاه دور چشم را نیز از بین می‌برد. مواد موجود در این کرم، علاوه بر اینکه میزان کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهند، غشای مویرگی رگ‌های پوست را نیز تقویت کرده و موجب شفاف‌تر و جوان‌تر شدن پوست می‌شوند.

ترکیب به کار رفته شده در کرم دور چشم سینره بسیار سبک است و تورم و پف زیر چشم را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. از طرف دیگر این کرم حاوی عصاره فائکس است که علاوه بر بهبود گردش خون مویرگی، سیاهی دور چشم را محو می‌کند. کرم دور چشم سینره حاوی مقادیر زیادی کوآنزیم Q10 و ویتامین E  است. همچنین به منظور حذف رادیکال‌های آزاد، با اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 غنی شده است.

کرم دور چشم کدلی

بافتی سبک و شفاف دارد و به دلیل دارا بودن اسید هیالورونیک رطوبت پوست دور چشم شما را تأمین و در پر کردن خطوط دور چشم نیز بسیار مؤثر است.

از آنجایی‌ که این محصول دارای ویتامین C است سبب درخشان و شفاف شدن پوست دور چشم می‌شود. این کرم فاقد پارابن بوده و علاوه بر محافظت از پوست شما به نرم و لطیف شدن آن کمک شایانی می‌کند. با خرید کرم طراوت بخش دور چشم کدلی لطافت و جوانی را به پوست خود برگردانید.

راهنمای خرید کرم دور‌چشم برای بهبود حلقه‌های تیره و پف دور چشم

کرم های دور چشم از محصولات مراقبت از پوست هستند که باید تمام آقایان و خانم‌ها از آن برای مراقبت از پوست حساس دور چشم خود استفاده کنند. چرا که پوست دور چشم، زودتر از سایر قسمت‌های پوست صورت، علائم پیری را نشان می‌دهد و لازم است که برای مراقبت از این قسمت، هم هزینه و هم‌ زمان کافی را در نظر بگیرید.

 کرم‌های دور چشم باید حاوی ترکیبات ضد پیری پوست باشند

هدف استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست اطراف چشم، کاهش علائم پیری پوست و بهبود تیرگی و پف زیر چشم است به همین دلیل باید کرمی را انتخاب کنید که حاوی آنتی اکسیدان، مواد تقویت‌کننده و مواد ترمیم‌کننده پوست باشد. این مواد عبارت‌اند از:

  •     گلیسیرین (glycerin)
  •     هیالورونات سدیم (sodium hyaluronate)
  •     سرامیدها (ceramides)
  •     عصاره‌های گیاهی غیر معطر (non-fragrant plant extracts)
  •     کره (butters)
  •     روغن‌های طبیعی (oils)
  •     ویتامین‌ها (vitamins)
  •     پپتیدها (peptides)، رتینول (retinol)
  •     اسیدهای چرب (fatty acids)
  •     تری گلیسیریدها (triglycerides)

کرم‌های دور چشم باید بدون عطر و رایحه باشند

هر گونه عطر و رایحه طبیعی که در کرم‌ها استفاده می‌شود می تواند منبع قدرتمندی از حساسیت و آلرژیک باشد بنابراین سعی کنید محصولاتی که برای پوست دور چشم خریداری می‌کنید از نوع بدون عطر و رایحه باشند.

انتظارات واقع‌ بینانه از کرم‌های دور چشم داشته باشید

نکته‌ قابل ذکر در خصوص کرم‌های دور چشم این است که در حقیقت هیچ کرمی نمی‌تواند به‌ طور کامل چین‌ و چروک‌ها، تیرگی، پف و افتادگی پوست اطراف چشم را از بین ببرد؛ اما اگر از یک کرم عالی و باکیفیت به‌ طور مداوم و منظم استفاده کنید نتایجی چون آبرسانی و هیدراته شدن پوست اطراف چشم، سفت‌ و صاف‌تر شدن بافت پوست اطراف چشم، روشن‌تر شدن پوست این ناحیه و کاهش خطوط ریز، تیرگی، چین‌ و چروک و پف اطراف چشم را در پی دارد.

کرم دور‌چشم مناسب برای شب و روز تهیه کنید

سعی کنید کرمی را انتخاب کنید که دارای SPF باشد تا از پوست شما در برابر نور خورشید نیز محافظت کند؛ اما اگر چنین محصولی پیدا نکردید بهتر است اول کرم مخصوص دور چشم را به پوست دور چشم بزنید سپس یک لایه کرم ضد آفتاب فاقد عطر و رایحه استفاده کنید. با این کار هم از پوست دور چشم مراقبت کرده‌اید و هم اینکه پوستتان از آسیب‌های نور خورشید در امان خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا