پاسخ به یک پرسش اساسی درباره ظهور امام زمان (عج)

بشنوید/چند قطعه موسیقی به مناسبت عید بزرگ شعبان

تأکید می کند که امام زامان (ع) این ذخیره الهی است که نعمت بشریت است که همه آنها باید از وجود مبارک خود بهره مند شوند زیرا جامعه برای جلوگیری از ظلم و سرکوب مظلوم به یک قاعده قوی نیاز دارد. از سؤالات اساسی در مورد موضوع مهدیسم و ​​آخرالزمان هدف از ظهور امام زامان (AS) در این زمان و چه سؤالاتی برای رسالت وی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سؤال ما برخی از داستانهای پیامبر (صلح با او) و امامان معصوم را مرور می کنیم.

سید محمود جاوادی ؛ در مصاحبه ای با یومیر این روزها بیشتر محافل مذهبی در مورد توسعه منطقه و داستان های وقایع آخرالزمانی صحبت می کنند. سالگرد تولد ناجی بشریت فرصتی برای پیروی از این بحث ها و پرداختن به مسئله مهدیسم و ​​نگاه به نیاز شدید انسان و جهان تا پایان زمان است. برای عدالت صلح و صلح. امروز بسیاری از ملل با تجربه حاکمان بی کفایت و مظلوم خود را بیشتر در نیاز به تصمیم قوه قضاییه و جهانی می بینند یک حاکم که منافع انسانی را به منافع فردی ترجیح می دهد و به دنبال ارتقاء عدالت و صلح در این دنیای آشفته است. با این حال چه کسی شایسته امام زامان برای این مأموریت است به متون مقدس در مذاهب مختلف از پیامبر به عنوان ناجی بشریت و رهبری شایسته یاد می کند.

عرفانی

وی گفت: قبل از اینکه به بحث بپردازیم و به این سؤال بپردازیم باید دیدگاه مردمی خود را در مورد مسئله امامات اصلاح کنیم و خواسته های سطحی خود را از امام زامان تغییر دهیم یعنی تغییر سطح کلیشه ای ما و تغییر سطح کلیشه ای خود زامن (( AS) نه تنها به عنوان یک شخصیت در خیابان های درد و رنج است. در مقابل امام شخصیتی را که اسلام به اسلام در جهان می دهد با دولت جنایتکار خود می داند. و مانند دعا در مورد افتتاح فلسفه سیاسی امامات “خداوند متعال فراتر از خواسته های سطحی و فردی و عطش عزت برای عزت.

این متخصص مذهبی تأکید کرد: “ما باید دیدگاه خودخواه فردی و محبوب خود را ارتقا دهیم و سعی کنیم سطح” امامات “خود را گسترش دهیم و سطح محققانی مانند شیخ مفید شیخ توسی سید مورتزا و آلامه هالی را بالا ببریم. این معلمان می گویند ما که امام (AS) به زندگی بشر اصلاح می کند و از نظر آنها “انتظار” از زمان خود را از فقر و فساد نجات می دهد.

تأکید می کند که امام زامان (ع) این ذخیره الهی است که نعمت بشریت است که همه آنها باید از وجود مبارک خود بهره مند شوند زیرا جامعه برای جلوگیری از ظلم و سرکوب مظلوم به یک قاعده قوی نیاز دارد. از سؤالات اساسی در مورد موضوع مهدیسم و ​​پایان زمان هدف از ظهور امام زامان (AS) در این زمان است و اولویت در رسالت آنها چه سؤالاتی است؟ برای پاسخ به این سؤال ما برخی از داستانهای پیامبر (صلح با او) و امامان معصوم را مرور می کنیم.

هدف از ظهور امام زامان (AS)

وی گفت: امام هادی (ص) یکی از مأموریت های امام ASR (AS) را در زمان قیام خود برای تحقق نعمت های الهی و در تفسیر این آیه نجیب که می گوید: نابود کردن حقیقت و نابود کردن نادرست حتی اگر آنها از مجرمان (1) لذت نبردند آنها گفتند: یعنی او (مهدی) کسی است که کلمات (خدا) را ادغام می کند و نعمت ها را به طور کامل به ارمغان می آورد. خدا از طریق او عدالت و نامعتبر می دهد و او مهدی در انتظار شما است “(1). امام باکر (که) این بخش از آیه شریف را توضیح داد “و پیامبر (صلح با او) و پیامبر (صلح با او باشید). از قلب ها “(1) او گفت ” او پیامبر (صلح با او) و پیامبر (صلح با او) و الموماماد الموماماد … “؛ یعنی خداوند بیهوده و معلول بد می شود و معنای سخنان او درست است یعنی از امامان پیامبر اکرم (صلح با او) (1).

پس از پردازش نعمت ها: اما در مورد وقایع نعمت ها در دوره با ظهور امام ASR (AS) که در آن امام هادی (AS) گفت: “و یاتام النامی” چندین حدیث از آن صادر شده است پیامبر (صلح بر او) و امام ها. در آخرین خطبه اشورا امام حسین به برخی از نعمت ها در سن ظهور اشاره کرد و گفت: اوه بنی الببیعی “؛ هیچ کور نخواهد بود اجاره به زمین مگر اینکه خداوند آهل البیت را از آن خارج کند او ناجی برای این بشریت: وقتی عمق ظهور می کند خداوند آفت را از هر مؤمن خارج می کند و قدرت خود را به سمت او باز می گرداند (1).

این کارشناس مذهبی به یاد آورد: ابو سعید خادری در داستانی از پیامبر (صلح بر او) به نقل از: او همان پیامبر است (صلح با او). مردی از ملت من به سنت من می آید خداوند نعمتهای او را از بهشت ​​می فرستد و زمین نعمت های خود را برای او می گذارد و زمین از عدالت غرق خواهد شد زیرا این امر از ظلم و ستم غافل می شود. و در داستان دیگری از پیامبر گفت: ساکنان بهشت ​​و زمین از او خوشحال هستند آسمان تمام باران های خود را فرو می ریزد و زمین تمام گیاهان خود را به حدی که زندگی می خواهد مردگان زنده باشد و ما را ایجاد می کند ایجاد می کند. وضعیت زنده بود. و در یک داستان دیگر است که زمین گنجینه های خود را به پیامبر نشان می دهد و پیامبر بدون شمارش آنها یا بخشش آنها به مردم مشت می کند و امنیت عمومی در همه جا است.

تأسیس دولت کریمه: ما خدای متعال را ترغیب می کنیم: نفیققی و خدای او و پیامبر (صلح با او) و پیامبر (صلح با او) و پیامبر (صلح بر او). “من” ما مشتاق هستیم که دولت کریم را که شما به اسلام و مردم آن آورده اید پیدا کنیم و آن را تحقیر کنیم و ما را در این حالت دعوت به اطاعت و رهبران خود قرار دهیم.

وی گفت: “این دعا به این صفت دولت جنایتکار امام زامان (AS) است جایی که اسلام و مسلمانان به اوج قدرت می رسند و تحقیر و تحقیر می شوند و به کمک خدا و امام و در ادامه می دهند. . او) و پیامبر (صلح با او) این موردی است که در زمان ظهور مأموریت امام زامان (ص) گسترش عدالت در جهان در تأسیس دولت کریمه و حقیقت حق و ابطال است پس از آن حق ستمگر نباید نقض شود و طبق گفته قرآن: هارمالله الله و رسول پیامبر (صلح با او) “(1) یک مورد ناخودآگاه قرن ها قبل از امام (1 ). این پرونده متعلق به خون پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در کربلا است و از آنجا پیامبر

در نظر به زینت (1) به نقل از امام محمد باکر (ع) گفته می شود که در تفسیر این آیه که می گوید: و کسی که معصومیت را می کشد ما به او قدرت و سلطنت قانونی داده ایم بنابراین از خونریزی در آغوش خون فراتر نمی رود اما او یک است کمک می کند. وی گفت: او حسین (AS) است و ما خون او هستیم و وقتی شورش ما افزایش می یابد او خون را از قیمت خود می خواست و آن را می کشد تا اینکه گفته می شود در این قتل هدر می رود. و سپس وی گفت: قربانی حسین (AS) است و دم او عمودی است و زباله های موجود در این قتل این است که غیر قارچ کشته می شود. پر از ظلم است.

امام موسی ابن جافار (AS) به سؤال “سبیب الدر” پاسخ داد: او یک امام عجیب و غریب است به تنهایی به دور از خانه و غایب از چشمانش که ادعا می کند خون پدرش است (1). به موتور گفته می شود که خون پرتاب شده است اما هنوز انتقام ندارد. در زیارت ما امام حسین (ص) را تفسیر می کنیم: “ما” آل -لاموتور “را تفسیر می کنیم که هنوز آشکار نشده است. گفته می شود که پیامبر (صلح با او) در این حدیث” موتور “است زیرا خون از گراند بزرگ او: امیر -بیلیور امام حسن امام حسین و امام های بعدی امام حسن عسکری را دریافت نکرده اند.

چگونه ما را آماده کنیم؟

وی خاطرنشان کرد: شیعیان و پیامبر (صلح با او) با جستجوی پناهندگی به خدا برای حفظ دین در عصر غیبت می توانند برای امام زمان آماده شوند و امام غایب را در قلب خود ببینند. جامعه ای که به دنبال ایجاد و ایجاد زمینه ای برای ظهور اقتدار خدا است باید به دنبال راهی برای سبک زندگی مؤمن باشد و استقامت در حمایت از این سبک زندگی می تواند شرم آور باشد. مخالفان دشمنان و شیاطین از آنی و جنی مطمئناً سعی در ترویج سبک زندگی غیر مبهم و شیطانی دارند. بنابراین ما باید اصرار داشته باشیم که سبک زندگی وفادار و پایدار خود را حفظ کنیم. دانش و دانش Ahlul -Bayt به ویژه امام ASR (AS) اعلامیه مداوم عشق به Ahlul -Bayt al -islam و امام Faraj Al -Sharif اطاعت خالص و غیرقابل انکار فرماندهان الهی و بیان به خاطر خدا

جوادی گفت “ما باید مطمئن باشیم که امام زمان منتظر آمادگی ما است و جامعه بین المللی ظهور می کند و تا زمانی که این شرایط رخ ندهد و اراده کافی برای انجام این کار وجود نداشته باشد سرنوشت الهی وجود نخواهد داشت بنابراین ما باید طبق قانون قرآنی مثلاً خداوند ما باکامی حتی Yaghirua ma benfishami “(1) علاوه بر اراده اضطراب”. به ترک گناه و پاکیزگی داخلی از متن اشاره کنید که این بخش به توضیحات گسترده و مفصلی نیاز دارد که با ظهور ناجی بشریت انسان جهان شاهد درد درد مظرومان خواهد بود از جهان و ناظر این وعده الهی.

منابع:

1- سورات النوفال آیه 2

1- النزیم النقات الحجج الغیب ج پ.

1- سوره شوری آیه 2

1- al-burhan-تفسیر القوران حدود.

1- کوتاه البسایر ص.

1- غیبت نعمان ص.

1- اعلیحضرت Elsevaid C.

1- سوره حج آیه 2

1- سوره ابراهیم آیه 2

1- سوره اسرائیه آیه 2

1- اتصال دوم P.

1- کمال الدین و همه النیما ؛ سی دی ؛ س.

1- شورای سوره آیه 2

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا