ورزشی

مناف هاشمی: خیلی‌ها به تیم ملی امید، امید نداشتند

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت تیم فوتبال امید در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: به نظر می‌رسد تیم آماده است. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعد از ۲۰ سال اتفاق جدیدی بیفتد. هر چند که خیلی‌ها به این تیم امید نداشتند.

به گزارش یومیر، مناف هاشمی، دبیرکل  کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی از اردوی تیم ملی فوتبال امید بازدید کردند.  

هاشمی در مورد حضور در اردوی ملی‌پوشان فوتبال گفت: آمده‌ایم به آقای عنایتی و آقای فرقانی خسته نباشید بگوییم و بچه‌ها را هم از نزدیک ببینیم. آن‌گونه که آقای عنایتی و فرقانی می‌گویند اعضای تیم روحیه خیلی خوبی دارند. به نظر می‌رسد تیم آماده است. هرچند به سختی از طریق باشگاه‌ها اینجا جمع شدند و دوره آماده‌سازی طولانی نداشتند. دو، سه ماه کنار هم بودند اما به نظر می‌رسد باید امیدوار به کسب سهمیه باشیم.  

او در ادامه گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعد از ۲۰ سال اتفاق جدیدی بیفتد. هر چند که خیلی‌ها به این تیم امید نداشتند چون خیلی دیر تشکیل شد و انتظار بر این بود که فدراسیون از یکسال قبل این هماهنگی را انجام می‌داد. به هر حال از ۵، ۶ ماه گذشته آقای تاج و قلعه‌نویی تلاش کردند، آقای عنایتی هم این مسئولیت را برعهده گرفت و آقای فرقانی هم حمایت کرد. کمیته ملی المپیک هم از روزی که سرمربی و سرپرست تیم مشخص شدند، به شکل ویژه کنارشان بود. اعتبارات مختصری را تصویب کردیم، امکانات لازم برای بازی‌ها مثل کیف، کفش، چمدان و حتی پول توجیبی دیروز توزیع شده است. قول‌هایی هم رئیس کمیته ملی المپیک داد.  

هاشمی در ادامه بیان کرد: تیم امید محبوبیت خاصی در کشور دارد. امیدوارم دوستان با تمام قوا تلاش کنند و اتفاقات خوبی بیفتد تا دل مردم ایران شاد شود و بعد از ۲۰ سال صاحب مدال شویم. حدود ۵۰ سال است که نتوانسته‌ایم سهمیه المپیک کسب کنیم. ابتدا به خدا و سپس به تلاش این بچه‌ها امید داریم. قطعا اگر دوستان چند برد خوب داشته باشند دولت و فدراسیون فوتبال هم حمایت بیشتری می‌کنند. کمیته ملی المپیک هم کنارشان است.  

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا