رهاشدگی ساماندهی موتورسیکلت ها در تهران/ لزوم نامه نگاری با خودروسازان در مورد وضعیت فنی خودروهایشان

تصویب حسابرسی منطقه ۲۲ در شورای شهر تهران

اعضای شورای تهران پس از شنیدن گزارش از مدیرعامل بازرسی فنی تهران مطالعه فنی وسایل نقلیه تهرانیه توضیح دادند.

به گفته اینا مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت پس از شنیدن سخنرانان کادر فنی شهر تهران و گفت: “کوچکترین کاری که باید انجام شود تأیید تاکسی ها و سپس سایر وسایل نقلیه در تهران است و حتی برخی از وسایل نقلیه هیچ تحقیقات فنی ندارند و پلیس نمی تواند این کار را انجام دهد تا فکر کند که موتورسیکلت برقی است.

ما همچنین باید در مورد برق موتور سیکلت فکر کنیم

چهار معافیت سالانه از اتومبیل های خانگی از معاینه فنی زیاد است

شما باید از وزارت کشور بپرسید که چرا اتومبیل های تهران در خارج از شهر معاینه فنی می گیرند؟

هنگامی که وی تأکید کرد که شما این گزارش را به قوه قضاییه می دهید وی افزود: “معافیت چهار ساله از اتومبیل های داخلی در معاینه فنی بسیار زیاد است و به نظر نمی رسد که اصلاح طلبان داشته باشد و خود را برای خودشان بسازند و باید این سؤال را از طریق ماجلیس و وزارت کشور دنبال کنند و چرا وزارت کشور باید بپرسد.” وزارت کشور باید بررسی کند.

5 ٪ از منابع حل کننده تهران در حال حرکت است

هاشیمی هاشیمی رئیس کمیسیون حمل و نقل کانتی تهران همچنین گفت که طبق آمار تقریباً. وی گفت: “5 ٪ از منابع آلودگی تهران در صورت حل مشکلات وی گفت:” من در مورد تجزیه و تحلیل گزارش ها در مورد این خودروها سؤالی دارم؟ ” اگر یک ماشین نقص ترمز داشته باشد آیا ما باید مکاتبات جدی داشته باشیم و فقط مورد بررسی قرار نگیریم و باید برای مقامات بالاتر نوشته شود؟

وی گفت: وزارت کشور باید با تجزیه و تحلیل آمار سیستم SIMFA که متأسفانه یک مطالعه فنی را بدون مراجعه به مطالعه فنی انجام می دهد به مراکز برسد. در عوض این باید هوشمندانه کنترل شود و ما باید یک مطالعه فنی برای شهروندان صادر کنیم و مراقب باشیم که آلاینده ها اکنون کمتر از 1.5 میکرون هستند اما اتومبیل های بنزین نیز تولید کننده هستند و ابزارهای مورد نیاز برای تأمین این آلودگی باید ارائه شود.

مطالعه فنی یک تجارت نیست

هاشیمی از ما تشکر کرد که ما قبلاً معاینه فنی را در تهران برای اتومبیل های تهران تأیید کرده بودیم اما موافقت نکردیم که بگوییم: “معاینه فنی یک تجارت نیست و ما یارانه می گیریم تا اتومبیل های تهران را از تهران بگیریم.”

نمایندگان جمعیت تهران در پارلمان وظیفه تهران را دارند

وی همچنین گفت که علاوه بر ارسال نامه ای به قوه قضاییه ما باید خود را نیز برای خود تولید کنندگان خودرو بنویسیم و خاطرنشان کنیم که نمایندگان مردم تهران در مجلس وظیفه دارند که تهران را دنبال کنند و باید از این سؤالات پیروی کنند و می توانند از وزیر و …

5 میلیون موتور سیکلت که بدون هیچ قانونی در شهر سفر می کنند

ناصر امانی همچنین تأکید کرد که 5 ٪ از آلودگی هوای تهران به دلیل جابجایی وسایل نقلیه است و گفت: “اگر به قانون هوای خالص نگاه کنید یکی از موضوعات مهم برای شهرداری ها مسئله معاینه فنی است و موتور سیکلت ها رها شده است و من می بینم که 5 میلیون موتورسیکلت در شهر مشهور نیستند.”

هیچ دلیلی برای بیرون رفتن از تهران از تهران برای معاینه فنی وجود ندارد

Aghamiri یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران همچنین تأکید کرد که هیچ توجیهی برای تاکسی های تهانی وجود ندارد که برای معاینه فنی از تهران خارج شوند و گفت وضعیت موتور سیکلت در تهران باید فوری باشد.

برای تعیین اینکه کدام دستگاه یا ارگانیسم ها معاینه فنی موتور سیکلت ندارند

احمد آلاوی همچنین گفت که چه تعداد از این اتومبیل ها و موتور سیکلت هایی که معاینه فنی ندارند متعلق به آن است وی گفت: “سوال این است که آیا ما برق را جدی گرفتیم؟” ماشین خدمات شهرداری تهران برق دارد؟

اتومبیل هایی که در تهران معاینه فنی دریافت نمی کنند

مهدی پیروادی همچنین پیشنهاد کرد که اتومبیل های تهران به مراکز آزمون فنی می روند. وی گفت اما آنها جریمه نخواهند شد “تا ماه نوامبر طبق ترافیک ما 2 میلیون و 5 موتور سیکلت در تهران داریم که تقریباً هیچ یک از این موتورها برای معاینه فنی نبودند و 2 ٪ موتورها کاربراتور هستند که 2 ٪ از آنها پوشیده شده است که نسبت خاصی از آلودگی هوا دارند اما از طرف دیگر.” اجرای

برخی از موتور سیکلت های موجود در شهر باعث هرج و مرج و هرج و مرج می شوند

سهم خودرو در تولید آلاینده ها و نقاط ضعف آنها با دریافت معاینه فنی

Alireza Nadali همچنین تأکید کرد که علاوه بر آمار و ارقام خودرو سهم تولید کنندگان خودرو در تولید آلاینده ها و نقاط ضعف آنها در مطالعه فنی نیز با وجود مقاومت برخی از تولید کنندگان خودرو و تخلفات آنها تبلیغ می شود.

وی همچنین به وضعیت موتور سیکلت اشاره کرد و افزود که بیش از 5 ٪ آلودگی هوا مربوط به موتور سیکلت های سطح سرمایه است بنابراین آنها باید سریع و با دقت سازمان یافته باشند زیرا برخی از موتور سیکلت ها بدون توجه به قوانین و قوانین شهر باعث ایجاد قوانین و هرج و مرج بسیاری شده اند.

موتور سیکلت دیگر مختص کلاس خاص نیست

وی با اشاره به بسیاری از تبلیغات برای خرید موتور سیکلت از رسانه ها و سایر کیت های اطلاعاتی گفت: “استفاده از این واحد اکنون افزایش یافته است که حتی صاحبان خودرو برای فرار از ترافیک موتور سیکلت ها را تأمین می کنند!” و این واحد دیگر مختص طبقه خاص نیست و وضعیت موتور سیکلت در تهران کنار گذاشته شده است و باید برای سازماندهی هر دو آزمون فنی و پیروی از سایر مؤسسات مسئول با همکاری سایر مؤسسات مسئول اقدامات جدی انجام دهد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا