عمومیکسب و کار ایرانی

تختخوابهای بادی چقدر طول عمر دارد؟

تخت‌های بادی دارای سطح طبی و راحتی هستند تا هنگام استراحت بر روی آنها احساس آرامش کامل داشته باشید. جنس بدنه این محصولات از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین طول عمر بسیار بالایی دارند تا در استفاده بلند مدت و در محیط‌های مختلف دچار صدمه و آسیب نشوند. با این حال راه کارهایی برای افزایش طول عمر تخت بادی وجود دارند تا با انجام برخی اقدامات ساده و البته مراقبت صحیح بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول کاربردی استفاده نمایید. اما آیا افزایش طول عمر ت امکان پذیر است؟ در ادامه این مطلب چند نکته کلیدی برای افزایش طول عمر تخت بادی را به شما آموزش می‌دهیم تا با در نظر داشتن آنها بتوانید میزان بهره وری این محصول را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

طول عمر تخت بادی اینتکس چقدر است؟

طول عمر تخت بادی اینتکس به عوامل مختلفی همچون شرکت سازنده، کیفیت محصول و نحوه نگهداری از آن بستگی دارد. اما به طور کلی طول عمر مفید و استاندارد تخت‌های بادی در صورت مراقبت صحیح از آنها بین 7 الی 10 سال است. اما گاهی مواقع ممکن است به دلیل استفاده نادرست از محصول و یا آسیب‌های احتمالی همچون ساییدگی و یا پارگی، تخت بادی شما زودتر از بازه زمانی گفته شده فرسوده شود. با این حال اگر از تخت بادی خود به خوبی مراقبت کرده و از راه کارهایی برای افزایش طول عمر تخت بادی نیز استفاده کنید، به راحتی می‌توانید از بروز آسیب‌های احتمالی به آن جلوگیری کرده و سال‌های بیشتری با آرامش بر روی تخت خود استراحت کنید.

چند نکته کلیدی برای افزایش طول عمر تخت بادی

پیش از پرداختن به راهکارهایی برای افزایش طول عمر تخت بادی اینتکس ابتدا باید با چند نکته کلیدی برای افزایش طول عمر تخت بادی و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

مراقبت صحیح از تخت بادی

طول عمر تخت بادی تا حد زیادی به نحوه استفاده و مراقبت صحیح از آن بستگی دارد. توجه داشته باشید که تخت بادی از جمله وسایل پر مصرف و پرکاربرد محسوب می‌شود که سطح راحت و طبی آن باعث شده است تا افراد تمایل داشته باشند مدت زمان طولانی بر روی آن به استراحت کنند. پس قطعا برای مراقبت از آن باید دقت کافی داشته باشید تا با استفاده و مواظبت صحیح از تخت بادی خود بتوانید طول عمر این محصول را افزایش دهید. توجه کنید که برای جلوگیری از آسیب‌های مختلف به بدنه تخت بادی از پرش بر روی آن اجتناب کنید تا بدنه تخت دچار فرورفتگی و پارگی نشود و ساختار استاندارد خود را نیز از دست ندهد.

خصوصیت دیگر این محصول کاربردی، بدنه مواج آن است که ستون فقرات شما را در شرایط استاندارد قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، ساختار داخلی تخت بادی سلولی است و از واحد های هم اندازه و نزدیک به هم ساخته شده است که بر اثر نفوذ آب و رطوبت به داخل بدنه دچار آسیب شده و صدمه می‌بیند. بدنه محصول قابلیت نصب و راه اندازی آسان دارد و جمع آوری آن نیز ساده است. توجه کنید که برای نصب محصول ابتدا باید مکان مورد نظر بررسی شود تا عاری از هرگونه جسم تیز و برنده باشد؛ زیرا تخت بادی بر اثر برخورد با اشیاء تیز آسیب دیده و طول عمر آن کاهش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

توجه به جنس تخت بادی

تخت بادی دارای بدنه مواج و راحتی است تا با دراز کشیدن بر روی آن بتوانید در راحت‌ترین حالت ممکن استراحت کنید. تخت‌های بادی معمولا دارای جنس بدنه با کیفیتی هستند که این امر تاثیر بسزایی بر طول عمر آنها خواهد داشت. جنس بدنه تخت‌های بادی با یکدیگر متفاوت است اما تمامی آن ها بر پایه پی وی سی برزنتی ساخته می‌شوند که نوعی پلاستیک فشرده با کیفیت است که موجب افزایش طول عمر آنها می‌شود. جنس بدنه برخی از تخت‌های بادی از نوع الیاف شمعی است که بدنه آن ضد حساسیت بوده و از بهترین الیاف تشکیل شده است. تخت بادی همچنین دارای رویه مخمل و جیر است که لطافت خاصی به آن داده و راحتی لذت بخشی را در زمان استراحت برای شما به ارمغان می‌آورد.

بدنه قابل اشتعال

قابل اشتعال بودن بدنه نکته بسیار مهم دیگری است که در زمان خرید تخت بادی باید به آن توجه کنید. از آن جایی که جنس بدنه تخت بادی از پلاستیک فشرده است، امکان آسیب به آن بر اثر برخورد و نزدیک شدن به حرارت وجود دارد که می‌تواند موجب آتش سوزی شود. این قابلیت در بدنه محصول مورد نظر نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا سلامت تخت بادی به خطر نیافتد و بتوانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم، راه کارهایی برای افزایش طول عمر تخت بادی وجود دارند که با در نظر داشتن آنها می‌توانید مدت زمان بیشتری از تخت بادی خود استفاده نمایید. این راهکارهای کاربردی شامل:

پهن کردن ملافه بر روی تخت خواب بادی

یکی از بهترین راهکارها برای افزایش طول عمر تخت بادی، تمیز نگه داشتن آن است. با پهن کردن ملافه روی تخت و یا استفاده از محافظ تشک، علاوه بر رعایت نظافت همچنین از آسیب دیدن تخت و نفوذ آلودگی و گرد و غبار بر روی آن جلوگیری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

حیوانات خانگی را از تخت بادی دور نگه دارید

پزشکان توصیه می‌کنند که محل خواب شما و حیوان خانگی‌تان باید از یکدیگر جدا باشد. علاوه بر اینکه ممکن است باکتری‌هایی بر روی پوست حیوان وجود داشته باشد که منجر به بیماری شود، پنجه‌های حیوان نیز ممکن است موجب پاره شدن تخت بادی و آسیب به آن شود.

اجتناب از پریدن بر روی تخت

پریدن بر روی تخت بادی قطعا منجر به کاهش طول عمر مفید آن خواهد شد. اگرچه تخت‌های بادی از قابلیت تحمل وزن‌های بالا برخوردار هستند، اما بدون شک پریدن بر روی آنها در طولانی مدت موجب فرسودگی و فرو رفتگی آنها شده و در نهایت نیز عملکرد بهینه تخت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا تخت بادی شما پس از مدتی، راحتی و نرمی اولیه خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

تخت را در معرض نور آفتاب قرار دهید

تخت بادی نیز مانند هر وسیله دیگری به نگهداری و مراقبت صحیح نیاز دارد. اگرچه تخت بادی در مقابل نفوذ آب مقاوم و تا حدی ضد آب است، اما در صورت خیس شدن و نفوذ آب به داخل آن، بهتر است تخت را مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود. نور آفتاب علاوه بر کمک به خشک شدن تشک همچنین موجب از بین رفتن باکتری‌ها و قارچ‌های مضر و تقویت قابلیت کشسانی تخت بادی نیز خواهد شد.

چرخش تخت بادی

بهتر است هر چند وقت یکبار تخت بادی را بچرخانید و جای خواب خود را تغییر دهید. این کار باعث می‌شود تمامی زوایای تخت مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که فقط از یک طرف تخت استفاده کنید قطعا برخی قسمت‌های آن به دلیل تحمل فشار و وزن بیشتر، دچار فرورفتگی خواهند شد.

توجه به دستورالعمل های استفاده و مراقبت از تخت بادی

تمامی تخت‌های بادی دارای دفترچه راهنما هستند که تمامی نکات مربوط به استفاده و مراقبت صحیح از محصول در آن ذکر شده است. بنابراین به منظور استفاده صحیح، مراقبت اصولی و در نهایت افزایش طول عمر تخت بادی خود حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

سخن پایانی

ما در این مطلب راه کارهایی برای افزایش طول عمر تخت بادی را به شما معرفی کردیم تا با توجه به آنها بتوانید طول عمر تخت بادی خود را افزایش دهید. بدیهی است که تخت‌های بادی دارای طول عمر مشخصی هستند و پس از مدتی نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهند داشت. اما نحوه مراقبت و نگهداری از تخت‌های بادی نیز تاثیر بسزایی بر میزان طول عمر و چه بسا افزایش مدت زمان استاندارد استفاده از آنها خواهد داشت. با در نظر داشتن نکات و راهکارهایی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم به راحتی می‌توانید طول عمر تخت بادی خود را افزایش دهید و سال‌های بیشتری از آن استفاده نمایید.

سوالات متداول برای افزایش طول عمر تخت بادی

تخت خواب بادی چقدر عمر می کند؟

طول عمر تخت خواب های بادی در صورت مراقبت و استفاده صحیح بین 7 تا 10 سال است. اما گاهی به دلیل استفاده نامناسب این مدت کاهش می یابد.

چگونه طول عمر تخت خواب بادی را افزایش دهیم؟

پهن کردن ملافه بر روی تخت خواب بادی

دور کردن حیوانات خانگی از تخت خواب بادی

اجتناب از پریدن بر روی تخت

خشک کردن تختخواب با استفاده از آفتابخواب و استراحت بخش مهمی از زندگی همه ما را تشکیل می‌دهد، به همین دلیل همه ما به دنبال وسایلی هستیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانیم خواب بهتری را تجربه کنیم. یکی از وسایلی که با استفاده از آن می‌توانید خوابی راحت را در هرجا تجربه کنید، تخت بادی است. تخت بادی در دو مدل تک نفره و دو نفره تولید شده تا بتوان از آن با توجه به نیاز و همچنین فضای در دسترس استفاده کرد. هرچند این مدل تخت طرفداران بسیاری دارد ولی در زمان خرید آن نگرانی‌هایی مانند عمر مفید آن و موارد نگهداری وجود دارد که در این مقاله به صورت کامل آن را بررسی کرده‌ایم.

طول عمر تخت بادی

به طور کلی طول عمر تمامی محصولات بادی بسته به شرایط نگهداری آن‌ها و همچنین جنس آن ها متفاوت است. تخت خواب های بادی نیز از این قافله جدا نیستند و معمولا حداکثر عمر آن‌ها چیزی در حدود ۵ تا ۷ سال است.

چند راه حل برای افزایش طول عمر تخت بادی

در ادامه با چند راه حل ساده و البته مفید آشنا خواهید شد که با اجرا آن‌ها می‌توانید باعث افزایش طول عمر تخت بادی خود شوید و در زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

۱. پهن کردن یک ملافه روی تخت خواب بادی

هرچند رویه خود تخت خواب بادی معمولا از قابلیت مناسبی برای خوابیدن برخوردار است و می‌توان بدون نیاز به ملافه از آن استفاده کرد ولی توصیه می‌شود از ملافه‌ای به اندازه کل سطح تخت خواب استفاده شود تا از انتقال عرق بدن، روغن و هر نوع عامل خارجی دیگر به تخت جلوگیری شود.

۲. خرید از شرکتی با پشتیبانی خوب

برای خرید محصولات بادی بهتر است از طریق شرکت‌های شناخته شده در این زمینه یا نمایندگی‌های آن‌ها اقدام کنید. شرکت‌های شناخته شده معمولا از پشتیبانی خوبی برخوردار هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

۳. تهیه تخت خواب جدا برای حیوانات خانگی

با توجه به اینکه برخی از باکتری‌های موجود در بدن و موی حیوانات خانگی ممکن است، باعث آسیب به تخت خواب شما شود توصیه می‌کنیم که برای حیوانات خانگی خود تخت خواب جدا تهیه کنید. همچنین باید اشاره کرد که ناخن و دندان‌های حیوانات نیز باعث سوراخ یا پارگی تخت خواب می‌شود.

۴. پرهیز از پریدن روی تخت خواب

هرچند تخت خواب بادی از توانایی خوبی برای تحمل وزن‌های بالا برخوردار است ولی از پریدن روی این تخت باید خودداری کنید زیرا پریدن روی تخت باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود.

۵. دقت در زمان جا به جایی تخت خواب

در زمان جا به جایی تخت خواب باید دقت کنید که تخت با اجسام تیز داخل خانه تماس نداشته باشد زیرا تماس با هر گونه جسم تیزی می‌تواند به تخت خواب آسیب زده و باعث پارگی آن شود.

۶. جلوگیری از نفوذ حیوانات موذی

حیوانات موذی مانند موش، مورچه یا موریانه می‌توانند باعث خوردگی و سوراخ شدن تخت خواب های بادی شوند. برای اینکه هم محل زندگی و هم وسایلی که دارید از نفوذ چنین حیواناتی در امان باشند، لازم است که قسمت‌های مختلف را سمپاشی کنید و این کار را در بازه‌های زمانی مختلف تکرار کنید. 10 راه حل برای افزایش طول عمر تخت خواب بادی

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان تخت خواب های بادی چگونگی استفاده از انها در مدت زمان طولانی می باشد. بر همین اساس کارشناسان ما مقاله ای اماده کردند تا شما با مطالعه ی ان و استفاده از متدها و روش های ذکر شده بتوانید بر عمر تخت خواب بادی خود بیفزایید.

گفتنی است شما می توانید با رعایت مراحل ذکر شده و نگهداری از محصول در شرایط نگهداری ایده ال شما می توانید از این محصولات بیش از 10 سال استفاده کرده و از ان لذت ببرید. گفتنی است این محصولات به صورتی تولید شده اند تا چندین سال بتوانند پاسخگوی خریداران باشند ولی طریقه مصرف و نگهداری محصول می توانند عمر کالا را کاسته یا به ان بیفزایند. پس در ادامه با ما همراه باشید….

  1. مطمئن شوید تخت خوابی که می خرید دارای پشتیبانی خوبی است.
    با توجه با این که شما هر ساله برای خرید یک تخت خواب هزینه نخواهید کرد و مطمئنا دنبال خرید یک تخت خوابی هستید که سالیان سال از ان استفاده کنید پس به دنبال تخت خواب بادی باشید که پشتیبانی خوبی از طرف فروشندگان به شما اعطا شود و پس از خرید مشکلی بابت سوال های پیش امده نداشته باشید. بسته بندی های زیبا دلیل بر کیفیت بالای محصولات نیست پس محصولاتی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. شاید با هزینه مقدار اندکی پول بتوانید تخت خواب بادی بهتری را از نظر راندمان و دارای بازدهی مناسب انتخاب کنید. سعی کنید تخت خوابی با گارانتی و مهلت تست انتخاب کنید تا مشکلی در اینده نداشته باشید.
  2. روی تخت خواب بادی خود یک ملافه مناسب پهن کنید.
    با استفاده از یک ملافه نه تنها از کثیف شدن محصول جلوگیری می کنید بلکه بر عمر کالای خود نیز خواهید افزود. این راه که به عنوان ساده ترین راه نیز مطرح می شود حتما انجام دهید. نکته ی دیگر این عملیات را می توان به نظافت شخصی شما نیز ربط داد.
  3. ملافه های استفاده شده را مرتب بشویید.
    در دراز مدت این ملافه ها دچار کثیفی خواهد شد که شما باید انها را مرتب بشویید زیرا که تجمع میکروبها و کثیفی ها تاثیر مستقیمی بر کاهش عمر محصول دارد. به عنوان مثال عرق بدن، روغن، مو و دیگر عوامل خارجی می توانند به تخت خواب شما اسیب برسانند.
  4.  برای حیوانات خارجی خود یک تخت خواب جدا تهیه کنید.
    استفاده همزمان شما و حیوانات خانگی از این محصولات به هیچ عنوان توصیح نمی شود زیرا که به دلیل امکان وجود یک سری باکتری ها در بدن و موی این حیوانات باعث خواهد شد که محصول شما اسیب ببیند پس لازم است برای حیوانات خانگی خود یک تخت خواب جدا تهیه کنید. همچنین ممکن است ناخن های تیز این حیوانات موجب پارگی و سوراخ شدن تخت خواب شما شوند و مجبور شوید که تخت خواب خود را ترمیم کنید.
  5. تخت خواب خود را هر چند مدت یک بار برگردانید.
    اگر محصول شما قابلیت این را دارد که در هر دو طرف ان بخوابید ختما هر چند وقت یک بار ان را به پشت برگردانده و از طرف دیگر ان استفاده کنید. این کار باعث می شود تا قدرت کشسانی تخت خواب شما اسیب نبیند و محصول همانند روز اول دارا قابلیت کشسانی مضاعف و استاندارد باشد. البته بعضی تولید کنندگان این کار را مثبت ارزیابی نمی کنند. اما تجربه ثابت کرده است که این عملیات می توانند بر عمر محصول شما بیفزاید. همچنین هر 2 لی 6 ماه یکبار تخت خواب خود را 180 درجه بچرخانید یعنی قسمت سر و پاها ا عوض کنید و برعکس روی ان بخوابید.
  6. بر روی تخت خواب نپرید.
    از پریدن ها جامپینگ ها روی خود به شدت پرهیز کنید. درست است که این محصولات دارای تحمل وزن بالایی دارند اما بر کیفیت و کارایی محصول تاثیر مستقیمی دارند. پس هرگز این کار را انجام ندهید و به کودکان خود توصیه کنید این کار را انجام ندهیند تا تخت خوابی یدون نقص داشته باشید. همچنین این کار می تواند دریچه ورود هوا را مورد اسیب قرار دهید و موجب شود این از ناحیه نشتی هوا داشته باشید. ممکن است پریدن روی تخت خواب بادی موجب پایین اوردن قدرت کشسانی ان نیز بشود.
  7. در هنگام جا به جایی تخت خواب دقت کنید.
    در هنگام جا به جایی محصولات دقت کنید که محصول به اشیا تیز و گوشه کنار دیوار ها برخورد نداشته باشد زیرا ممکن است محصول به سختی اسیب ببیند. در هنگام جمع اوری کالا به هیچ وجه ان را تا نکنید زیرا این تا کردن باعث خواهد شد که رویه محصول دچار شکستی شده و در هنگام باد شدن این خط یک منظره بدی برای محصول و شما پدیدار خواهد ساخت. در هنگام جایجایی مراقب باشید ضربه های ناگهانی به محصول وارد نشود برای این کار می توانید از بسته بندی خود محصول یا از جعبه های دیگر که متناسب با کالا است استفاده کنید.
  8. از نزدیک شدن حیوانات موذی به تخت خواب جلوگیری کنید.
    حیوانات موذی یکی از مهم ترین دلایل برای کاهش طول عمر محصولات بادی هستند. پس از تماس انها با تخت خواب جلوگیری کنید. این حیوانات بدلیل وجود امراض محتلف در بدن و غریضه حیوانی ممکن است محصول را دچار اسیب کنند. به عنوان مثال موش ها و موریانه ها می توانند باعث خوردگی و سوراخی کالا بشوند. سوسک ها می توانند با رطوبت خارجی بدن خود باعث نازک شدن رویه تخت بشوند و محصول را دچار اسیب جدی کنند بطوریکه در هنگام باد شدن تخت خواب این را کاملا مشاهده خواهید کرد. پس سعی کنید خانه خود را سم پاشی کنید تا هم خود از امراض این حیوانات در امان باشید و هم تخت خواب شما. مدت زمانی که در خانه نیستید و فکر می کنید این حیوانات ممکن است سراغ تخت خواب شما بروند ان را جمع کرده و در یک گوشه بگذارید.
  9. هر چند وقت یک بار تخت خواب بادی را در معرض افتاب قرار دهید.
    قرار دادن محصول در معرض گرمای افتاب نه تنها باعث از بین رفتن یک سری از باکتر ها شود بلکه قدرت کشسانی محصول شما را تقویت می کنند. درست است که تخت خواب شما ضد اب است ولی اگر ابی روی ان ریخت و یا تخت خواب شما به دلیل قرار گرفتن در یک مکان مرطوب دچار رطوبت زیادی شد کافی است ان را جلو افتاب قرار داده و منتظر باشید تا خشک شود.
  10. تخت خواب را به مرور زمان تمیز کنید.
    محصول را پس از مدتی استفاده حتما تمیز کنید تا لکه های روی کالا در طول زمان بر ان تاثیر منفی نگذارد. مراحل تمیز کردن یک تخت خواب را برای شما قرار داده ایم و شما می توانید در همین سایت ان را پیدا کنید.

امیدواریم که به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید با رعایت این نکات یک تخت خواب بادی خوبی داشته و از ان لذت ببرید. اگر قصد خرید یک تخت خواب بادی با قیمت مناسب را دارید می توانید هم اکنون از نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه کنید.

 

۷. تخت بادی از سری تخت های جدید و پر طرفدار موجود در بازار می باشد که به منظور استراحت کردن و خوابیدن مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات بادی از طراحی های کاملا استانداردی برخوردار هستند و می توانند بستر های مناسب و راحتی را برای استراحت کردن افراد به خصوص بزرگسالان فراهم کند . از آن جا که تخت های بادی محصولاتی جدید هستند برخی از مشتریان از ویژگی ها ، ساختار و مزایای آن ها اطلاعاتی ندارد ، اما قصد داریم تا در این مطلب شما را با ویژگی های تخت بادی آشنا کنیم و همچنین مطالب مرتبط دیگری چون مزایا و معایب تخت بادی ، راهنمای خرید و استفاده از تخت بادی ، مشخصات بهترین تخت های بادی ، انواع تخت های بادی و خصوصیات تخت های تاشو ، برند های معتبر و پر فروش تخت بادی ، ارزان ترین تخت های بادی ، فواید و مضرات استفاده از تخت بادی ، تفاوت تخت بادی با تشک بادی ، نحوه راه اندازی صحیح تخت بادی ، مراکز معتبر فروش تخت بادی ، آسیب دیدگی و نحوه تعمیر تخت بادی ، جنس تخت های بادی اصل و اورجینال و … بپردازیم ، پس در ادامه با همراه ما باشید تا بیش از پیش با تخت های بادی آشنا شوید .

تخت خواب های بادی در نگاه اول شبیه به دیگر تخت ها می باشند اما نحوه طراحی و ساختار آن ها کاملا متفاوت است که تفاوت آن را می توانید پس از لمس کردن و استفاده کردن به خوبی حس کنید . تخت های بادی اصل و اورجینال دارای استاندارد های لازم برای ساخت می باشند و اغلب توسط کمپانی های بزرگ و مطرح ساخته شده است . تخت خواب های بادی با استفاده از لایه های بسیار مقاوم با قدرت انعطاف پذیری بالا طراحی شده اند که قادر هستند وزن های بسیار بالا را تحمل کنند . این تخت های بادی نیز به مانند دیگر تخت ها به صورت یک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده اند که ابعاد استاندارد آن ها می تواند به خوبی افراد بالغ را بر روی خود جای دهد . بیشتر تخت خواب های بادی یک نفره می توانند وزن های بالا تر از 190 کیلوگرم و نمونه های دو نفره آن تا 280 کیلوگرم را تحمل کنند . پس نگران ترکیدن تخت خواب های بادی نباشید .

تخت خواب های بادی به دلیل اینکه ساختار درونی آن ها به صورت لایه لایه می باشد ، باد موجود در درون خود را به صورت مساوی به تمام قسمت های تخت پخش می کند و همچنین در صورت استفاده افرا از تخت وزن وارد شده را در سطح تخت پخش می کند تا فرم سفت و محکم خود را حفظ کرده و تعادل خوبی را از خود نشان می دهد . به همین لرزش کمتری در این محصولات بادی دیده می شود . وجود این ساختار در درون تخت های بادی که ارتفاع بیشتری از تشک بادی دارند موجب می شود تا تخت های بادی شکل تخم مرغی به خود نگیرد و به خوبی شکل خود را حفظ کند . تخت های بادی همچنین از آرگونومی های ساختی چون رویه مواج برخوردار است که موجب می شود تا سطح تخت بادی انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا در هنگام استفاده فرم بدن را به خود بگیرد و حرفه های بدن به مانند کمر و … را پر کند . همچنین رویه های مواج تخت بادی باعث می شود تا بدن کمتر عرق کند و همچنین جریان خون بدن شکل طبیعی خود را داشته باشد .برای خرید بر روی لینک کلیک نمائید.

بهترین تخت های بادی تخت هایی هستند که دارای طراحی های گفته شده در بخش قبل یعنی ساختار رویه مواج و همچنین ساختار درونی مشبک داشته باشند تا بدین ترتیب سطح تخت نرم تر و طبی تر باشد . بهترین تخت های بادی اغلب دارای پمپ های باد سرخود می باشند تا با استفاده از آن بتوانید به سهولت تخت بادی خود را در کمترین زمان باد کنید . همچنین تخت های بادی بهترند که دارای لبه های بادی باشند تا از بتوانند مرز داخلی و بیرون تخت را برای افراد که در خواب هستند مشخص کند ، یک تخت بادی خوب باید بتوانند سطحی با ثبات و با لرزش کم داشته باشد تا فرد خواب آرام تری را تجربه کند .همچنین تخت خواب های خوب هستند که جنس بدنه آن ها مرغوب و درجه یک باشد و همچنین از ضخامت بالایی برخوردار باشد .

تولید کنندگان تخت خواب های بادی با طراحی های بسیار خلاقانه تخت بادی تاشو یا تخت بادی چند کاره را نیز طراحی کردند که استقبال بسیار بالایی نیز از آن ها شد . این تخت خواب ها با ساختار تاشویی که دارند قابل تبدیل به کاناپه بادی و همچنین تخت بادی را دارند که شما می توانید به نسبت نیاز خود آن را باز و یا جمع کنید . این خصوصیت باعث می شود تا شما با یک تیر دو نشان بزنید ، یعنی با یک خرید صاحب یک تخت بادی و کاناپه بادی شوید به همین دلیل نیز به آن ها تخت بادی تاشو یا تخت بادی چندکاره گفته می شود . ساختار رویه و همچنین ساختار داخلی تخت بادی تاشو نیز به مانند تخت خواب های بادی معمولی می باشد و عمدتا سطوحی مواج و انعطاف پذیر دارند .

شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی با در نظر گرفتن استاندارد های لازم و با بررسی های انجام شده ، از pvc ها و وینیل برای ساخت این محصولات بادی استفاده کرده است چرا که از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است و جایگزین بسیار خوبی برای مواد پلاستیکی می باشد . به همین دلیل هیچگونه حساسیت های پوستی در هنگام برخورد با بدنه تخت خواب بادی برای شما به وجود نخواهد آمد . از دیگر ویژگی های این جنس می توان به ضد آب بودن و استحکام بسیار بالای آن در برابر ضربه و فشار های بالا اشاره کرد . بیشتر تخت خواب های بادی دارای یک لایه دیگری بر روی سطح خود می باشند که اغلب پارچه جیر می باشد تا سطح تخت خواب نرم تر و لطیف تر باشد .

از توصیه های مهمی که در هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه کنید برند تخت بادی می باشد ، از آن جا که تولید کنندگان محصولات بادی زیاد شده و همچنین نمونه های تقلبی و درجه پایین تر نیز در بازار های جهانی وجود دارد بهتر است تا بهترین برند های تخت خواب بادی را بدانید و همواره محصولات بادی به ویژه تخت بادی خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید . از برترین و پر فروش ترین برند های تخت بادی می توان به برند هایی چون : تخت بادی اینتکس ، تخت بادی بست وی ، جیلونگ ، پریم ایر ، بایکا ، ایر بد ، ایر کلود ، کلمن ، ساند اند اسلیپ اشاره کرد . این برند ها مخصوصا برند های اینتکس ، بست وی ، جلونگ و کلمن که از پیشگامان تولید و فروش تخت بادی هستند محصولاتی بسیار با کیفیت تر را ارائه کرده اند که خرید آن ها توصیه می شود .

همچنین توصیه می شود تا در انتخاب فروشگاه و مراکز خرید خود نیز دقت داشته باشید تا بتوانید به تخت بادی اورجینال و اصل دست پیدا کنید و آن ها را با قیمت های مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تهران بزرگترین فروشگاه تخت بادی و دیگر محصولات بادی در ایران است که تخت های بادی متنوع را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می رساند . فروشگاه اینتکس به چند روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری محصولات خود را به فروش می رساند که تمامی مردم می توانند از سراسر ایران اقدام به خرید از فروشگاه اینتکس کنند . تنوع بسیار بالا و ضمانت کالا ها از نظر سلامت و اصالت و همچنین گارانتی 48 ساعته تعمیر از جمله خدمات فروشگاه اینتکس برای تخت های بادی می باشد .

برای خرید بر روی لینک کلیک نمائید.

تخت های بادی دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم … تخت خواب های بادی به دلیل اینکه بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است بسیار سبک هستند به همین دلیل حمل و جابجایی آن ها نیز ساده تر است . تنها قسمت هایی چون بدنه و پمپ باد تخت های بادی دارای وزن هستند که در مدل های یک نفره وزن تخت به زیر 3 کیلوگرم و در مدل های دو نفره وزن تخت به 5 الی 6 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار بالایی نیست . همچنین شما می توانید تخت بادی خود را در ابعاد بسیار کم بسته بندی کنید ، وزن بسیار سبک و حجم بسته بندی بسیار کم محصول به شما این اجازه را می دهد تا به سهولت تخت بادی خود را حتی در سفر ها به همراه خود ببرید . راه

اندازی این محصولات بسیار ساده و سریع می باشد و همچنین در صورت آسیب دیدگی شما می توانید آن ها را تعمیر کنید .

از معایب تخت های بادی نیز می توان به بدنه نازک و آسیب پذیر آن ها اشاره کرد ، تخت های بادی در برابر اجسام تیز و برنده و همچنین وسایل گرمایشی بسیار داغ بی دفاع هستند و آسیب می بینند به همین بهتر است که در نگهداری تخت بادی کوشا باشید . شما می توانید با نگهداری صحیح از تخت بادی خود آن را از خطرات و آسیب دیدگی ها دور نگه داشته و سال های سال از آن استفاده کنید و حتی از این عیب چشم پوشی کنید .

تخت خواب های بادی بر خلاف انتظار برخی از افراد تو خالی ساخته نشده است و چه بسا قسمت درونی آن ها از ساختار لایه لایه برخوردار می باشد . لایه هایی که در بخش میانی و داخلی تخت خواب بادی استفاده شده است نیز از همان جنس pvc می باشد ، علت استفاده از آن نیز پخش هوای داخل تخت خواب بادی به صورت یکسان در دیگر قسمت های تخت می باشد ، این ویژگی باعث می شود تا تخت خواب بادی ثبات داشته باشد و در هنگام استفاده لرزش کمتری را در آن داشته باشیم . البته لایه های میانی تخت خواب بادی می تواند تا حد بسیار زیادی به مقاومت و کیفیت محصول موثر باشد چرا که وزن وارد شده را نیز به خوبی متحمل می شود و می تواند در برابر ضربه ها و فشار های بالا مقاوم تر باشد .

رویه تخت خواب های بادی اغلب به صورت مواج ساخته شده است ، آرگونومی مواج در تخت خواب های بادی باعث می شود تا تخت نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد تا در هنگام استفاده فرد از تخت ، سطح تخت به فرم بدنه در آمده و گودی ها را پر کند تا فرد در هنگام استراحت حس بهتری را داشته باشد و کمترین فشار را بر روی اندام های خود حس کند . لازم به ذکر است که تخت خواب های بادی قابلیت تعمیر دارند و در همین راستا شرکت های تولید کننده محصولات بادی برچسب های تعمیراتی را با عنوان بسته تعمیرات تخت خواب بادی ارائه کرده اند که با کمک آن ها می توانید نسبت به تعمیر تخت بادی خود اقدام نمایید . شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با فروشگاه اینتکس تهران سوالات خود را در رابطه با تخت خواب بادی از مشاورین بپرسید .

تخت خواب های بادی عمدتا دارای پمپ های باد سرخودی هستند که با استفاده از آن ها به سادگی می توانید محصول را راه اندازی می کنید . این پمپ ها به صورت برقی بوده و با اتصال به برق روشن می شوند قدرت پمپاژ آن ها نیز زیاد بوده و می تواند در کمتر از 4 دقیقه بزرگ ترین تخت های بادی را باد کند . این پمپ ها قادر به تخلیه باد و عملیات وکیوم نیز هستند که دیگر نیازی به دخالت شما برای خالی کردن باد تخت بادی نمی باشد .

از برخی محصولات بادی که دارای کیفیت بالا می باشند و می توان از آن ها بهره مند شد که بدنه طبی نیز دارند می توان به تخت بادی اشاره داشت که محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. تنوع در این دسته بندی محصولات بادی به گونه ای است که افراد می توانند با خیالی آسوده هر یک از آن ها را مورد خریداری قرار دهند و ساعات خوشی را کسب کنند و در نهایت می توانند در طی طول عمر بالا از وجود آن ها بهره مند شوند. تخت بادی خانگی طبی نیز موردی مناسب برای جایگزین کردن به جای تخت های فلزی و چوبی است و می تواند برای بهره مندی افراد بهترین اوقات را رقم بزند. در نتیجه این محصول منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها جزو محصولات پر تکرار با تنوع بالا باشد. طراحی های مختلف در کنار رنگبندی جذاب سبب شده است که تخت بادی مورد توجه عده زیادی قرار گیرد و توجه آن ها را به خود جلب کند و در نهایت نیز خرید آن توجه علاقه مندان انجام شود. تخت بادی خانگی بدنه ای طبی دارد که مناسب استفاده مداوم و طولانی مدت می باشد. لذا می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را مورد خریداری قرار داد و در طول عمر بالا نسبت به استفاده این محصول اقدام نمود. ساختار تخت بادی خانگی بسیار منحصر به فرد و نرم می باشد که در نتیجه می تواند بهترین تایم برای استراحت را رقم بزند. طراحی ساختاری این محصول در کنار طراحی ظاهری آن می تواند گزینه ای دلخواه را برای علاقه مندان رقم بزند و در نهایت می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال خرید تخت خوابی راحت با قیمت مناسب بوده اند. جهت آشنایی با این محصول بی نظیر مطالب زیر را مورد بررسی قرار دهید.

جهت داشتن بهترین نوع تخت بادی خانگی که بدنه ای طبی و منحصر به فرد دارد تنها می توان به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد تا محصول را در نهایت کیفیت و مرغوبیت با برند های معتبر خریداری کرد و از آن بهره مند شد. تخت بادی برای استفاده در منزل و به طور دائمی سازگاری های لازم را دارد و می تواند طول عمر بالایی را از خود نشان دهد. در نتیجه کسانی که به دنبال برترین نمونه از محصولات بادی و با کیفیت می باشند می توانند از بین برند اینتکس و بست وی محصول را انتخاب کنند. برند اینتکس و بست وی طراحی های بی نقص و حرفه ای را روانه بازار کرده اند تا علاقه مندان بتوانند در طی طول عمر بالا محصول را داشته باشند و از آن به صورت دائمی استفاده کنند. این محصولات خاص و منحصر به فرد برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده اند که یکی از این مکان ها در اتاق خواب افراد می باشد. در اتاق خواب افراد محصول با سازگاری زیاد اماده بهره برداری است و می تواند به صورت مداوم جهت استراحت های روزانه و یا خواب شب استفاده شود. این محصول برای استفاده دارای ساختاری بی نقص است که به راحتی راه اندازی می شود. جهت راه اندازی تخت بادی پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه کار گذاشته شده است که روند تولید باد سریعی دارد و می تواند به راحتی محصول را برای علاقه مندان مهیا کند. در این صورت با توجه به این که ساختار داخلی تخت بادی سلولی و یکپارچه می باشد می توان با پمپ باد برقی سرخود میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول را تامین کرد و وارد بدنه نمود و در نهایت ساختار های سلولی را متورم کرد. این روند سبب باد شدن بدنه می شود و در نهایت می تواند بدنه را برای استفاده افراد آماده سازد. پمپ باد برقی سرخود دارای قابلیت مکش باد داخل بدنه نیز می باشد تا باد را از بدنه خارج کند و سبب جمع آوری آن شود. این محصول بی نظیر و کاربردی با داشتن پمپ باد برقی سرخود مزیت های زیادی را ایجاد می کند و می تواند به راحتی نصب و جمع آوری شود. در نتیجه کسانی که قصد جا به جایی تخت بادی را دارند نیز به راحتی قادر به این کار می شوند و می توانند بدنه را برای جمع آوری تاشو کرده و در داخل ساک حمل آن قرار دهند.

رنگ های متنوع در تخت بادی خانگی طبی سبب شده است که در زمان خرید افراد بتوانند محصولی را مورد خریداری قرار دهند که متناسب با رنگ اتاق خواب آن ها می باشد و با سایر وسایل نیز هماهنگی دارد. به طوری که می توان با خیالی آسوده ست کرد و دکوراسیون داخلی اتاق خواب را دچار مشکل نکرد. رنگ های شاد و خاص و همچنین رنگ های تیره و اسپرت شامل این دسته بندی از محصولات بادی می شود تا افراد بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و از داشتن آن نیز بهره مند گردند. این محصول سازگار و خاص توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند تا در نهایت آن را در منزل مورد استفاده قرار دهند و بتوانند در طولانی مدت از وجود این محصول بی نظیر و کاربردی لذت ببرند. رنگ بدنه بدون پس دادن رنگ می باشد و دارای قابلیت ضد حساسیت نیز بوده است به طوری که نه برای افراد حساسیت ایجاد می کند و نه دچار رنگ پریدگی می شود. در هر صورت این محصول کاربردی و منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و اوقات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد و همچنین سبب رضایت آن ها از خرید محصولی ارزان قیمت به جای تخت خواب های گران قیمت باشد.

اگر به دنبال وسیله ای منحصر به فرد و مقاوم برای ایجاد محیطی جهت استراحت می باشید می توانید به سراغ دسته بندی تخت بادی بروید که دارای تنوع بسیار زیاد می باشد و می تواند به جهت رفع نیاز افراد مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. تخت بادی دارای انواع مختلف است که ارتفاع بدنه از سطح زمین نیز متنوع می باشد و می تواند به منظور ایجاد راحتی و آرامش افراد مورد استفاده قرار گیرد. نمونه ای از این محصول که با ارتفاع زیاد می باشد تشکیل دهنده بدنه ای استاندارد و ایمن می باشد تا تمامی علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه نقص و مشکل مزیت های زیادی را کسب کرد و از آن بهره مند شد. به همین خاطر است که تخت بادی مرتفع استاندارد جزو پر فروش ترین محصولات طبی و بادی می باشد که هم قابلیت استفاده آسان دارد و هم می توان به راحتی در مکان های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. تخت بادی با چنین ارتفاع بلندی می تواند جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی شود و در نهایت بتواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. تخت بادی خصوصیات منحصر به فرد دارد که به نوبه خود افراد را مشتاق به خرید می کند و می تواند موقعیت استاندارد و ایمن را برای افراد رقم بزند. با این وجود است که توانسته با داشتن بدنه طبی و راحتی که رویه ای مواج دارد بدن دا در موقعیت استاندارد قرار داد و دچار هیچ مشکلی نیز نشد و در نهایت توانست از بروز کمر درد و درد در نواحی مختلف بدن جلوگیری کرد اوقات خوشی را برای هر یک از افراد رقم زد. این محصول بی نظیر از بهترین متریال تشکیل شده است که سبب می شود در طی سال های زیاد بتوان از محصول استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد و در نهایت توانست استاندارد های لازم را برای استراحت و خواب به دست آورد. این محصول به گونه ای ساخته شده است که می تواند برای تمامی رده های سنی استفاده شود و همچنین دارای ابعاد و اندازه های مختلف می باشد تا کودکان و بزرگسالان به راحتی قادر به استفاده از آن باشند و در مکان های مختلف نسبت به نصب و راه اندازی محصول اقدام کنند و اوقات خوشی را کسب نمایند. این محصول در کم ترین زمان راه اندازی و نصب می شود و در موقع لازم نیز تخلیه باد و سپس جمع آوری بدنه رخ خواهد داد به طوری که بدنه دچار مشکل نمی شود و می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. تخت بادی را می توان با توجه به داشتن پمپ باد برقی سرخود که در داخل بدنه کار گذاشته شده است خریداری کرد و به این صورت باد داخل بدنه تامین می شود تا زمانی که افراد نیاز به تخت بادی دارند در داخل آن باقی می ماند. زمانی که نیازی به تخت بادی و استفاده کردن از آن وجود نداشته باشد بدنه با همین پمپ تخلیه می شود. چرا که این پمپ قابلیت تخلیه باد به صورت مکش دارد و آن هم در کم ترین زمان انجام می شود. محصولی که از آن تحت عنوان تخت بادی یاد می شود جزو محصولات برند و اصل می باشد که توسط شرکت های معتبر ساخته شده است و در نهایت می توان با خیالی آسوده و به راحتی از وجود آن بهره مند شد و آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول را می توان با کیفیت بالا و مزیت هایی که در آن وجود دارد خریداری کرد و برای استفاده در منزل و مکان های دیگر مانند باغ و ویلا نیز در نظر داشت تا در نهایت توانست بهترین اوقات را کسب کرد و از آن لذت برد.

اگر قصد خرید تخت بادی مرتفع استاندارد را دارید ابتدا به ظاهر آن توجه می کنید تا مورد علاقه شما باشد و در نهایت بتوانید انتخاب محصول از نظر کیفیت و ظاهر انجام داد. در طراحی ظاهری این محصول رنگ های مختلف به کار رفته است که می تواند زیبایی را دو چندان کند و برای به کار گیری در موقعیت های مختلف سازگاری ایجاد می نماید. به طوری که بتوان آن را با دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود هماهنگ نمود و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. تخت بادی می تواند به جای تخت های فلزی و چوبی استفاده شود لذا تمامی مزیت های لازم را دارد و قادر به ایجاد موقعیت استاندارد و راحت برای قرار گیری بدن بر روی سطحی طبی و راحتی می باشد. این موقعیت استاندارد و راحتی می تواند برای به آرامش رسیدن افراد مهم باشد و برای آن ها سازگاری را رقم بزند تا در موقعیت های مختلف بتوان از آن بهره کافی را برد و از داشتن آن لذت برد. تخت بادی مد نظر مزیت های زیادی دارد مانند مزیت های ضد تعریف و ضد حساسیت که به دلیل استفاده از بهترین متریال رقم خورده است و می توان از آن لذت برد. تمامی مزیت های لازم در طراحی تخت بادی مرتفع استاندارد وجود دارد و می توانند با توجه به طراحی مورد علاقه خود و همچنین با وجود رنگبندی دلخواهی که محصول دارد می توان تمامی موارد را در نظر گرفت و در نهایت گزینه ای دلخواه را خریداری کرد. با این وجود است که تمامی سلیقه ها را نیز تحت پوشش قرار می دهد و می تواند برای مکان های مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. به دنبال این مورد می توان خرید محصول مورد نظر را باقیمت مناسب انجام داد و آن را به راحتی به دست آورد.

امروزه افراد تمایل به پیدا کردن جایگزینی مناسب به جای وسایل قدیمی می باشند که به وسیله آن ها بتوانند راحتی زیاد تری را کسب کنند و همچنین درموقعیت های مختلف قادر به کسب راحتی و آرامش باشند. همچنین با کم ترین هزینه بتوانند محصول را به دست آورند و از آن در طی سال های زیاد نیز لذت ببرند. وسایل راحتی مانند وسایلی که جهت استراحت و خواب مورد استفاده قرار می گیرد توجه عده زیادی را جلب کرده است تا برای آرامش و راحتی بیش تر به سراغ وسایل جدید تر و مدرن تر می روند و می توانند بهترین اوقات را کسب کنند. وسایل طبی و بادی که از بدنه های بادی و خاص تشکیل شده اند از جمله محصولاتی می باشند که افراد می توانند به جای وسایل قدیمی مورد استفاده قرار دهند. تخت بادی محصولی منحصر به فرد با خصوصیات خاص می باشد که افراد می توانند خرید آن را با نهایت کیفیت و مزیت های ممکن انجام دهند و در نتیجه به جای تخت خواب های چوبی آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول به راحتی نصب و راه اندازی می شود و به آسانی نیز جمع آوری می گردد تا در نهایت بتوان آن را در داخل ساک نگه داری کرد و یا با قرار دادن در داخل ساک حمل به راحتی آن را حمل و نقل و جا به جا نمود. با این وجود است که به سرعت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد که افراد می توانند با طول عمر بالا به جای تخت خواب های قدیمی از آن بهره مند شوند. محصول مورد نظر قابلیت قرار گیری بر روی سطوح مختلف را دارد که با قرار گیری بر روی فرش و یا کفپوش می توان آن را برای استفاده دائمی در نظر گرفت و از این رو از آن لذت زیادی برد. تخت بادی خصوصیات منحصر به فرد دارد و در نتیجه می توان با تکیه بر این خصوصیات محصول را برای استفاده و بهره برداری طولانی مدت در نظر داشت و خرید آن را نهایی کرد. این محصول بی نظیر از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. بهترین مواد اولیه سبب می شود که افراد بتوانند از قابلیت ضد حساسیت محصول لذت ببرند و همچنین بدنه ای ضد تعریق دارد تا در اثر استفاده مداوم در تمامی فصول سال به ویژه فصول گرم سال مشکلی افراد را تهدید نکند. با توجه به تمامی این موارد علاقه مندان می توانند خرید تخت بادی را به جای تخت های قدیمی چوبی و یا فلزی انجام دهند و از داشتن آن بهترین بهره برداری های لازم را به عمل آورند.

کسانی که خرید تخت بادی را برای جایگزین کردن به جای وسایل قدیمی می کنند می توانند آن را در داخل اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند و به شکل تخت های دائمی از آن استفاده نمایند. این تخت بادی ابعاد و اندازه های مختلف را شامل می شود که افراد می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید مورد تک نفره و دو نفره اقدام کنند و از آن بهره مند شوند. هر کدام از این موارد به نوبه خود ایجاد راحتی و آرامش می کند و می توان آن را در اتاق خواب مورد استفاده قرار داد. برخی از افراد محصول را به صورت باد شده نگه داری می کنند و در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده می کنند اما برخی دیگر تمایل دارند در موقع استفاده به راه اندازی آن اقدام کنند و محصول را باد نمایند. در هر صورت این تخت بادی دارای سازگاری های لازم می باشد که تنها برای ایجاد راحتی و آرامش ساخته شده است و در نتیجه می توان در اتاق خواب خود از این محصول لذت برد و به بهره مندی از آن نیز اقدام کرد. تخت بادی به گونه ای ساخته شده است که تنوع زیادی دارد تا افراد با توجه به سلیقه خود بتوانند انتخاب و خرید محصول را انجام دهند و مطابق با سلیقه خود آن را خریداری کنند. در نتیجه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و ایجاد زیبایی در ساختار این محل نقش دارد و در زمان استفاده از آن می توان از رو تختی و بالش های مختلف نیز استفاده کرد و محیطی مانند استفاده از تخت های چوبی و فلزی را ایجاد نمود. تمامی کسانی که به دنبال خرید ارزان قیمت تخت بادی می باشند می توانند از آن در طول عمر بالا لذت ببرند و از بدنه مقاوم و سازگار آن نیز بهره مند شوند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت های معتبر نیز بوده است که در نتیجه می توان بهترین موقعیت را ایجاد کرد و از وجود آن لذت برد. تخت بادی محصولی سازگار با بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق است که وزن کمی نیز دارد و با وجود ساختار سلولی که بخش داخل را فرا گرفته است می توان آن را با استحکام بالا به دست آورد و از آن بهره مند شد. رویه ضد حساسیت بدنه از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می توان در طولانی مدت از آن استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد. همچنین این محصول دسته بندی عظیمی را ایجاد می کند که شامل تنوع بالا در رنگبندی نیز بوده است تا افراد بتوانند با رنگبندی دلخواه محصول را مورد انتخاب و خریداری قرار دهند و شرایط دلخواه خود را ایجاد کنند. از آن جایی که محصول در اتاق خواب افراد مورد استفاده قرار می گیرد باید مطابق با سلیقه آن ها باشد و در نهایت رضایت آن ها را جلب کند.

برگرداندن تخت خواب در بازه‌های زمانی مختلف

توصیه می‌شود که هر چند مدت یکبار تخت خواب خود را به صورت ۱۸۰ درجه بچرخانید یعنی قسمت سر و پاها را عوض کنید تا تخت خواب حالت کشسانی خود را حفظ کند.

۸. تمیز کردن تخت خواب بادی

پس از آنکه مدتی از تخت خواب بادی استفاده کردید، با روش‌های صحیح نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید تا از لکه شدن و تغییر ظاهر آن جلوگیری شود.

دکمه بازگشت به بالا