علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین دستگاه هایفو خانگی

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین مارک های دستگاه پلاژن بپردازیم. همانطور که می‌دانید امروزه عموم مردم و به ویژه کسانی که خیلی به ظاهر و پوست خود اهمیت می‌دهند و درصدد لیفت کردن و سفت کردن پوستشان هستند از روش هایفو استفاده می‌کنند. روش هایفو هم اخیرا خیلی معروف شده و تقاضاها برای انجام دادن آن بشدت بالا است. به همین دلیل، شناحت کارکرد و مزایا دستگاه هایفو خیلی می تواند مفید باشد. برای مطالب بیشتر درباره این موضوع، با ما همراه باشید.

هایفو 4 بعدی از لحاظ جدید بودن، در حال حاضر جدیدترین دستگاه هایفو در دنیاست و مدت زمان کمی است که به ایران وارد شده است. قدرت بسیار زیاد این دستگاه باعث شده که فعلا این دستگاه عالی‌ترین دستگاه هایفو باشد. شما می‌توانید تعداد شات‌های این دستگاه را به دلخواه انتخاب کنید. هایفو چهار بعدی قابلیت این را دارد که بطور همزمان 12 تا 15 لاین را شات بزند. تعداد شات‌های این دستگاه در هر کارتریج 20000 هزار شات است که هم مزیت به حساب می‌آید و هم برای بیماران بیشتری می‌توان استفاده کرد. قیمت دستگاه هایفو 3 بعدی از 4 بعدی بیشتر است و با توجه به اینکه مشتریان کمتری هم دارد اصلا مقرون به صرفه نیست و خرید آن توصیه نمی‌شود.

دستگاه هایفو چیست؟

دستگاه هایفو را بطور کلی به این صورت تعریف می‌کنند که این دستگاه با انتشار امواج اولتراسوند، موجب سفت شدن پوست می‌شود و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. بعلاوه  می‌تواند به لایه‌های عمیق پوستی نفوذ کند و بدون احتیاج به جراحی و کارهای دیگر باعث سفت شدن پوست شود و از شل شدن آن جلوگیری نماید. شما می‌توانید افتادگی و چین و چروک‌های پوستی نواحی گردن و صورت خود را با انرژی اولتراسوند کاملا از بین ببرید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که از آنجایی که تولید کلاژن و سفت شدن آن، نیازمند زمان است؛ پس شما بهترین نتایج را تقریبا در 12 هفته کسب می‌کنید. خیلی از افراد هستند که برای جوانسازی پوست خودشان به جراحی روی می‌آورند. ولی وقتی با هایفوتراپی و دستگاه هایفو آشنا می‌شوند و به تکنیک‌ها و قابلیت‌های آن پی می‌برند، دیگر حاضر به انجام دادن عمل جراحی نخواهند بود. زیرا می‌دانند که جراحی قطعا با بی‌هوشی و تزریق سوزن و بخیه و… همراه است و از طرفی هزینه عمل‌های جراحی الان واقعا بالاست و شما برای یک عمل ساده باید میلیون‌ها تومان هزینه کنید. ولی وقتی یک روش کارآمد و تضمینی وجود دارد که هیچکدام از عوارض جراحی را ندارد، انتخاب آنها همین خواهد بود.

کاربرد دستگاه هایفو در جوانسازی و درمان

یکی از نکات مثبتی که درمورد این دستگاه وجود دارد این است که تنها استفاده دستگاه هایفو فقط در حوزه جوانسازی نیست و پزشکان از این فناوری برای درمان بیماری‌هایی مثل سرطان و حذف تومورها هم استفاده می‌کنند. البته که کاربرد اصلی این دستگاه جوانسازی پوست است و بد نیست چند کاربرد از این دستگاه را هم بدانید:

  • حذف غبغب
  • کم کردن و از بین بردن خطوط چهره
  • بهبود پیدا کردن بافت های پوستی
  • حذف کردن چین و چروک در نقاط پرچین مثل دور چشم، دور دهان و خطوط پیشانی
  • از بین بردن چین و چروک های قسمت گردن
  • بهبود خط فک
  • از بین بردن چروک ها بدون انجام هیچگونه جراحی
  • لیفت ابرو و گونه
  • کلاژن سازی پوست
  • ایجاد کردن پوستی ظریف و روشن
  • محافظت کردن از پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست

انواع دستگاه هایفو از نظر کاربرد

دستگها جوانسازی هایفو از نظر کاربرد، به سه نوع دستگاه هایفو خانگی ، دستگاه هایفو سالنی و دستگاه هایفو کلینیکی تقسیم می شود. در این قسمت می خواهیم این سه نوع دستگاه را بررسی کرده و شما را با کاربرد های آن ها آشنا کنیم. کاربرد دستگاه هایفو خانگی دستگاه هایفو خانگی که به دستگاه مینی هایفو نیز معروف می باشد، برای استفاده در خانه مناسب است. این دستگاه با استفاده از فناوری اولتراسوند برای افزایش تولید کلاژن در پوست، دستگاه‌های ما به طور کلی جوان‌سازی، کاهش چربی، لیفتینگ و رفع چین و چروک در پوست صورت، و همچنین لیفت ابرو و سفت کردن پوست در اطراف گردن و بالای سینه را امکان‌پذیر می‌سازند.

دستگاه هایفو سالنی اگر مشکل پوستی شما کمی جدی تر است و با هایفو خانگی درمان نمی شود، می توانید از دستگاه هایفو سالنی استفاده کنید. دستگاه هایفو سالنی با استفاده از امواج اولتراسوند روی جای مورد نظرباعث می شود که پوست کشیده شود. هایفو سالنی قابلیت این را هم دارد که سلول‌های چربی موجدد در صورت را برطرف کند و خاصیت ارتجاعی کردن پوست را عوض کند. از این دستگاه بیشتر در سالن های آرایشگاه استفاده می شود و از لحاظ قیمت هم پایین تر از باقی دستگاه ها است. دستگاه هایفو سالنی موارد کاربرد زیادی دارد که عبارتند از:

  • از بین بردن چروک های اطراف پیشانی، چشم و دهان
  • لیفت و سفت کردن پوست و گونه.
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و شکل دادن و کانتورینگ صورت
  • بهبود خط فک و کاهش خطوط ماریونت
  • سفت کردن بافت پوست روی پیشانی
  • بلند کردن خطوط ابرو

دستگاه هایفو کلینیکی از دستگاه هایفو کلینیکی، همانطور که از نامش پیدایست، در کلینیک های بزرگ زیبایی و جوانسازی استفاده می کنند. استفاده از این نوع دستگاه هایفو، نیازمند دانش و تجربه زیادی می باشد. زیرا یک اشتباه کوچک، خطرات جبران ناپذیری برای بیمار در پی خواهد داشت. انواع دستگاه هایفو کلینیکی در زیر آورده شده اند: دستگاه هایفو سه بعدی نسلی جدید از دستگاه هایفو است که تحولی در هایفوتراپی ایجاد کرد. انجام دادن 11 لاین بطور همزمان از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه است. البته تعداد لاین‌ها را می‌توان از روی منو انتخاب کرد و مدت زمانی که برای درمان هر بیمار طول می‌کشد بخاطر سرعت بالای این دستگاه بسیار کمتر شده و به مدت زمان 20 دقیقه رسیده است.

 

معرفی بهترین مارک دستگاه هایفو

مارک ها و برند های بسیار زیادی از دستگاه هایفو در بازار موجود است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خودشان را دارند. در این قسمت قصد داریم تا شما را با 3 تا از بهترین مارک های دستگاه هایفو آشنا کرده و ساز و کار هر یک را با هم مرور کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • دستگاه مینی هایفو برند Mini HIFU

دستگاه مینی هایفو ، یکی از بهترین تجهیزات زیبایی خانگی می باشد که تقریبا هر مشکل پوستی که در خانه رفع شود، این دستگاه انجام می دهد. مینی هایفو خانگی وزن بسیار سبکی دارد و همه جا می توان آن را حمل کرد. از موارد کاربرد آن می توان به رفع چین و چروک های سطحی و عمیق، لیفت و سفت کردن پوست اشاره کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید این محصول، به صفحه  مراجعه نمایید.

  • دستگاه هایفو سالنی مارک وی مکس VMAX

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع بیشتر و کامل تر از دستگاه و قیمت خرید آن، به صفحه  مراجعه نمایید.

  • دستگاه هایفو و آر اف سالنی 2021

دستگاه دو منظوره هایفو و آر اف سالنی بوسیله تحریک غیرتهاجمی کلاژن و الاستین بافت، سبب سفت شدن و لیفتینگ پوست می شود. این دستگاه با دو روش متفاوت هایفوتراپی و رادیوفرکانسی ، تمام نگرانی های شما درباره پوستتان را برطرف می کند. دستگاه هایفو و آر اف سالنی مزایا و کاربرد های متعددی دارد که شما را از هر دستگاه زیبایی دیگری بی نیاز می کند. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول پرکاربرد، می توانید به صفحه  مراجعه نمایید.

عوارض استفاده نامناسب از دستگاه هایفو چیست؟

مسلما اگر هایفوتراپی را درست و اصولی انجام ندهید، به عوارض آن دچار خواهید شد. این عوارض در زیر توضیح داده شده اند:

  • قرمزی خفیف در ناحیه تحت درمان ممکن است پیش بیاید و بعد از اتمام جلسه احساس شود. ولی جای نگرانی نیست. علت قرمزی بخاطر قرار گرفتن در معرض اشعه‌های هایفو تراپی است که باعث ایجاد نقاط قرمز رنگ روی پوست و تحریک پوست می‌شود.
  • ممکن است بعد از اتمام جلسه شما احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید که ممکن است چندین هفته طول بکشد که جای نگرانی نیست و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و خودکار از بین می‌رود.
  • شما هیچ عوارضی از این قرمزی‌ها مشاهده نمی‌کنید پس می‌توانید پس از پایان جلسه با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهید.
  • شما باید تا یک مدت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید کاملا دوری کنید و آفتاب گرفتن و سولاریوم رفتن را فعلا فراموش کنید.
  • مراجعه به کلینیک برای لیزر یا … به مدت دو تا سه هفته بعد از اتمام جلسه پیشنهاد نمی‌شود.
  • در هایفو تراپی زیری‌ترین بافت‌ها کمی دچار آسیب دیدگی می‌شوند و همین موضوع باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست می‌شود. ممکن است که بعد از جلسه بدن شما دچار کبودی یا تورم شوید که بازهم نگرانی ندارد چون بعد از مدتی خود به خود برطرف می‌شود.
  • در موارد بسیار استثنا ممکن است شما بعد از جلسه احساس بی حسی در قسمت‌هایی که درمان کردید پیدا کنید.
دکمه بازگشت به بالا