آسیبی به نام نگاه مناسبتی در تولیدات تلویزیونی/ ساخت سریال درباره مهدویت اصلا راحت نیست

آسیبی به نام نگاه مناسبتی در تولیدات تلویزیونی/ ساخت سریال درباره مهدویت اصلا راحت نیست

معاون رئیس جمهور سیما گفت: “امسال ما سؤال از مهدیسم را در مورد آنتن نداریم اما مطمئناً این بخشی از نیازهای رسانه های ملی است و باید با آن رفتار شود.” البته تولید موضوع مهدیسم یکی از دستورالعمل های ما است و مطمئناً از آن آگاه نیستیم. حتی مکالمه هایی برای ساخت چنین محصولاتی وجود دارد.

به گفته یومیر سلیم غفوری معاون معاون معاون سیما تولید مهدیسم در صدای ایران و نگاهی مناسب به این پیشنهاد اساسی را توضیح داد: در سالهای اخیر برنامه “حرکتی” در همان زمان روی آنتن رسانه ملی قرار گرفته است به عنوان shabanieh -جشن ها. این برنامه که از ابتدا تا پایان نیمی از خانه به همراه جشن و توده ها در این ماه ارسال می شود توسط تعداد زیادی از مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است. این مطمئناً امسال اتفاق می افتد و مخاطبان از دیدن “مایل” لذت می برند.

نمایندگی انتظارات در “Hosseinieh Maali”

غفوری تکرار کرد: در این برنامه که یکی از بزرگترین محصولات تلویزیونی است یک سرمقاله جدی و حرفه ای و عناصر تولیدی قدرتمند وجود دارد و موضوع مهدیسم در “مائالی” به عنوان مبنای مهمی دنبال می شود.

معاون رئیس جمهور سیما گفت: “امسال ما سؤال از مهدیسم را در مورد آنتن نداریم اما مطمئناً این بخشی از نیازهای رسانه های ملی است و باید با آن رفتار شود.” البته تولید موضوع مهدیسم یکی از دستورالعمل های ما است و مطمئناً از آن آگاه نیستیم. حتی مکالمه هایی برای ساخت چنین محصولاتی وجود دارد.

غفوری ضمن اشاره به نقش یک نسخه خطی و نسخه خطی در توضیح بحث در مورد مهدیسم گفت: مهدیسم عمیق و ارزشمند است. بنابراین تولید سریال به هیچ وجه آسان نیست. اسکریپت و طراحی غنی باید در نظر گرفته شود.

در مورد دشواری تولید یک اثر چشمگیر با موضوع مهدیسم وی توضیح داد: نسخه خطی که مهدیسم را در موضوع اصلی خود قرار می دهد باید بتواند مفهوم انتظار را به درستی معرفی کند. شما ابتدا باید یک طرح اولیه داشته باشید که قابل درک و جذاب برای مخاطبان امروز باشد. من فکر می کنم دشوارترین بخش تولید چنین آثاری دستیابی به یک طراحی قابل قبول و با کیفیت است.
غفوری تأکید کرد: مهدیسم قطعاً برای رسانه های ملی اولویت دارد و امیدواریم که در سالهای آینده بتوانیم آثار بزرگی را در مورد این پیشنهاد امیدوارکننده و الگوبرداری تولید کنیم.

نقاط ضعف رسانه برای بیان موضوع مهدیسم

میسام مورادی مدیر شبکه یک سیما همچنین در مورد سؤال از جاه طلبی های مهدیسم و ​​مهدی و تولید محتوا در مورد آن گفت: “این جاه طلبی یک مسیر و روند دارد و خوشبختانه این مسیر در دوران انقلاب اسلامی آگاهی دارد ایده ها و سفارشات از امام و رهبری.
وی گفت: “اگر در رسانه های ملی در تولید محتوا و برنامه نویسی ما از اصل Velayat -Faqih و رهبر اصلی انقلاب اسلامی آگاه باشیم مطمئناً ما توانسته ایم یک برنامه زمانبندی روشنی را برای رسیدن به آینده Mahdavis ترسیم کنیم.
یک مدیر شبکه Sima گفت: “یکی از اشتباهات این است که بین آموزش مهدوی و انقلاب اسلامی شکاف وجود دارد و این یک خطر است.” در سالهای اخیر این خطا با فرایندی به نام انجمن Hojjatieh افزایش یافته و بین گفتمان انقلاب اسلامی و مهدیسم شکاف ایجاد کرده است.
مورادی تأکید کرد: اتفاقاً گفتمان انقلاب اسلامی در ایران یک دوره آموزشی بسیار مهدوی است. این گفتمان آینده را در اختیار دارد و وظیفه و وظیفه انسان را بر عهده می گیرد و او را مسئول جامعه و امت اسلامی می کند. این نگرش و این جامعه درد مظلوم مظلوم و امت را دارد.
وی افزود: “اگر درک ما از مهدیسم در رسانه های ملی توجه به آموزه های مهدویس و مفهوم انتظار باشد ما راه درست را پیش خواهیم برد اما اگر بر ناجی امام زامان (AS) تأکید کنیم و این را نشان خواهیم داد با ظهور ظهور.
مورادی خاطرنشان کرد: مردم باید از طریق محصولات مبتنی بر مهدیسم و ​​اصل انتظار به اقدامات دعوت شوند و کارهای خانه خود را در مناطق مختلف انجام دهند. در همین حال گوش فرماندهی رهبر ارشد است. اگر این اصل در اصل انتظار و مهدیسم تأکید شود مطمئناً محصولات بسیار آموزنده و ارزشمندی را به امت اسلامی ارائه خواهیم داد.

آسیب به مهدویس با ظاهری خوب کار می کند

اسماعیل بهمن آبادی مدیر مجلس تولیدی جوان سیمورگ همچنین درباره مسئله مهدیسم در رسانه های ملی گفت: من فکر می کنم یکی از مضراتی که در رسانه ها با تمرکز بر مهدیسم با آن روبرو بودیم.
وی افزود: “ما در خانه مرکز جوان سیمورگ نمای تولید نداریم و تمرکز ما بر رشد با استعداد و هنرمندان است.” ما بر اساس استعدادهای افراد تصمیم می گیریم اما اولویت های موضوعی و محتوا نیز داریم. در صورت تولید و تولید کار با موضوع مهدیسم و ​​مفهوم انتظار ما سعی می کنیم در همه کارها وجود داشته باشیم نه تنها برای تولید کار.

مدیر خانه تولید جوان Simorgh گفت: “مخاطب این جشن ها را دوست دارد و نیاز به تولید محتوای مناسب دارد.” در قالب فیلم های کوتاه و موسیقی ویدیویی بارها و بارها با مسئله ناجی و مهدیسم رفتار شده است و در آنتن مناسب تر بوده است اما این کافی نیست.
وی گفت: “ما معتقدیم كه وقتی در مورد آینده یك اثر صحبت می كنیم باید مراقب نباشیم.”
بهمن آبادی به یاد آورد: “ما مطمئناً از افرادی که نگرانی و استعداد خاصی برای مقابله با موضوع مهدیسم در محصولات خود دارند حمایت می کنیم و ما از احساس انتظار و مهدیسم در سریال های کوچک یا سریال تولید شده در خانه جوان آگاه خواهیم بود. .

مدیر مرکز Simorgh برای خانه تولید جوان که خاطرنشان می کند که اگر خودمان را به مسئله مهدیسم محدود نکنیم در این زمینه آثار بزرگی تولید خواهیم کرد و می گوییم: مسئله مهدیسم در زندگی مردم ایران ساری است و فعلی بشر

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا