حوادث

35000 ماسک واقع در شمال غربی تهران پیدا کنید



رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 35 هزار و 500 سرکوبگر نقاب دار در شمال غربی تهران از یک میلیون تظاهرات خبر داد.

به گزارش یومیر ، سرهنگ سعید راستی به این خبر گفت: “به دنبال اخباری مبنی بر تعدادی از ماسک های فیلتر در یک انبار در نزدیکی سیمون بولیوار در تهران ، تحقیق درباره این موضوع در دستور کار مامور امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.”

وی افزود: “هنگامی که حکم از صحت و از داستان و معرفی امکان انبار، افسران، با هماهنگی با اجازه دادگاه، به فضا فرستاده شد و با موفقیت در تاریخ 13 آوریل منتشر شده، درک انبار و بررسی بازرسی از ماسک 34،700 ماسک فیلتر.” یک ماسک پوششی پیدا کنید که با 800 کشیده شده است.

رئیس سیاست عملیات و امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت که شخصی که متهم به دفتر دادستان معرفی به تصویب قانون، با توجه داشته باشید که عضو منظور ارزیابی میزان کالا که در یک میلیارد به Robi پیدا شده است.

به گزارش وب سایت اخبار از پلیس، سرهنگ راستی انجام شده توسط مارک تعیین سیاست جدی علیه محتکر که به سلامت و از آنها پرسید: اگر شما در مورد حمل و نقل کالا از سلامت را نمی دانم، حق گزارش موضوع را به پلیس بیش از 110 اورژانس مرکز پلیس. ،

آخرین پیام


تمام مقالات سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط یومیر هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا