حوادث

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران به ارائه 28 پایگاه مدیریت بحران برای واکسیناسیون کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این رقم فعال است و در صورت لزوم و به درخواست وزارت بهداشت ، تعداد بیشتری وجود دارد. پایه های انجام واکسیناسیون به این تعداد اضافه می شود.

به گزارش یومیر ، رضا کرمی محمدی در این باره گفت: سال گذشته سه پایگاه بحران در ستاد پیشگیری از کرونا برای بهبود بیماران کرونری ایجاد شد ، اما تنها در موج دوم شیوع ویروس کرونا برخی از این پایگاه ها وجود داشت. استفاده شده.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز در اختیار مقرهای کرونا است.

وی در پاسخ به این سوال که چند داوطلب در خانه پایداری و ایمنی در مراکز واکسیناسیون کار می کنند ، گفت: بیش از 100000 داوطلب در خانه پایداری اعلام کرده اند که آماده خدمت در مراکز واکسیناسیون سازمان مدیریت بحران هستند. در نامه ای ، سازمان اسامی نیروهای داوطلب را به مقر کرونا و فرمانداری تهران اعلام کرد. بر اساس گزارشات ، تنها بخشی از این نیروهای داوطلبانه فعال هستند.

به گزارش شهر ، کرمی محمدی در پاسخ به این س whetherال که آیا استفاده از امکانات و تجهیزات در پایگاه های بحرانی مختص شرایط بحرانی باعث انقضای آنها می شود یا خیر؟ وی تصریح کرد: اکثر وسایل موجود در پایه ها در میان مدت قابل پوشیدن نیستند ، سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و … به طور مداوم شمارش می شوند تا در صورت فرسودگی یا منقضی شدن تعویض شوند. به طور کلی ، تجهیزات موجود در پایگاه های مدیریت بحران بر اساس بودجه ای که شورای اسلامی شهر تهران اختصاص داده و طبق برنامه ای دقیق ، مرتباً تعمیر و به روز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا