اجتماعی

گروگانگیری در رشت/ آزادی گروگان در مدت ۴۸ ساعت

یومیر / گیلان قائم مقام فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح پرونده یورش در شهرستان رشت که انگیزه آن اختلافات اقتصادی بود ، گفت: با سرعت کارآگاهان پلیس آگاهی ، بازداشت شدگان ظرف 48 ساعت دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.

سرهنگ حسین حسن پور در توضیح این خبر برای خبرنگاران گفت: پس از تماس شهروندان با مرکز پاسخ فوریت های پلیسی 110 در شهر رشت ، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشکل گروگانگیران توسط کارشناسان پلیس آگاهی تأیید شد ، افزود: در تحقیقات شاهدان عینی مشخص شد که دو جوان با خودروی سمند یک نفر را مجبور به داخل اتومبیل خود کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد که پس از تحقیقات میدانی و اشراف مأموران پلیس و اقدامات فنی ، هویت گروگانگیران برای پلیس فاش شد.

پلیس با اشاره به اینکه پس از ساعت ها تحقیق فشرده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ، مشخص شد که آنها با یک گروگان 33 ساله به یکی از استان های مرزی کشور گریخته اند ، گفت: مأموران پلیس آگاهی با وکالت قضایی. “سرانجام دو گروگان دستگیر شدند و آدم ربایی بدون آسیب آزاد شد.

سرهنگ حسن پور انگیزه گروگان ها را برخی اختلافات مالی با فرد ربوده شده عنوان کرد و گفت: متهمان 27 و 32 ساله با شکایت به مقام قضایی معرفی شدند.

پلیس بر لزوم رسیدگی قانونی به اختلافات و پرونده های قضایی شهروندان و پرهیز از ارتکاب اعمال خودسرانه و غیرقانونی تأکید کرد: برخورد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا