عمومی

گردهمایی مجازی طلاب و روحانیون استان یزد هفتگی برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین آیت الله محمدرضا ناصری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، این هفته در اجتماع مجازی علما و روحانیون استان یزد با اشاره به اهمیت استغفار براساس آیات و روایات اسلامی: بیشتر آیات قرآن پیامبران الهی هستند. به istighf .r توجه داشته باشید و طبق قرآن خداوند ملت مجاز را برای خود مجازات نمی کند .r.

وی گفت: استغفار موجب تغذیه ، توجه خداوند ، حل مشکلات و رفع حوادث می شود و در روز هفتاد قلب خدا با استغفار به سمت خدا می رود.

ناصری ادامه داد: ما همیشه باید استغفار کنیم ، اما در شرایطی که فاجعه کرونا بر کشور سایه افکنده است ، باید با گسترش istighf .r و اعتماد و کاربرد به ریشه کن شدن این بیماری امیدوار باشیم.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه استغفار باید در جامعه گسترده شود و نیاز به فرهنگ سازی در این زمینه است ، اظهار داشت: خداوند متعال دشمن را از مردم ایران دور کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود که به شرایط خاص کرونا و توقف فعالیتهای امام در مساجد و عدم اقامه نماز جماعت اشاره داشت ، گفت:

ناصری گفت: حفظ روابط بین روحانیون و مردم محله به ویژه جوانان علاوه بر بحث در مورد مواسات که اکنون در محله های یزد به عنوان مسجد برگزار می شود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جلسات کم جمعیت و با فاصله اجتماعی و خارج از منزل. ” نگه داشتن.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اکنون از این خلا به نفع خود استفاده می کنند و مرتباً سو susp ظن ایجاد می کنند ، افزود: کاهنان باید با شفاف سازی و تبیین اهداف انقلاب ، آرمانهای امام و شهدا و نقشه دشمنان به این شبهات پاسخ دهند.

دکمه بازگشت به بالا