عمومی

کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی استان اردبیل تاسیس شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، وی با اشاره به روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل ، عباس جاننگی مرنی در جلسه افتتاحیه کمیته آبیاری و زهکشی منطقه ای اردبیل ظهر چهارشنبه اظهار داشت: کمیته آبیاری و زهکشی منطقه ای اردبیل با حمایت شرکت آب منطقه ای اردبیل و مشارکت و همکاری اساتید دانشگاه و دانشمندان ، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی منطقه اردبیل ، مشاوره با شرکت های فناوری مهندسی و والدین و کارشناسان ارشد دفاتر تأسیس شده.

وی به مساحت بیش از 100000 هکتار سیستم زهکشی و زهکشی فعلی در استان اردبیل اشاره کرد و برنامه های متعددی برای ایجاد کمیته ای برای مناطق زهکشی و زهکشی برای استفاده دارد. مشارکت متخصصان و محققان محلی و ارتقاء علم و مهندسی حوزه با توجه به اهداف. و وظایف کمیته ملی آبیاری و زهکشی یک گام مهم است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: در رابطه با فعالیت های کمیته آبیاری و زهکشی منطقه ای اردبیل و نقش آن در ارتقاء ارتباط با دولت و سازمان های خصوصی و منطقه ای در منطقه و شناسایی مشکلات. مباحث و چالش های مدیریت منابع آب و راه حل ها و زهکشی ها و انجام تحقیقات مرتبط با این چالش ها و پیشرفت های زهکشی و زهکشی ، ما به دنبال بهبود و بهبود دانش ، روش ها هستیم و ظرفیت زهکشی و زهکشی برای صرفه جویی در مصرف آب و زمین های استان برای ایجاد امنیت آب و امنیت غذایی در کشور.

در این جلسه دبیرکل کمیته ملی آبیاری و آبیاری ایران با خواندن نقش و اهمیت کمیته ملی ، کمیته های منطقه ای را برای گسترش فعالیت های کمیته ملی آبیاری و زهکشی در استان ها ایجاد کرد. و تصمیمات گروه های کاری را دنبال کنید ترویج مسائل زهکشی و زهکشی در مناطق مختلف کشور از اهمیت برخوردار است.

مهرزاد احسانی همچنین با اشاره به اهمیت کمیته ملی در تأثیرگذاری بر تصمیمات مدیریتی ، ارتقاء کیفیت علمی متخصصان زهکشی و زهکشی در منطقه با انجام جلسات آموزشی و کارگاه های آموزشی ، و شناسایی و ضبط ساختار تاریخی منطقه.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و پشتیبانی مقامات محلی از جمله شرکت آب منطقه ای ، سازمان جهاد کشاورزی ، دفتر استانداری و سازمان برنامه و بودجه به منظور گسترش برنامه های این کمیته منطقه ای

علیرضا Pilbazi ، رئیس کمیته مناطق آبیاری و زهکشی اردبیل ، اضافه کرد: کمیته مناطق آبیاری و زهکشی اردبیل درمورد وضعیت هفت گروه تخصصی کار با آب در مزرعه ، توسعه و مدیریت سیستم های زهکشی ، زهکشی و محیط زیست استفاده پایدار از منابع آب برای تولید محصولات کشاورزی. مربیان در زمینه مدیریت زهکشی ، مدیریت آبهای زیرزمینی در خشکسالی و خشکسالی شرکت خواهند کرد و کارشناسان جوان نیز حضور خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا