عمومی

کمبود فضای سردخانه‌ای برای نگهداری محصولات غذایی و باغی در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عظیم دادگر در سخنانی گفت: نیازسنجی و شناخت ظرفیت های موجود در هر منطقه ضروری است تا هر محصول بر اساس استعداد آن منطقه تولید و فرآوری شود.

وی افزود: صدور مجوز افراد باید بر اساس صلاحیت و توانایی آنها باشد تا شاهد تسریع روند کار باشند؛ برخی از افراد می توانند در حالی که سرمایه کافی برای شروع پروژه، دانش و تجربه در این زمینه را ندارند به ما مراجعه کرده و درخواست مجوز کنند. بنابراین شرط و اولویت ما باید توانایی مردم در انجام پروژه ها باشد.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: نظارت و بررسی پروژه ها باید یک کار مستمر باشد. از آنجایی که برخی افراد ممکن است تنها برای دریافت مجوز استفاده از تسهیلات اقدام کنند، خوشبختانه کارشناسان صنایع مکمل و غذایی سازمان در این زمینه موثر بوده اند. و.

قاضی به لزوم اجرای طرح های نیمه تکمیلی در استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و در نتیجه سازمان جهاد کشاورزی لرستان تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام است و همه باید تلاش کنیم. پروژه هایی با بیش از 80 پیشرفت فیزیکی. درصدها متوقف شده است و تکمیل و به بهره برداری برسند چرا که با اجرای این طرح ها شاهد اشتغال و اقتصاد پایدار در استان خواهیم بود.

وی به کمبود سردخانه در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در توسعه سردخانه ها در استان شاهد کمبود گوشت و سایر محصولات غذایی و باغی هستیم و نیازمند افزایش ظرفیت استان به ازای هر جذب هستیم. سرمایه گذاران و حمایت از آنها.” چرا که استان ظرفیت 100 هزار تن سردخانه را دارد.

دکمه بازگشت به بالا