حوادث

کشف بیش از ۷۰۰۰ داروی غیرمجاز و قاچاق از خانه مدیر یک کانال تلگرامی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف بیش از 7000 داروی غیر مجاز از یک فروشنده آنلاین مواد مخدر در فضای تلگرام خبر داد.

به گزارش یومیر ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس فتا در نظارت روزانه خود در فضای مجازی با یک کانال تلگرامی با بیش از 15000 دنبال کننده برای تبلیغ فروش داروهای مختلف مواجه شدند ، از جمله اینکه وی داروهای کمیاب و غیرقانونی پیدا کرده بود. به

وی با اشاره به تحقیقات دقیق ماموران پلیس فتا در این زمینه ، تصریح کرد: ماموران برای برقراری ارتباط با کانال این رئیس تلگرام از روشهای مهندسی معکوس استفاده کردند و موفق شدند هویت این فرد و همچنین موقعیت یک واحد مسکونی در یکی از مناطق جنوبی را شناسایی کنند. محله های تهران بودند.

گودرزی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای انجام مأموریت انجام شد ، افزود: سرانجام دیروز مأموران به منزل این فرد رفتند و متهم را که مدیر این کانال تلگرامی بود دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده بیش از 7 هزار نوع مواد مخدر کشف و ضبط شد که بیشتر آنها منسوخ ، غیرقانونی و قاچاق بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده است.

وی با بیان اینکه متهم به مقر پلیس منتقل شد و پس از تشکیل پرونده ، برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا فرستاده شد ، ادامه داد: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر افراد مرتبط با این پرونده ، همچنان در دستور کار است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی ممنوع است ، افزود: پلیس در صورت برخورد با چنین مواردی برخورد می کند و در صورت اطلاع شهروندان می توانند آنها را به پلیس فتا گزارش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا