اجتماعی

کدام متغیرها در پایداری ویروس کرونا موثر هستند؟

یک ویروس شناس گفت: ویروس کرونا رابطه مستقیم با درجه حرارت نه آسمانی ثبات و پایداری در آن سطح مواد تشکیل دهنده و انواع متغیرهای بسته.

به گزارش اخبارامیر, من باور دارم, به خصوص تنوع محیطی و ثبات این ویروس گفت: به خصوص پایدرای ویروس اما گفت که یک ویروس در یک زمان خاص بر روی سطح باقی می ماند ، نمی تواند به معنی لازم است برای ما. زیرا بسیاری از این عناصر در ثبات این ویروس در غالب است.

وی افزود: برای این فرد تحت تاثیر چند نکته وجود دارد یکی اینکه چگونه بسیاری از ویروس از فرد آلوده در سطح انتقال یافت و در این مورد یک تابع از مرحله عفونت آن شخص است. به این معنی که فرد در چه مرحله عفونت است و تا چه حد این ویروس می تواند خود انتشار دهد. نکته دوم نحوه انتشار آن است. فقط دست فرد بیمار با سطح تماس و یا از طریق عطسه و سرفه و حجم ویروس منتقل شده است. حجم ویروسی است که اثرات این روش های مختلف استفاده می شود, سطح, حرکت تحت شرایط مختلف خیلی متفاوت است.

دبیر کل Virology زمان می گوید: متغیر ثانویه ما این است که سطح است که در مورد آن توصیه می کنیم چه مقدار رطوبت و خشک هستند در واقع دما و سطح چه درجه حرارت است. در نهایت این نوع سطح و ذن می گوید که با ما صحبت می کنند از آن چه آن را مانند به نظر می رسد. در همه این موارد متغیرهایی استفاده می شود به حدی است که ثبات این ویروس در اثر داشته باشد.

او گفت: با توجه به اثر دما ویروس, او گفت: سرد و کاهش دما رابطه مستقیم با میزان نگهداری و حفظ قابلیت انتقالپذیری ویروس یکی است. حتی ویروسهایی ما در آن منطقه از منفی را می توان با استفاده از چندین سال آنها را نگه دارید ، بنابراین خنک کننده و دمای پایین یک عامل مثبت برای نگهداری ویروسهاست.

اینویروس جامعه شناس گفت: انتظارات ما این است که درجه حرارت افزایش آسمانی افزایش قدرت عفونتپذیری ویروس بنابراین فقط به عنوان مورد ویروس آنفلوانزا آن است. در آغاز شیوع ویروس کرونا مطرح شد به نظر می رسد که این ویروس یک رابطه مستقیم با درجه حرارت است که افزایش درجه حرارت بسیار موفق از میزان شدت این ویروس به طوری که فقط امروز این مورد را ببینید.

او در یک برنامه رادیویی صحبت میکرد ، افزود: علاوه بر این برخی از زمان پیش نیز در نیمکره جنوبی و در کشورهایی مانند برزیل و یا حتی برخی از دولت چین که متوسط افزایش یافته بود بیش از شيوع کمک خواهد کرد. امروز همچنین در استان خوزستان مشاهده می کنیم که با افزایش دما افزایش میل انسان پیدا کنیم. البته در مقایسه با فصل زمستان سرد و کاهش بیماری خواهد در این مورد اما در حال دور برای چنین چیزی مطرح نیست.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا