عمومی

چگونه انسان موش شد! – یومیر

تا آنجا که به یاد می آورم ، این کتاب در مورد توسعه انسانی و این واقعیت بود که انسان با فناوری بر جهان تسلط داشت و به جای روزگاران قدیم که انسان خود را تابع طبیعت می دانست ، اکنون بر جهان و شیوه حکومت آن تسلط یافته است. و بر آن مسلط شده است. در آن زمان ، شاید شکلی از غرور ، دست کم به طور کلی ، تا چه حد توانایی انسان پیشرفت کرده باشد! شاید در آن زمان برای برخی آرزوهایی وجود داشت که جهان به جهانی متفاوت تبدیل شود. در عین حال ، افراد ثروتمند ، از جمله تاجران برده در اروپا و ایالات متحده ، می دانستند که چگونه ثروت و قدرت خود را افزایش دهند و بقیه جهان را استخدام و استعمار کنند. بشریت برای تسلط بر طبیعت و بهره برداری از آن ، بیشتر آن را به جایی رسانده است که زمین دیگر خود را محلی برای زندگی نمی داند و برای یافتن مکان مناسب ، به فکر تسخیر سیارات دیگر افتاده است.

دستکاری در دنیای خلقت تا آنجا پیش رفته است که خلقت خدا را تغییر داده است و شیطان از هر فرصتی برای اسراف ، فساد و از بین رفتن طبیعت و کار استفاده می کند. اعمال شیطانی یک یا دو نیست؛ وقتی ذهن حواس پرت می شود و چشم انداز تغییر می کند ، آنچه انجام می شود به نفع بشریت بیشتر از صلاح است. تلاش برای کاهش جمعیت با افزودن ثروت افراد خاص ، در صورت صحت ، یکی از شرم آورترین اقدامات در حال حاضر بود. دیگر قرار نیست در مورد غول های انسانی ، بلکه در مورد موش های انسانی صحبت کنیم. البته غول ها یا موش ها استعاره هستند و می توان درباره آنها بحث کرد و درباره آنها مقاله یا کتاب نوشت. اما برخلاف غول که نمادی از زبری ، زبری و قدرت بدنی است ، موش نمادی از پنهان کاری ، نامرئی بودن ، پرواز و سرعت عمل و مواردی از این دست است. چیزی که در دنیای امروز از آن به عنوان نیروی نرم تعبیر می شود.

موش ها هر دو در هوش ، سرعت عمل ، پرخوری ، پنهان کاری ، باروری و به دلیل شباهت فیزیولوژیکی خود با انسان آشکار می شوند و به عنوان نشانه ای از ترس و تحقیر ، فرار می کنند ، آلودگی را گسترش می دهند و در نهایت آن را می کشند و نابود می کنند … آنها این را می دانند. اگر ما آگاه باشیم ، خواص موش امروز به دو روش قابل بررسی است:

برای قدرتمندان:

هوش و ذکاوت یکی از مشخصه های برجسته موش قلمداد شده است ، با این تفاوت که نخبگان به اصطلاح جهانی سنگ بنای غارت مواد و سعادت بشری را در مناطق محروم قرار داده و تمام هوش و ذکاوت خود را در آسایش چیزی و زمین سیاه قرار داده اند. آیا آنها از بسیاری از اکثریت های دیگر استفاده کرده اند؟

سرعت عمل همیشه با سرعت برق ، از جمله امواج مثال زدنی است ، و اکنون می بینیم که امواج از هر نوع در دسترس نخبگان انسان و یک وسیله نقلیه قدرتمند برای انتقال خواسته های آنها است. FiveG (5G) مثالی است که در حال حاضر بسیار مورد بحث است (موش و موشک نشان می دهد سرعت).

پرخوری یکی از ویژگی های خاص افراد معلول است. ما در جهانی زندگی می کنیم که برخی از افراد دارای اضافه وزن از چاقی و بیماری های ناشی از آن رنج می برند. مردم محتاج نیستند.

مخفی کاری و ایجاد راهروهای زیرزمینی مانند موش برای کارهای مخفی ، به ویژه اطلاعات ، یکی از این موارد است و آیا این نیست که ابزار دقیق سلاح ، به ویژه الکترونیک و سایبر ، در مخفیگاه های زیرزمینی در لایه های محافظ پیچیده جاسازی شده است؟ ؟

مولد بودن. جمعیت جهان کنترل جمعیت را برای کشورهای عقب مانده توصیه می کند ، اما خانواده های سفیدپوست ثروتمندی را که ادعا می کنند ژن های برتر دارند ، تشویق می کند تا فرزندان بیشتری داشته باشند!

در طرف مقابل:

برای فقرا و نیازمندان آنچه به دست آمده است:

آزمایشگاه بودن افراد فقیر ، بی خانمان و به ویژه افراد رنگین پوست و به ویژه سیاه پوستان به عنوان موش آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار می گیرند تا انواع واکسن ها را آزمایش کنند و از نظر آنها تحقیقات علمی بدون اطلاع آنها انجام می شود. آنها در طول زندگی خود بدون اینکه بدانند از کجا آمده است ، ظالمانه رنج می برند.

موش همچنین نمادی از تحقیر و نامردی است. در ادبیات ما و بقیه جهان ، نمونه نامردی برای موش آورده شده است. اکنون ، با شیوع ویروس کرونا ، چنان ترس در جامعه جهانی ، به ویژه محرومان وجود دارد که افراد دیگر با عطوفت و اجبار به خانه می خزند و به قول معروف ، سوراخ های موش را نه با قیمت های گزاف ، بلکه با قیمت کم . ترس را می توان با مفهوم گسترده تر با ترس از دست دادن شغل ، ترس از ازدواج ، ترس از زایمان و موارد مشابه تقویت کرد.

البته باید اعتراف کرد که در این مورد ، آنها ظاهراً کنترل خود را از دست داده و بنیان گذاران را درگیر کرده اند ، گویی که مثل “آتش سوزی خیس و خشک” تحقق یافته است.

فرار یکی دیگر از ویژگی های موش است و امروز می بینیم که همه از یکدیگر فرار می کنند. روابط خانوادگی تا حد زیادی جای خود را به تنهایی ، انزوا و فرار از یکدیگر داده است.

عفونت و آلودگی یکی دیگر از ویژگی های موش محسوب می شود. اگرچه بیماری های گذشته مانند وبا ، سارس ، ابولا و ایدز و مواردی از این دست باعث کشته شدن مردم و تجربه بیشتر مناطق محروم آنها شده است. اما این یکی ، تاج ، گوی سبقت را از رقبا گرفته است. در حال حاضر هیچ واکسنی علیه آن وجود ندارد و اگر چنین باشد ، آنها چنان ذهن انسان را آلوده کرده اند که دیگر تمایلی به استفاده از آن وجود ندارد. تنها توصیه موثر فاصله اجتماعی ، تنهایی و انزوا است. و در نهایت،

بکش و نابود کن آنچه معمولاً سرنوشت موش را تعیین می کند ، کشتن و نابودی آن است. اکنون می بینیم که سرنوشت بسیاری که به بیمارستان می روند مرگ است و پرهیز از نزدیک شدن به تدفین یکی از ابزارهای آن است.

س seriousال جدی این است که آیا ما وارد موارد فوق شده ایم و از برخی جهات موش نشده ایم؟ مردی که متکبر بود و معتقد بود که تاج و تخت در اختیار او است ، آیا به خاطر کاری که انجام داده تحقیر و تحقیر نشده است و آیا به هیچ عنوان مانند موش مورد حمله قرار نگرفته است؟ آیا او اکنون دیگر از نیاز و التماس برای کمک به او دست بر نداشته است؟

همچنین ، اگر اخبار در پشت صحنه اینکه مافیای مواد مخدر منتظر است تا انسان را آلوده کند ، آنها را کنترل کرده و سپس واکسن بفروشد صحت دارد ، بنابراین بشر از نظر اخلاقی در افول شدید قرار دارد. علی رغم ادعاهای علمی ، این شرور بیش از هر درنده دیگری شرور و بیرحمانه تر شده است.

در این حالت ، دیگر اومانیسم در هیچ قرائتی خبری نیست. انسان گرایی تبدیل به حیوان گرایی (حیوان گرایی) و شاید بدتر شده است. حیوان با نوع خودش کجاست ، مثل ما؟ آیا این همان نمونه آیه ای در قرآن نیست که می گوید: “کسانی که پاداش خوبی دارند اما فریب هم می خورند” به این معنی است که چنین افرادی از حیوانات فرومایه شده اند؟

* استاد دانشگاه تهران

دکمه بازگشت به بالا