اجتماعی

چه علائمی نشان‌دهنده شدت بیماری کرونا هستند؟

دانشمندان علوم پزشکی در مطالعه جدید خود علائم قائد 19 را شناسایی کردند که نشانگر یک مورد جدی از این بیماری است.

به گزارش یومیر ، علائم زیادی در مورد قائد 19 وجود دارد ، اما کدام یک از شاخص های زیر میزان شدت این بیماری را نشان می دهد و لزوم درمان سریع بیماران چیست؟

محققان دانشکده پزشکی هاروارد لیستی از ویژگیهای جدید قائد 19 را بر اساس بررسی داده های بیش از 1000 بیمار که بطور مناسب برای مشکلات تنفسی تحت درمان قرار گرفتند ، گردآوری کردند.

آنها می گویند که تب نشانه قائد 19 نیست. اکثر مبتلایان به اسهال در بیمارستان تب بالا ندارند. علائم دیگری نیز وجود دارد که در سرب 19 شایع تر است.

“Covid 19 ممکن است با سرفه بدون تب ، گلودرد ، اسهال ، اسهال ، سردرد ، درد شکم ، کمردرد و احساس خستگی آغاز شود. “کارشناسان می گویند. همچنین می تواند با درد و خستگی شدید همراه باشد.

یکی دیگر از علائم مهم بیماری از بین رفتن بو در چند روز اول عفونت است. یکی از علائم نوجوانی 19 که با سرماخوردگی و سایر علائم تنفسی مشخص می شود ، مشکل در تنفس است.

کارشناسان می گویند در شکل شدید قائد 19 ، اسهال یک عامل اصلی در تمایز این بیماری از سایر بیماریهای شایع و مشابه است.

به گفته کارشناسان ، تنگی نفس باعث شده 19 روز در طی روز اتفاق بیفتد. همچنین در این بیماران معده به همان اندازه در فعالیت های بدنی مانند فعالیت های روزانه دستگیر می شود.

به گزارش سلامت نیوز ، تنگی نفس باعث می شود که قائد 19 به عنوان یک احتیاط عمل کند زیرا میزان اکسیژن خون کاهش می یابد و مردم باید اکنون از آنها مراقبت خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا