ورزشی

چرخه پر سر و صدا در کشتی؛ از قهر تا سکوت/ همه راه ها به انتخابی ختم می شود

طبق این گزارش قایقتوسعه انتخاب تور برای کشتی گیران کشور یک اتفاق عجیب و پر سر و صدایی بوده است که مشکلات بسیاری را به همراه داشته است ، از عصبانیت این کشتی گیر کوچک زمانه تا نبرد مهم سرمربی افسانه کشتی فرنگی بخش.

ماجرا امروز با حضور محمد وحیم ابراهیم امامی ، سخنگوی کشتی فدراسیون کشتی آغاز شد و اعلام کرد این فدراسیون برای تصمیم دولت برای دستیابی به همه مزیت رقابتی ، تصمیم شبانه روزی را تدوین می کند. برابر پوشیدن لباس ملی لباس با قیمت مناسب است.

چند روز بعد ، رئیس فدراسیون کشتی بیانیه مفصلی درباره این مسابقات صادر کرد و آن را به رسانه ها خطاب کرد. دبیر تأکید بر لزوم احیای مسابقات انتخابی در کشتی گیری تأکید کرد و تأکید کرد: فصل جدید با برنامه ریزی انیسیتو و تیمی از دانشگاه شریف در حال تدوین برنامه مسابقات هستند تصمیم به داشتن همه چیز در کشتی و هیچ کس نباید در مورد انتخاب تیم های ملی برای مسابقات مختلف بحث و گفتگو شود.

وی گفت: “از سال گذشته برنامه من برای کشتی گیری در هر دو جهان و المپیک به رقابت می پردازد و با کمک کارشناسان و مهندسان ما چشم به راه این هستیم.” چرخه انتخاب که یک شناخت کامل از تیم ملی است که باید به المپیک و مسابقات جهانی اعزام شود ، توسعه خواهد یافت و سرآغاز کار ما برای المپیک توکیو

وی با پرداختن به این روند ، افزود: ما این پروژه را به عنوان یک نهاد علمی به موسسه بین المللی کشتی معرفی کرده ایم. اما ما همچنین به دنبال یک دیدگاه از حرفه ای ها ، از جمله معلمان محلی و دیگر کشتی گیران ، برای تقویت این چرخه هستیم و باید بگویم من خودخواه نیستم ، اگر در این صورت بود ، من الان این دور را احضار می کردم ، اما آقای سوریان ، کاوه او بوتان و محمدی برای من به عنوان مأموران ویژه از اهمیت بالایی برخوردارند.

ملاقات و عصبانی شدن!

در این رویداد رئیس جمهور فدراسیون ، حمید سوریان ، معاون رئیس جمهور حسن یوسفی افشار ، رئیس مؤسسه و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و محسن کاوه مدیر تیم تیم های رایگان در موسسه. در این جلسه علیرضا دبیر چرخه انتخاب را برجسته کرد و گفت: امکان انتخاب تیم ملی به جز برنامه آینده و چرخه انتخاب وجود ندارد. اما با این تصمیم آخوندی مخالف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشور شد. محمدی معتقد است که علاوه بر چرخه ، مهم است که کادر فنی آن را در نظر بگیرند و باید از آن استفاده کنند. این پیشنهادی بود که البته از سوی رئیس جمهور دولت فدرال رد شد و تأکید زیادی بر حفظ انتخابات شد ، به همین دلیل محمدی از شورای مخالف این طرح استعفا داد.

مهم است که آن را پس بگیرید

عصبانیت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور باعث ایجاد سر و صدای زیادی از این جلسه شد. که البته این تفاوت را ایجاد کرد. با این حال ، با افزایش فرصت ها ، غلامرضا محمدی از نظر محیطی تا حدی دوستانه است و گذشته را راضی می کند. محمدی در پاسخ به جبهه این نشست گفت: مطمئناً روند انتخاب تیم ملی رقابت را ایجاد می کند و بحث را برانگیز می کند و وجود خواهد داشت اختلاف نظر در مورد جزئیات این طرح. ” اینها جلسات خبرگان است و قطعاً اختلاف نظر وجود ندارد ، اما همه ما باید وارد فدراسیون کشتی بشویم و این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. در این جلسه ، همه ما درمورد موضوعات کلی پرونده به توافق رسیدیم ، اما در برخی جزئیات ، اختلاف نظرهایی وجود داشت که من هم به آن رسیدم و جلسه نتیجه گرفت ، اما فکر می کنم این طرح قطعاً کار مورد تقاضا است جلسه

پست های دوست داشتنی آقای ویژه

در همین حال ، مدیر مبارزه ملی ، مبارز ، محمد بنا ، به این تصمیم دولت جدید پاسخ داده است. تاکنون این روزه قطع شده است و هیچ کلمه ای وجود ندارد که برنامه جدیدی انجام شود اما مشخص است که سرپرست تیم ملی رقابت ها خواهد بود. بسیار انتقاد شده توسط این چرخه. از این گذشته ، خانه برای انتخاب تیم ملی قوانین و اصول خاص خود را دارد و به دنبال کاندیداهای منتخب است ، مسابقه ای که اعضا و استدلال های تیم ملی را آزمایش می کند. ، و در نهایت برای اولویت بندی سلیقه و عزم وی برای انتخاب دومی. تاکنون ، وی تیم ملی را به همان اندازه جذاب انتخاب کرده است و به همین ترتیب ، اعضای شورای فدرال و فنی قبلی را بسیار به چالش کشیده است ، اما در نتیجه ، این تنها است او همیشه از کلمات و عقاید خود استفاده می کند.

با برنامه جدید نمی توان این کار را انجام داد ، زیرا دولت فدرال اصرار دارد همه اعضای تیم ملی پوشه انتخابی و آرم رسمی راهنمای تور ملی را بپوشند.

در چند روز گذشته ، آقای خاس نشانه مهم و شوخ طبعی است ، نوعی اعتراض ساکت در برابر اتفاقات اخیر. طبق صفحه شخصی خود ، “بیا به یک دلیل برو ، بهانه ای بمان و نرو.”

این رویداد مهم با استناد به پاسخ چنین وداع با قلعه نویی ، باعث شده است تا برخی از افراد بلافاصله موضوع مربیگری کشتی از تیم ملی را مطرح کنند. به خصوص از آنجا که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور روحیه خوبی دارد و تجربه نشان می دهد که اگر اوضاع برای او مناسب نباشد ، او از ماندن خوشحال است.

استراحت موقت

علی رغم سر و صدای و جزئیات ، محمد بنا و غلامرضا محمدی ، سرپرست معلمان مبارزه ، در روزهای اخیر با رئیس جمهور دولت صحبت نکرده اند و همه مذاکرات تخیل تر است.

محمد ابراهیم امامی ، سخنگوی فدراسیون کشتی ، تمام اقدامات اخیر را تکذیب کرد و همچنین تأکید کرد که هیچ مذاکره خاصی با محمد بنا صورت نگرفته است که بتواند در این مسابقات به خدمت خود ادامه دهد. وی همچنین از جلسه اخیر مدیر معلم رابطه جنسی با رئیس دولت خبر داد و تأکید کرد: باید سخنان محمد بوتان در دور انتخابات شنیده شود.

رئیس جمهور فدرال بانا و محمدی خواسته اند در صورت موافقت با برنامه فوق برنامه پیشنهادی خود را معرفی كنند تا در طی چند روز آینده برنامه فدرال در مورد چرخه انتخاب شده با بررسی کلیه جزئیات و رفع نقاط ضعف و ضعف این طرح معرفی می شود.

از کلی گرفته تا تحلیلی

موضوع ایجاد انتخاب مسابقات برای تیم ملی موضوعی پیچیده است که در سالهای اخیر ظهور کرده و دارای مزایا و معایب زیادی است. در انتخابات فدرال قبلی ، رسول خادم روش انتخاب ناسیونالیست ها را “مترقی” توصیف کرد و به دلیل قدرت نامحدود خود و در واقع حضور در رهبری خدمات ملکی ، درنهایت ترجیح او را به سلیقه خودش کاهش می دهد. و بله ، او معتقد است که در انتخابات ملی پوشیده شده بود!

علیرضا دبیر اما معتقد است که باید برای تیم ملی یک امتیاز دقیق و کامل تعریف شود تا یک بازیکن زحمتکش مدعی حق خوردن در تیم ملی باشد. ، و همه کشتی گیران با فرصت برابر برای پیوستن به تیم ملی به رقابت می پردازند. دوبار به تیم ملی بگویید و یک کلمه مضاعف داشت. او همچنین معتقد است در صورت عبور از گزینه فیلتر ، ستاره ای مانند حسن یزدانی شهروند می شود.

برخلاف گذشته ، دبیر تصمیمی اتخاذ نکرد ، این چرخه را با هم ترکیب کرده و آن را در یک مدرسه رقابتی قرار دهد. از طرف دیگر ، در نظر گرفته شده است تا هرگونه خطایی را که ممکن است در طول این میزگرد و در جلسات منظم با مربیان تیم ملی برداشته شود ، توصیف کند و سیستمی را توصیف کند که برای همه قابل قبول باشد ، از جمله تیم های اصلی تیم های ملی. کشور ، و هیچ کس انتقاد نمی کند.

کاملاً مشخص است که غلامرضا محمدی و محمد بنا ، معلمان کشتی آزاد و غربی ، نفوذ خود را به تیم ملی محدود نمی کنند و در این دور شکایات جدی دارند. . به خصوص از آنجایی که تاریخ تاریک اصلی همیشه در ذهن بوده است. با این حال ، تعداد بسیار کمی از مخالفت با برگزاری انتخابات ، حتی محمدی و بوتان. علاوه بر این ، اخیراً و پس از حضور این سلاح های گرم در سرزمین اصلی ، تعدادی از ورزش های منتخب شاهد آن بوده اند.

به نظر می رسد این امر دلیل درگیری اخیر با شرایط پیرامون جزئیات این طرح باشد که در واقع هنوز منتشر نشده است. البته دو رهبر تیم ملی با فرایند تصمیم گیری موافق هستند ، اما این چرخه باید با روشی کاملاً ساختارمند و پایدار که کاملاً یکپارچه است و علاوه بر آن شامل جزئیات است ، مورد خطاب و پیاده سازی قرار گیرد. همه با مفهوم ایده ها می توانند راهی مناسب و مناسب برای تفسیر برای رسیدن به ورزش تیم ملی باشند. این راهی برای پاسخگویی به ابهامات و سوالات مهم و اعتماد به همه ایده ها و سلایق است.

صحت این دور از عمل تضمین می کند که هر رقیبی در ورزش های رقابتی شرکت کند و به آنها یادآوری کند که چگونه باید به تیم ملی برسند. البته این مسیر از الزامات ، شرایط و ملاحظات بی نظیری برخوردار است و هر کدام بسته به عملکرد ، داده و موقعیت خود تجربه یک کشتی گیری بی نظیر را دارند.

ما باید منتظر جزئیات این طرح باشیم و سپس مشخص کنیم که کی در مورد آن قضاوت خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا