فرهنگ و هنر

چرا سام درخشانی از مسابقه «ایران» رفت؟

پخش سری جدید مسابقه “ایران” شب گذشته با برخی تغییرات از جمله تغییر میزبان آغاز شد. تهیه کننده این برنامه همکاری سام درخشانی با سریال “خوب ، بد ، جلف” را به عنوان دلیل ترک رقابت “ایران” ذکر کرده است.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی پروژه ، اولین قسمت از سری جدید مسابقه تلویزیونی “ایران” به کارگردانی سعید رضایت ، با تغییر میزبان و اضافه شدن چندین موضوع جدید ، سه شنبه 4 نوامبر پخش شد.

هاشم رضایت ، تهیه کننده این پروژه ، درباره تغییرات فصل دوم این مسابقه گفت: “در سری جدید ، برنامه توسط سعید شیخ زاده ، یکی از بهترین مجریان و سخنرانان کشور و ضبط قسمت ها اجرا می شود. تازه شروع شده است. ” علاوه بر تغییر مدیر ، چندین بازی جدید توسط طراحان برنامه برای ایجاد تنوع در موارد به رقابت اضافه شده است.

وی همچنین در مورد دلایل تغییر میزبان گفت: آقای سام درخشانی در 60 قسمت به بهترین شکل مسئولیت این رقابت را بر عهده داشت. متأسفانه ، در میان وقفه ای طولانی و پیش بینی نشده ناشی از شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ، آقای درخشانی پیشنهادی برای بازی در سریال “خوب ، بد ، زن سبک و جلف” است و اگر این پیشنهاد پذیرفته شود ، حضور او در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان پذیر نبود. به دلیل عدم اطمینان در مورد زمان دقیق شروع ضبط ، ما تصمیم گرفتیم که با توافق کاملاً دوستانه ، اجرای برنامه را به گزینه دیگری بسپاریم. در حالی که این احتمال وجود دارد که در پروژه آینده بتوانیم با آقای دوباره درخشاني.

سری جدید مسابقات ایران به همت سعید شیخ زاده

این تهیه کننده همچنین درباره اقدامات لازم برای حفظ سلامت افراد حاضر در استودیو گفت: به منظور حفظ سلامت گروه ، مسابقات بدون حضور تماشاگران ضبط می شود و به شرکت کنندگان توصیه می شود از آوردن همراه خودداری کنند. مانند سری قبلی ، قبل از رفتن به استودیو ، از همه افراد برای حفظ سلامت اعضای پروژه آزمایش می شود و ما سعی می کنیم تمام نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

سرانجام رضایت در مورد نحوه پخش سری جدید این مسابقه گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به استثنای اولین قسمت از سری جدید این مسابقه پخش شد شب گذشته همزمان پخش می شود ، اما در هفته های آینده این برنامه فقط چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه عصر بعد از اخبار پخش می شود. 19

مسابقه “ایران” در گروه اجتماعی شبکه اول تهیه و تولید می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا