عمومی

پیک چهارم رو به خاموشی است

با توجه به شبکه اطلاع رسانی برای شبکه های خبری

دکتر. “علیرضا رئیسی” در گفتگو با تیتر امشب در مورد آخرین مصوبات امروز (شنبه) ستاد ملی علیه کرونا افزود: در جلسه امروز تصمیم بر این شد که اعدام های قضایی به 10 مه موکول شود ، بنابراین کنترل دستورات در بانک ها برگردانده می شود نه

وی افزود: ستاد ملی چک های برگشتی کرونا تصمیم گرفت برای همه مبادله چک ها از اول اردیبهشت تا 10 اردیبهشت مهلت ایجاد کند و بانک ها و م institutionsسسات اعتباری باید از صدور چک برای عدم پرداخت چک جلوگیری کنند.

رئیسی گفت: “به دلیل محدودیت های ویروس کرونا ، برخی از نهادها نمی توانند مالیات عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده خود را برای سال 1999 پرداخت کنند و حقوق عقب افتاده دارند. در جلسه امروز در مقر ملی تصمیم گرفته شد که مهلت پرداخت آنها به اواخر ژوئن 1400 موکول شود. “ستاد ملی کرونا شامل اصناف جرایم عفو شده است که به شدت توسط کرونا آسیب دیده اند.

وی گفت: در شرایط فعلی رعایت 4 محور دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: “به طور متوسط ​​37 درصد مردم ماسک ندارند.” یکی از نگرانی های رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه های مواد غذایی.
دکتر گفت: “مواردی در مورد عفونت مجدد افرادی که واکسینه شده اند وجود دارد.” رئیسی و خاطرنشان کرد که هیچ یک از واکسن ها در سراسر جهان 100 درصد موثر نیستند. آیا کسانی که واکسینه شده اند دیگر آلوده نیستند؟ یا در برابر ویروس جهش یافته ایمنی دارند.
سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: اگر در حال واکسیناسیون کل کشور هستیم ، باید قبل از پایان سال از ماسک استفاده کنیم.

دکتر. رئیسی قله قله چهارم را دو برابر قله سوم اعلام کرد و گفت: سیستم شبکه بهداشتی ما برخلاف سیستم بهداشتی هند بسیار منسجم و فعال است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه هجوم و خروج بیمارستان ها تقریباً جبران شده است ، افزود: 15 استان کشور رو به زوال و بستری هستند و این جای امیدواری است.
وی گفت: 10 استان تا هفته آینده و 5 استان هنوز در بالای موج چهارم تاج قرار دارند.
رهبر گفت: ما بیش از 40 روز است که در حال افزایش هستیم و بیش از 200 شهر کشور هنوز در معرض خطر قرار دارند.
سخنگوی ستاد ملی تاجگذاری استان مازندران گفت: آخرین استان آلوده به کرونا در قله سوم به ویروس چینی آلوده بود اما قله چهارم را با ویروس انگلیس آغاز کرد.

دکمه بازگشت به بالا