ورزشی

پیمان فخری: هدف‌مان حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی هانگژو است

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از انتصاب به عنوان سرپرست کاروان بازی های آسیایی 2022 گفت: از بازی های هانگژو 2022 چین تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هفته آینده اولین جلسه کادر تخصصی و هماهنگ کننده بازی های آسیایی را با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب رشته هایی که شانس حضور دارند برگزار می کنیم. اینها با بیشترین سرعت ممکن بازی می کنند.”

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگجو یادآور شد: پس از بررسی دقیق ترکیب رشته های اعزامی به بازی های آسیایی، مصوبات تکمیلی را در ستاد عالی بازی ها که با حضور برگزار می شود، ارائه خواهیم کرد. وزیر ورزش و جوانان.» کاروان مشخص شود.

رئیس مرکز پایش تیم های ملی بر استفاده از تمامی ظرفیت های ورزشی و همکاری تنگاتنگ با وزارت ورزش، فدراسیون ها، پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین رسانه ها تاکید کرد و گفت: مدارک فنی مربوط به هر رشته اخذ شد تا ارسال شود. به فدراسیون های اعزامی، اما از این پس با برگزاری جلسات کارشناسی، کار با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی با توجه به زمان کم تا شروع بازی ها افزود: بیشتر رشته های اعزامی به بازی های آسیایی همان رشته های اعزامی به المپیک هستند که فعالیت آنها از دو سال پیش با برنامه ریزی کامل آغاز شده و تا زمان برگزاری مسابقات ادامه خواهد داشت. ارسال. ” می توان گفت زمان زیادی نگذشته است و می توان با برنامه ریزی مناسب کارها را انجام داد.

سرپرست کاروان اعزامی 2022 هانگژو در پایان تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا کاروانی با کیفیت و موفق به این بازی ها اعزام کنیم و امیدوارم بتوانم با پیگیری موارد پاسخگوی اعتماد مسئولان باشم. نزدیک و بی نقص. اعزامی.”

256 251

دکمه بازگشت به بالا