حوادث

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز “عفاف و حجاب”/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با گرامیداشت روز عفاف و حجاب، هدف قرار دادن پوشش و حجاب زنان مسلمان ایرانی را یکی از نبردهای شناختی دشمنان عنوان کرد.

به گزارش یومیر به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

31 تیرماه که از سوی شورای فرهنگی عمومی کشور به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، یادآور رشادت و غیرت زنان و مردان پاک مسلمانی است که در جریان کشف حجاب رضا خنیس خون خود را به خاک ریختند. مسجد گوهرشاد تا حجاب زنان ایرانی و اسلامی باقی بماند، زنانی که در آن زمان برای حفظ آبرو و حیثیت و حجاب خود گوشه نشین خانه های خود شدند، سال ها بعد در کنار دختران و نوه های خود در کنار برادران مسلمان خود قرار گرفتند. فریادهایی برافراشتند که در دلشان ماند و قیام کردند و خاندان استعماری و مستبد پهلوی را منفجر کردند.

حجاب نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروزه اهمیت آن تشدید شده و به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی تبدیل شده است. جنگی که در آن سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی به نام حقوق بشر و آزادی مورد هجمه قرار گرفته است، زیرا دشمن می داند که وقتی زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست می دهد، چگونه می تواند فرزندانی را در دامن خود تربیت کند که ” شهادت طلبید» و جان دین و کشورشان را فدا کنند.

تمام تلاش ما باید این باشد که با پیروی از سیره و سیره و سیره ائمه معصومین و هدایت حضرت فاطمه زهرا (س) در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر. و اجازه ندهیم حجاب زنان ایرانی وسیله دستیابی به اهداف استعماری آنها باشد و در این راه همگام با راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس امام رحل (ره) و امام راحل (ره) قدم برداریم. چشم انداز عالی رهبر «مدظله العالی».

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با گرامیداشت روز «عفاف و حجاب» یاد و خاطره همه شهدایی را که همواره در وصیت نامه های خود بر حفظ حجاب تاکید داشته اند، گرامی داشت. از اصول جامعه اسلامی است، تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت و اگر خدا بخواهد با همکاری سایر نهادهای مسئول در امر حجاب و عفاف در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا