فرهنگ و هنر

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» – یومیر

به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» پویش کتابخوانی با عنوان «#با-کتاب-کتاب-خریدم» با هدف «ترویج کتاب و کتابخوانی» برگزار می شود.

به گزارش یومیر، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادب ایران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود. از فردا سومین یکشنبه بهمن ماه برگزار می شود.

کمیته فعالیت های فرهنگی ستاد نمایشگاه در نظر دارد با هدف «ترویج کتاب و کتابخوانی» و ترغیب علاقه مندان به حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رویداد کتابخوانی با عنوان «#همه کتاب ها را خریدم» برگزار کند. ندکند.

شرکت کنندگان در این پویش می توانند یک یا چند کتاب خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در قالب فیلم معرفی و از طریق آدرس الکترونیکی sa@ketab.ir به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

لازم است پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتگ «#کتاب-خریدم» و «دومین نمایشگاه-کتاب-مجازی-تهران» و صفحه در فضای مجازی منتشر کند. خانه کتاب و ادبیات ایران را تگ کنید و khaneh.ketab.adabiat را در اینستاگرام دنبال کنید.

مقدمه کتاب باید شامل توضیحات اثر (نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت) و موضوع کلی کتاب باشد. انتخاب کتاب از نویسندگان ایرانی (کتاب تالیفی به جای کتاب ترجمه شده) چند نکته دارد و کتاب باید غیر درسی و غیرآموزشی باشد.

همچنین فیلم ارسالی باید به صورت فیلم کوتاه 120 تا 180 ثانیه ای با صوت و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با تلفن همراه (افقی) ضبط شود. همچنین ضروری است در فیلم های ارسالی، صورت کامل فرد در طول فیلم واضح، بدون پرش، بدون امنیت و قابل مشاهده باشد و صدای فرد و کلماتی که به زبان می آورد عاری از صداها و مزاحمت های محیطی باشد. همچنین درج اطلاعات شخصی (نام و نام خانوادگی، سن، منطقه و سطح تحصیلات) ضروری است. ذکر عبارت «ارائه دومین نمایشگاه مجازی کتاب در تهران» و رعایت شئونات اسلامی در فیلم های ارسالی الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 30 بهمن 1393 می باشد.

در کمپین «من یک کتاب هم خریده ام» که به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» در حال برگزاری است، 20 نفر برگزیده و به هر نفر 500 هزار تومان جایزه تعلق می گیرد. همچنین 30 نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند که به هر کدام 250 هزار تومان جایزه تعلق می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر از ساعت 8 الی 14:30 با شماره تلفن 21006363-021 داخلی 231 تماس بگیرید.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه به مدت هشت روز ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به سایت Ketab.ir مراجعه کنند.

اسکن کنید

اسکن کنید

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا