عمومی

پلیس انگلیس و گله – اخبار آنلاین

براساس داده های رسمی ، تقریباً 5 میلیارد نفر در جهان 7.7 میلیارد نفر در گروگان گرفته می شوند. آمار نشان می دهد که تعداد قربانیان نزدیک به 3 میلیون نفر است و تاکنون بیش از 200،000 کشته شده اند. در همین راستا ، دیدیم که ویروس کورنا فعالیت را در سطوح مختلف از جمله اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی ، سیاسی ، اقتصادی و… سرکوب کرده است. هر تفکر از هر جنس و عاطفی این موضوع را از دیدگاه خاص خود بررسی می کند. شاید مهمترین عامل مؤثر در این امر این باشد که می توان در موضوعات اقتصادی یافت که منجر به قطع عملیات و کاهش مصرف انرژی شده است. در واقع ، از نظر مصرف انرژی ، کاهش گازهای گلخانه ای ، کاهش فشار بر محیط و لایه ازن می تواند خوب تلقی شود. اما آنچه بیش از همه بر همه تأثیر می گذارد افزایش بیکاری ، از دست دادن شغل و زندگی دشوار برای افراد با سابقه اقتصادی پایین اجتماعی در سراسر جهان از جمله ایران است. به طور طبیعی ، انگلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که دیدیم ، عفونت های کورو ویروس در این کشور به خوبی نشان داده شده است. در گزارش ، گاردین میزان خسارت در حدود 2.3 میلیون در اقتصاد انگلیس گزارش کرده است که 13.1 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

ضررهای ناشی از انگلیس هنگام خروج از اتحادیه اروپا یکی از مهمترین موانع پیش روی لندن بود. این امر به این دلیل است که باید موضوعات مهمی از جمله عوارض گمرکی ، هزینه ها ، مسئله کار انگلیس در کشورهای اروپایی و خارج از کشور و همچنین سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد. مشخص کنید در همین حال ، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، برای پیروزی در این انتخابات عجله کرد که در نهایت توسط پارلمان اروپا تصویب شد. با این حال ، در طی یک سال ، اعضا باید برای گفتگو در مورد جزئیات و راه های ترک آنها و همچنین تعیین میزان خسارتهایی که انگلیس باید بپردازد ، ملاقات کنند. این وضعیت برای انگلیس مضر است و تا حدی باید از دست رفتن کرونا مشکل دار نیز تکمیل شود. تأثیر کرونا بر زندگی اقتصادی انگلیس و حمایت مالی دولت در این مدت ، نیازهای مردم را برآورده نمی کند ، که در نهایت منجر به نارضایتی و ناامیدی سیاسی خواهد شد.

بسیاری از کشورها با بحران کورونا دست و پنجه نرم می کنند و محدودیت هایی را تعیین می کنند ، که در ایران نیز اجرا می شود و دولت اجازه داده است به جای اینکه به طور کامل مانع بهبود اوضاع شود ، عملیات ریسک بیشتری انجام شود. دیگران به تدریج شروع به کار می کنند. در انگلیس نیز برنامه هایی در شهرهای دیگر نیز در حال توسعه است. بوریس جانسون همچنین اعتراف کرد که وی به “گله پلیس” که بعداً آن را ترک کرده است ، مراجعه می کند. “حمایت پلیس” بدان معنی است که دولت همه افراد را آزاد می کند و حدود 70٪ از مردم را تحت تأثیر قرار می دهد و در حقیقت برخی از آنها جان خود را از دست می دهند اما در نهایت داروهایی در بدن انسان برای از بین بردن آنها تولید می شود. این ویروس مسئول کورو ویروس است. بله ، دولت انگلیس از این وضعیت خارج شده و محدودیت های قرنطینه ای را در برخی زمینه ها در نظر گرفته است. به نظر می رسد این طغیان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود را در معرض خطر قرار داده است. سرانجام می توان پیش بینی کرد که بحران قائد -19 برای انگلیس با یک بحران فاجعه بار اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی روبرو خواهد شد که باید نارضایتی سیاسی مردم را افزایش دهد. دو برابر می شود

310311

دکمه بازگشت به بالا