عمومی

پرداخت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات به مرغداران و دامداران لرستانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، غلامعلی فتحی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرغداران و دامداران لرستان زودتر نسبت به دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.سیتامبلغ ۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2320 نفر به مبلغ 694 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده اند، تصریح کرد: از این تعداد 109 نفر به مبلغ 19 میلیارد و 438 میلیون تومان موفق شدند. با انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات.

برنامه معاونت ثروتمند و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: لازم است مالکان واحدهای دام، طیور و آبزیان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.سیتاصرفاً با معرفی خود به بانک جهت دریافت تسهیلات بانکی سرمایه در گردش مورد نیاز خود اقدام کرده است اکثر امنیت بانک و در اسرع وقت اقدام کنید.

فتحی افزود: طی هماهنگی های انجام شده همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی و تمامی شعب بانک کشاورزی در ایام تعطیلات فعال و در خدمت مردم هستند.

وی گفت: با توجه به سیال بودن این تسهیلات، صاحبان واحدهای تولیدی در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم به بانک اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا