اجتماعی

وزیر کشور: تعداد جانباختگان متروپل به ۱۴ نفر رسید / آواربرداری تا صبح یکسره ادامه دارد

یومیر/ خوزستان وزیر کشور با اشاره به آمار تلفات جانی گفت: تاکنون در مجموع 14 کشته، 32 مجروح نیز داشتیم که از این تعداد 29 نفر ترخیص شدند و سه نفر دیگر همچنان در بیمارستان ها بستری هستند.

احمد وحیدی در خصوص روند آواربرداری ساختمان فروریخته این کلانشهر گفت: امداد و نجات و آواربرداری همچنان با قوت ادامه دارد؛ چند نفر دیگر از عزیزان از زیر آوار بیرون آمدند که متاسفانه جان باختند و کار برای رسیدن به آن ادامه دارد. زیرزمینی که گمان می رود برخی از افراد در آن گیر افتاده اند و احتمالا در ساعات آینده بتوانند به اینجا برسند.

به گزارش یومیر، وی ادامه داد: محدودیت ما همچنان ساختارهای ناپایدار یافت شده در این مجموعه است که هم حساسیت کار را افزایش می دهد و هم خطرات جدید و مهمی در رحم او دارد، بنابراین مجبور به حرکت با احتیاط و احتمالاً افتادگی می شوند. ” تکمیل کار تخریب زمان می برد.

وزیر کشور گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم در محل حادثه حضور نداشته باشند و اجازه دهند امدادگران سازمان های ذیربط به ویژه در سازمان آتش نشانی به خوبی کار خود را انجام دهند. کار حذف زباله تا صبح فردا ادامه دارد.

وحیدی با اشاره به آمار جانباختگان گفت: تاکنون در مجموع 14 کشته، 32 مجروح نیز داشتیم که از این تعداد 29 نفر ترخیص شدند و 3 نفر دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

در پایان در پاسخ به اینکه تخریب چقدر طول می کشد؟ وی گفت: نمی توان زمان دقیق تخریب را مشخص کرد زیرا عملیات باید با حساسیت و دقت انجام شود و ریزش سازه های ناپایدار یکی از خطرات منطقه است. از سوی دیگر، به دلیل کمبود فضا، حتی اگر تجهیزات کافی در منطقه وجود داشته باشد، نمی توان بیش از تعداد ماشین هایی که در حال حاضر استفاده می شود، استفاده کرد. بنابراین نمی توان زمان دقیق آن را تعیین کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا