اجتماعی

ورود شهروند به بازار سرمایه در بهار ۱۴۰۰

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تشریح اقدامات فروشگاه شهروند در چشم انداز سال 1400 ، از افتتاح 600 شعبه در سه سال خبر داد.

به گزارش یومیر ، عبدالحمید امامی چشم انداز توسعه فروشگاه شهروندان را تشریح کرد و گفت: “یکی از مهمترین م componentsلفه های دستیابی به اهداف شهروندان توسعه استراتژیک فروشگاه ها است. شعب خود را توسعه دهید.

وی با اشاره به ورود شهروند به بازار سرمایه گفت: ماهیت این موضوع اقدامی مثبت است و مطمئناً نتایج ارزشمندی را برای شهروند به همراه خواهد داشت ، امیدواریم با پیگیری رهبران شهروندان ، تمهیداتی مانند شفافیت در حسابداری و تعیین تخصیص وضعیت املاک به زودی انجام می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ورود به بازار سرمایه منجر به اقدامات مثبتی در توسعه شهروندان می شود ، گفت: فروشگاه های شهروندان مانند بانک شهر که در سراسر کشور توسعه یافته است می توانند دلایل لازم را برای دریافت در استان های دیگر.

امامی با اشاره به نقش کلیدی نیروی انسانی در موفقیت سازمان ها ، افزود: نیروی انسانی یکی از مهمترین شاخص های موفقیت یک گروه است ، بنابراین شهروند باید ساختار منابع انسانی را به عنوان یک اصل سازنده برای رشد ، افزایش توانایی های خود نظارت کند ” قراردادهای کاری شرکت را به سه شکل نیروهای رسمی ، قراردادی و قراردادی طبقه بندی کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لزوم بهره وری از تجارب رهبران سابق و تربیت جوانان گفت: “ضمن استفاده از رهبران جوان در سمت های مختلف ، باید بتوانیم از تجربیات رهبران قبلی بهره مند شویم. در مجموعه ” .

امامی همچنین با تأکید بر لزوم وجود فروشگاه های بیشتر در فضای مجازی اظهار داشت: در عصر حاضر دنیا به سمت زندگی دیجیتالی حرکت می کند و در چنین شرایطی که رقبا بیشتر توجه خود را به فروش آفلاین معطوف کرده اند ، باید بتواند با بازار دیجیتال جلو برود. ” بیایید بیرون برویم و فروش مجازی را حتی بیشتر گسترش دهیم.

در ادامه این جلسه وحید کریمی مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به برنامه توسعه فروشگاه های شهروند افزود: توسعه فروشگاه های شهروند در سایر استان های کشور با جدیت دنبال می شود و قول می دهیم که فروشگاه های شهروند سال آینده بیش از 600 شعبه خواهد داشت. ” فروشگاه های خود را در سراسر کشور اداره می کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، چشم انداز شهروند این است که میزان فروش خود را دو برابر کرده و به میزان فعلی برساند و ظرف سه سال تعداد شعب خود را به 660 واحد برساند.
کریمی به گسترش مغازه ها در استان تهران و سایر شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: رایزنی هایی با مسئولان استان های البرز ، همدان و قزوین انجام شده است و در اوایل دهه 1400 ، شهروندان مغازه ها در قالب جدید و در سطح کلان به شهروندان خدمات ارائه می دهند. داشته است.

وحید کریمی ، مدیرعامل شرکت شهروند در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورود شهروند به بازار سرمایه گفت: بر اساس وظیفه مدیریت شهری و وزن شهردار تهران ، آمادگی های لازم برای ورود شهروند آغاز شده است. در بازار سرمایه “.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته ویژه ای با حضور اعضای هیئت مدیره برای پیگیری و اجرای اقدامات لازم برای ورود به بازار سرمایه صورت گرفته است. یک هدف نامه نیز تهیه و برای هیئت پذیرش ارسال شده است.

کریمی افزایش دارایی و سرمایه اولیه شرکت شهروند و سود پایدار را از دیگر اهداف و برنامه های اجرا شده توسط شهروند دانست و در این باره گفت: شرکت شهروند با کمک و همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تعیین تکلیف و آخرین آنها مالکیت فروشگاه ها. انجام این کار با تحقق آن ، میزان دارایی و سرمایه اولیه را برای شهروند افزایش داده است.

وی درباره زمان پیش بینی شده برای ورود به بورس نیز توضیح داد: با ارزیابی مثبت کارشناسان و اقداماتی که به سرعت پیگیری و اجرا می شود ، شهروند در بهار سال آینده وارد بازار سرمایه می شود ؛ این رویداد به عنوان افتخاری بزرگ در کارنامه مدیریت شهری ثبت خواهد شد و منبع خوبی برای نسل آینده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند ، مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به عملکرد مثبت شهروند در زمینه تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: در روزهایی که کشور با مشکل تامین کالا روبرو بود ، شهروند در امر تأمین کالاهای اساسی پیشتاز بود. و به تعادل بازار خرده فروشی کمک می کند. در آنجا حضور داشت و ما نه تنها در این زمینه کمبود داشتیم ، بلکه توانستیم مواردی را که شهروندان به آن نیاز داشتند بیشترین تنوع را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا