اجتماعی

ورزش و توجه به فرهنگ پهلوانی از برنامه‌های شهرداری است

دور اول لیگ دختران سخت کوش دژبال و دور دوم لیگ فوتبال پسران آینده نگر در تهران میزبان منطقه منطقه 12 بود.

به گزارش یومیر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، “امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان این مسابقات گفت: منطقه 12 یکی از مناطق پرتردد در تهران است که 250 هزار نفر جمعیت دارد. قلب hjert سرمایه مسائل فرهنگی و بسیاری از جوامع را درگیر می کند.
وی با اشاره به اینکه این دو لیگ به مناسبت دهه فجر آغاز شده است و امروز (یکشنبه 31 مارس) فینال این مسابقات را برگزار کردیم ، گفت: در این مسابقات منطقه 2 ، 4 و 12 مقام های اول تا سوم را کسب کردند . گروه هدف ما در این مسابقات گروه سنی 8 تا 16 سال بود و پسران در فوتبال و دختران در داج بال حضور داشتند.

“علی محمد سعادتی” ، شهردار منطقه 12 تهران نیز با اشاره به اینکه ورزش در حال تغییر آینده این کودکان است افزود: البته ما در این زمینه با همه محدودیت های احتمالی روبرو هستیم اما همه این تلاش ها امید را روشن می کند آینده این کودکان “.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی کودک و نوجوان تأکید کرد: قطعاً موضوع ورزش و توجه به فرهنگ کشتی در سطح ورزش های مدنی از پایه های برنامه های شهرداری تهران است.
به گفته شهردار منطقه 12 تهران ، چنین فعالیت هایی در سطح محله و شناخت استعداد سلامت و رفاه شهروندان م effectiveثر است.

گفتنی است در مسابقات فوتبال آینده نگرانه کودکان تیم منطقه 2 تهران مقام اول و تیم های منطقه 4 و 12 مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در مسابقات داج بال تیم هایی از مناطق 15 ، 16 و یک از مقام های اول تا سوم برنده شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا