اجتماعی

وحشت کودکان از بازی با یکدیگر در دوره همه‌گیری

کارشناسان در سیستم بهداشت عمومی انگلستان می گویند کودکان ، حتی کودکان 5 ساله پس از قرنطینه های مکرر و محدودیت های کرونا در کشور از ملاقات با دوستان خود می ترسند.

به گزارش یومیر ، کارشناسان انگلیسی می گویند: کودکان خردسال از سال گذشته (2020) و آغاز قرنطینه در این کشور چنان مضطرب و افسرده شده اند که حتی بسیاری از آنها از ترک خانه واهمه دارند.

آمارهای منتشر شده در تلگراف نشان می دهد که در نتیجه مستقیم اپیدمی تاج ، 1.5 میلیون نفر در سه تا پنج سال آینده به تعداد کودکان و نوجوانانی که نیاز به درمان روانپزشکی دارند اضافه می شود.

از زمان قرنطینه اول در کشور ، 420501 جوان در حال حاضر تحت درمان روانپزشکی در مراکز بهداشت عمومی انگلیس قرار گرفته اند ، اما این احتمالاً نمونه کوچکی از واقعیت تعداد آنها است.

در ابتدای اپیدمی کرونا ، دو هفته برای قرار ملاقات برای خدمات روان درمانی خصوصی کودکان فرصت وجود داشت ، اما اکنون بسیاری از روانشناسان خصوصی تحت فشار شدید دو برابر شدن تقاضا برای درمان والدین مبتلا قرار دارند و دیگر بیماران جدید را نمی پذیرند.

مرکز بهداشت روان انگلیس تخمین می زند که تقاضای روان درمانی اکنون سه برابر بیشتر باشد.

دام راشل دو سوزا ، کمیساریای انگلیس برای کودکان ، کنفدراسیون بهداشت عمومی ، گفت: “مشکلات بهداشت روانی بیشترین نگرانی برای نسل فعلی کودکان است.” وی افزود کودکان در سراسر کشور از آسیب قرنطینه رنج می برند و به سختی تلاش می کنند تا با تغییرات مداوم زندگی خود سازگار شوند.

“من به سراسر کشور سفر کرده ام و چهره های کوچک و غمگین را دیده ام … هنگامی که آنها دستان خود را به اطراف دوستان خود می اندازند ، آنها در مورد ضربه ای که از مرگ پدربزرگ و مادربزرگ خود متحمل شده اند به من می گویند و حتی نمی توانند به مراسم تشییع جنازه بیایند ، “او گفت. پیوستن. آنها می گویند که دیگر از قرنطینه خارج شده اند و دیگر دوستان خود را نمی شناسند ، دیگر نمی دانند چگونه با دیگران صحبت کنند.

یک مقام ارشد بهداشت عمومی گفت: “کودک پنج ساله من یک خانه دار شده است زیرا از بیرون رفتن می ترسد – مدرسه هیچ چیز نیست. هیچ کس حتی نمی تواند مرا به روانشناس خصوصی معرفی کند زیرا آنها روانپزشکی را در این محله نمی شناسند که بتواند کودکی را در این سن قبول کند.

یک متخصص دیگر گفت دخترش که تحت معالجه است می ترسد به “زنگ بازی کودکان” برود.

کلر مورداک ، مدیر عمومی انگلیس ، گفت: “این اپیدمی زندگی کودکان و جوانان را وارونه کرده است و اگرچه اکنون در برخی از مناطق کشور جوانان بیش از هر زمان دیگری تحت درمان هستند ، اما سیستم بهداشت عمومی نیز چنین است.” با مدارس و سایر ارگانهای دولتی ، از جمله 183 تیم پشتیبانی روانشناختی در سراسر کشور ، برای برداشتن گامهای به موقع برای کمک به کودکان و جوانان همکاری می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا