عمومی

واکنش قاطع ایران به اتهامات رژیم صهیونیستی در نشست شورای حکام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

به گزارش خبرگزاری رادیو و تلویزیون وین؛ نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در نشست هیات مدیره آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره اجرای برجام توسط ایران، اتهامات و ادعاهای بی اساس را مطرح کرد. وی افزود: نماینده رژیم اسرائیل با ارائه یک داستان تخیلی طولانی و خسته کننده درباره فعالیت های صلح آمیز سیستم هسته ای ایران وقت ارزشمندی را در شورای حکومت صرف نمی کند. “صدای سکوت” آن را کمتر کسل کننده کرد که به نوبه خود شکست خورد.

غیبی افزود: بهتر و جالبتر بود که او داستان واقعی سکوت خود در برابر جنایات وحشیانه رژیم در منطقه، برنامه مخفیانه هسته ای و بمباران اتمی رژیم اسرائیل و یا ماجرای هدف قرار دادن و حملات تروریستی به صلح آمیز را بیان کرد. تأسیسات هسته ای یا ترور دانشمندان هسته ای از کشورهای دیگر.» او برای ما تعریف کرد.

این دیپلمات ایرانی در ادامه با تمسخر این واقعیت که رژیم اسراییل که طرف هیچ معاهده خلع سلاح و کنترل تسلیحات نیست و حاضر نیست تسلیم همه تاسیسات و فعالیت های هسته ای خود، توافقات پادمانی آژانس شود، افزود: این رژیم است. خیلی بی ادب، برای دستکاری حقایق و سایر اعضا.

غیبی افزود: موعظه های اسرائیل در مورد اهمیت عدم اشاعه و سیستم کنترل امنیتی شبیه موعظه های رهبر یک گروه مافیایی در مورد اهمیت قوانین مبارزه با جرایم سازمان یافته است.

دکمه بازگشت به بالا