اجتماعی

واکنش امام جمعه بندرگز به فیلم عنکبوت مقدس/ماجرای “پیتزا گیت” هم نخل طلا می‌گیرد؟

یومیر/ گلستان امام جمعه بندرگز به فیلم ضد ایرانی اسلامی عنکبوت مقدس واکنش نشان داد و از کارگردان این فیلم پرسید; درباره داستان «پیتزا گیت» و رسوایی هیلاری کلینتون فیلم بسازید.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفت وگو با یومیر، ضمن محکومیت حواشی و فیلم ضد ایرانی و اسلامی درباره عنکبوت مقدس، گفت: عنکبوت مقدس چهره هیولایی نه تنها از جمهوری اسلامی بلکه از اسلام و ایرانی نشان می دهد. مردم به غرب. این فیلم اسلام است.” دینی را نشان می دهد که در آن مردان تحت تأثیر آموزه های آن به قاتل زنجیره ای تبدیل می شوند و مردم ایران را به عنوان کسانی معرفی می کنند که این قاتلان زنجیره ای را تشویق می کنند و آنها را به قهرمان تبدیل می کنند.

نخل طلای جشنواره کن یک جایزه سیاسی است نه هنری

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ به دنبال فراز و نشیب است نه فراز و نشیب، تصریح کرد: هر وطن دوست دیگری که این نقش را بازی کرد جایزه گرفت، این جایزه یک جایزه سیاسی است نه هنری.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: شناخت دولت فرانسه که روزگاری میزبان گروهک تروریستی منافقین بود که تنها جرمشان این بود که دختر سه ساله را در مقابل چشمان پدر و مادرش زنده زنده سوزاندند، کار سختی نیست. یک روز مبتلا به این ویروس شد. او ایدز را به ایران فرستاد و اخیراً نخل طلا را به بازیگر معروف فیلم توهین آمیز و ضد اسلامی و ایرانی «عنکبوت مقدس» اهدا کرد.

حسینی به کارگردان فیلم ضد ایرانی و اسلامی عنکبوت مقدس پیشنهاد کرد که به جای ساخت چنین فیلم غیرواقعی، فیلمی درباره ماجرای هیلاری کلینتون «پیتزا» و هک شدن ایمیل او بسازد.

وی با قدردانی از راهنمایی وزارت خارجه در قبال حواشی جشنواره کن و فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس خاطرنشان کرد: انفعال وزارت خارجه در امور فرهنگی قابل قبول نیست در حالی که برخی کشورها مانند فرانسه و انگلیس وارد شده اند. جنگ رسمی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی آیا وزارت امور خارجه در امور فرهنگی سهل انگاری می کند؟ به نظر می رسد موضوع فرهنگ برای این وزارتخانه چندان مهم نیست.

باید بگویم؛ در مارس 2016، حساب ایمیل شخصی هیلاری کلینتون، مدیر کمپین انتخاباتی هک شد و ویکی لیکس که ایمیل های او را در نوامبر 2016 منتشر کرد، متوجه شد که متن ایمیل ها حاوی جملات غیرمنطقی است و از کلماتی استفاده می کند که طبیعی به نظر نمی رسد. این افشاگری ها نشان می دهد که مردی به نام جفری اپستاین که صاحب چندین جزیره خصوصی است، کودکان را برای برده داری جنسی به آنجا قاچاق می کند و اوباما و بسیاری از افراد مشهور دیگر به این جزیره رفت و آمد می کنند.

ایمیل ها نشان داد که چندین مقام ارشد دموکرات و رستوران در ایالات متحده با قاچاق انسان و رابطه جنسی با کودکان مرتبط هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا