اقتصادی

وارد فاز برنامه های میان مدت استان می شویم/ تشکر از همدلی و عقلانیت در مدیریت مسائل کلاله

یومیر/گلستان استاندار گلستان با اشاره به تهیه نقشه راه یک ساله در بدو ورود به گلستان بر اساس سامانه مشکل استان گفت: با تهیه 30 سند جزئی وارد فاز میان مدت و سپس بلندمدت خواهیم شد. از طرح ها.»

دکتر. علی محمد زنگنه امروز در آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن شهدای فرودگاه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان کلاله با همدلی و رهبری خوب استاندار، استانداری را در قالب طرح های عمرانی و اقتصادی در اختیار دارد، گفت: نمایندگان مجلس و ائمه جمعه شیعه و سنی توسعه را به خوبی رونق می دهد، گفت: از مردم و مسئولان برای عقلانیت و توسعه مبتنی بر وحدت و همدلی مردم تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان استان باید دائماً چشم انداز استان را به خود یادآوری کنند، افزود: از همان ابتدای ورود به استان، نظام مشکلات استان را شناسایی و نظری را تدوین کردیم. راه حل ها

ما شبانه روز کار می کنیم، اما اگر کوتاه است عذرخواهی می کنیم

استاندار گلستان از تهیه برنامه یکساله اولیه در بدو ورود به استان خبر داد و گفت: امروز با پایان یکسال جاری، تدوین 30 سند به پایان رسیده است تا بتوانیم وارد دوره 3 ساله شویم. فاز میان مدت قدیمی

زنگنه از افتتاح 3 هزار و 215 طرح و پروژه اقتصادی در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بیش از 9 هزار و 900 میلیارد تومان، تخصیص اعتبارات به صورت نقدی و با مبالغ بالاتر نسبت به سایر استان ها است. اجرا شده است که تحرک بالایی در استان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش شبانه روزی برای رفع کمبود آب و برق در استان هستیم، ادامه داد: در این ماه های کوتاه بخش زیادی از کم آبی را جبران کرده ایم اما اگر انگ وجود داشته باشد. در جایی مانند کالالا، مشکل کلی است.» حل نشده شرمنده ایم و از مردم عذرخواهی می کنیم.

برخی از مدیران غیر بومی نسبت به توسعه استان بی توجه بوده اند

استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران غیر بومی استان در سال های گذشته درد مردم را نادیده گرفته اند، تصریح کرد: بخش بزرگی از عقب ماندگی استان به دلیل بی توجهی این مدیران غیربومی بوده است، هرچند که ما همچنین رهبران غیربومی بسیار خوبی داشته ایم که من آنها را حفظ و حمایت می کنم.

زنگنه افزود: با کمک دکتر آریان پور با همت مضاعف و البته همراهی مردم و اصحاب رسانه برای رفع مشکلات در کلاله و شرق استان در کنار هم خواهیم ایستاد. تدارکات مناسب بود و بیشترین را داشت با همین سن همدلی امسال با همت همه مدیران کشوری و استانی قطعی برق را به صفر رساندیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا