فرهنگ و هنر

همدردی اهالی موسیقی با مردم خوزستان

هنرمندان موسیقی در بحران آب با مردم خوزستان همدردی کردند.

به گزارش یومیر ، خانه موسیقی حمایت خود را از مردم خوزستان به شرح زیر اعلام کرده است:

“اگر ایران نبود ، بدن من وجود نداشت

خوزستان بخشی از ایران و ایران است ، تشنه و خسته از ظلم و بی عدالتی امروز در جهان ، بیش از هر چیز به اتحاد و همدلی نیاز دارد.

خوزستان تشنه که از نفت و گاز خود به طور سخاوتمندانه در ایران استفاده کرده است ، شایسته این وضعیت نیست.

پاسخ به خواسته های مشروع مردم شریف و مظلوم این منطقه اقدامی قانع کننده است و قطعاً هرگونه برخورد خشن با مطالبات مشروع و قانونی مردم محکوم است.

خانه موسیقی به نمایندگی از این کلاس مانند همیشه بزرگان ایران خواهد ایستاد و در این شرایط بحرانی در کنار مردم خونگرم و نجیب خوزستان خواهد ایستاد.

همان افرادی که در این چهل سال بیش از همه در معرض سختی ها و ناآرامی هایی بوده اند که در جنگ ، کمبود آب و خشکسالی بوده اند و اکنون که زندگی آنها به پایان رسیده است ، آنها به خرد و کمک مسئولان و همه ما احتیاج دارند. هموطنان

“نه از روی ناامیدی و خیرات بلکه از طریق وظیفه و پاسخ درست به هموطنان استان که از حقوق بی شماری بر این ملت برخوردار هستند ، کمک کنید.”

همدردی لوریس چکناواریان با خوزستان

همچنین لوریس چکناواریان – آهنگساز و رهبر ارکستر – با انتشار پستی در حساب رسمی اینستاگرام خود همدردی خود را با مردم خوزستان نشان داد و نوشت: نجات جان ها. همه ما در یک قایق هستیم و باید با عشق و علاقه به ساحل برسیم. ما یک بدن هستیم و اگر یکی از اندام های ما ضعیف و بیمار شود و از کار بیفتد ، کل بدن از کار می افتد. “عشق باید به امید خدا پیروز شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا