عمومی

همان کریم باقری که تخریبش کردیم!

حالا شاید وقت آن رسیده که به این قضیه تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی ناعادلانه شده است. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران به حساب می آید، اگرچه کمک های فنی فوق العاده ای به تیم هایش ندارد، اما عملکرد او به عنوان حافظ نظم همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است.

به گزارش یومیر دنیای اقتصاد وی نوشت: شایعات پیرامون اردوی تیم ملی در قطر ادامه دارد؛ اردویی که با بی نظمی شدید همراه بود و منجر به درگیری علنی تعدادی از بازیکنان با کادر فنی تیم ملی شد. هنوز ادامه دارد و اوضاع به حدی رسیده است که برخی می گویند ممکن است حمید استیلی شغل خود را به عنوان سرمربی تیم ملی از دست بدهد.

استیلی متهم به عدم برقراری نظم در اردوگاه است. البته او از خودش دفاع کرد و توپ را داخل محوطه جریمه دراگان اسکوچیچ انداخت. استیلی حتی از کمیته فنی که صلاحیت مربی کروات را تایید نکرد، دفاع کرد و گفت که این کمیته متشکل از افراد متخصص و دلسوز است! بنابراین مشخص است که شرایط در تیم ملی چگونه است و چقدر کار شده است. این در حالی است که زمزمه های زیادی درباره احتمال بازگشت کریم باقری به تیم ملی شنیده می شود. دوستیاری که از فاز بسیار سخت ابتدایی در کنار اسکوچیچ ایستاده بود اما پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی عذرخواهی کردند و با شوخ طبعی و کمی بی احترامی رفتند. حالا می گویند اسکوچیچ آقا کریم را می خواهد. پس از بازداشت دراگان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که یک نفر برای حفظ نظم به اردو اضافه می شود و ظاهرا این فرد کریم باقری است.

حالا شاید وقت آن رسیده که به این قضیه تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی ناعادلانه شده است. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران به حساب می آید، اگرچه کمک های فنی فوق العاده ای به تیم هایش ندارد، اما عملکرد او به عنوان حافظ نظم همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است. باقری هم همین تاثیر را در راهیابی تیم ملی به جام جهانی داشت، اما بعداً موارد ناعادلانه ای درباره او مطرح شد و او از تیم ملی کنار رفت. آقایان گفتند چرا باقری برای نیمکت نشینی در تیم ملی برای هر بازی 100 میلیون تومان باید بگیرد؟ آره! پول کم نیست اما شاید تیم ملی در شلوغ ترین سالش 15 بازی انجام ندهد و قرارداد باقری به یک و نیم میلیارد تومان هم نرسد! همین یک اردو در قطر که او در آن حضور نداشت جای خالی او به خوبی احساس شد و حالا خیلی ها توصیه می کنند که در فاصله 4 ماهه تا جام جهانی دوباره به کادر فنی اضافه شود. ای کاش منابع انسانی خود را اینگونه خرد نکنیم. خدا می داند که بعداً به آنها نیاز خواهند شد!»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا