اجتماعی

هشدار نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا در تهران و ۲۵ شهر دیگر

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور رو به افزایش است.

به گزارش یومیر ، علیرضا رئیسی ، با بیان اینکه روند بستری شدن در ارومیه و نقده در استان آذربایجان غربی همچنان در حال افزایش است و احتمال سرخی ارومیه در روزهای آینده وجود دارد ، اظهار داشت: در اینجا خوانسار وجود دارد و کاشان در حال نارنجی شدن است.

رییسی افزود: در ایلام شهرهای آبدانان ، ایوان ، چارداول و دهلران در حال افزایش است و احتمال نارنجی شدن و قرمز شدن دهلران وجود دارد. در استان بوشهر علاوه بر شهرهای بوشهر و دیلم ، ما نگران افزایش جدید گناوه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت تهران گفت: افزایش تدریجی تعداد بیمارستان های بستری در تهران ادامه دارد و شهرهای فیروزکوه و دماوند در حال افزایش است و ممکن است از نارنجی به قرمز تبدیل شود. همچنین احتمال نارنجی شدن شهر پیشوا وجود دارد.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به وضعیت استان خوزستان گفت: در خوزستان شهرهای ایذه و بهبهان بیشترین روند بستری در بیمارستان را دارند و وارد مرحله قرمز می شوند.

وی افزود: روند در شهرستان های ارسنجان ، داراب ، زرین دشت و مرودشت در استان فارس همچنان صعودی است.

رییسی از افزایش بیماران در شهرهای سقز ، بانه و بیجار در استان کردستان خبر داد و گفت: شهرستان بروجرد نیز روند افزایشی در استان لرستان دارد.

سرانجام سخنگوی ستاد ملی علیه کرونا ضمن هشدار به هموطنان خود در مورد افزایش جدید بیماری کوید 19 گفت: دیدارهای نوروزی و سفر دو عامل خاص برای افزایش شیوع بیماری است و باید از این دو عامل به شدت اجتناب شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا