اجتماعی

هرگونه خرید و فروش زمین‌های پادگان ۰۷ ممنوع است

یومیر/ لرستان استاندار لرستان گفت: هرگونه خرید و فروش پادگان 07 ممنوع است.

دکتر. فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از مجموعه پادگان 07 خرم آباد با تسلیت به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام زمان (عج) از دغدغه های اصحاب رسانه و افکار عمومی نسبت به این پادگان اظهار داشت: از این تاریخ هر گونه تجارت و داد و ستد انجام شود. در خواص مذکور ممنوع است.

وی بیان کرد: این موضوع از مدت ها قبل در جلسات متعددی که بین کارکنان معاونت هماهنگی امور عمرانی دولت و شهرداری با هدف رفع مشکلات پادگان 07 انجام شد مطرح شده است.

زیویار ادامه داد: از اقدام اصحاب رسانه استان در رابطه با این اموال و انتقال دغدغه های آنها با توجه به شرایط پیش آمده تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: پادگان 07 شامل یک مجتمع 15 هکتاری است که از سال 92 تا 1378 تصمیم گیری شد و 7 هکتار زمین علاوه بر بناهای تاریخی که جانمایی شده است در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گرفت و حدود 8 هکتار از آن. ” در حال حاضر در اختیار ارتش است.

نماینده عالی استان لرستان تصریح کرد: توافقاتی که تاکنون در خصوص زمین های متعلق به پادگان 07 انجام شده مربوط به تیم مدیریتی سابق بوده و ربطی به تیم مدیریتی فعلی در شهرداری و دولت ندارد. آنها احساس مسئولیت ویژه می کنند و پیگیر ساماندهی این پادگان هستند.

زیویار افزود: امکانات لازم برای توافق در این زمینه وجود دارد تا طرفین به صورت منطقی و صحیح وارد مذاکره شوند و در مورد این مجموعه که بخشی از هویت شهرستان است تصمیمی آبرومندانه گرفته شود.

وی درباره «توافقنامه زمین پادگان» نیز گفت: هیچ سند قانونی در زمین پادگان وجود ندارد و ممکن است شرکت های غیررسمی در این خصوص تصمیم گرفته باشند که فرماندار در این خصوص مکاتبه کرده باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خرید و فروش پادگان ۰۷ از این تاریخ ممنوع است، تاکید کرد: مشاوران و مشاوران املاک پس از این تاریخ اقدام به خرید و فروش املاک پادگان نکنند و در صورت انجام معاملات به شهرداری اطلاع دهند. قراردادهای منعقده در رابطه با معامله ملکی در این مجتمع به هیچ وجه منجر به صدور سند قانونی نمی شود و لازم است عجولانه عمل نشود.

پایان یام

دکمه بازگشت به بالا