عمومی

هدف آمریکا از تداوم تحریم تسلیحاتی ایران چیست؟

از زمان اعلام مایك پومپئو ، وزیر امور خارجه آمریكا در هفته گذشته ، تحریم دستان جمهوری اسلامی ایران به دنبال الغای 17 اكتبر 2009 تظاهرات های بی شماری از ایالات متحده ادامه دارد. از این طریق .

وی گفت: “اولین و مهمترین فعالیت سیاسی با مقامات در کشورهای مختلف ، به ویژه اعضای گروه 1 + 5 ، انتقاد از برنامه ایالات متحده برای ورود مجدد به شورای امنیت بود.” به گزارش یومیر ، نورنیوز گزارش داد.

این اعلامیه موضوع تفسیرها و اظهارنظرهای متنوعی در مورد رسانه های محلی بوده است ، در حالی که برنامه آمریکا جایی برای بازگشت به شورای امنیت سازمان ملل ندارد و هیچ کدام امیدوارم واشنگتن از این رویکرد استفاده کند.

وزیر خارجه آمریکا در پی واکنش های اولیه نسبت به رسانه ها مبنی بر تلاش های آمریكا برای ادامه آموزش ایران ، با اشاره به تصمیم 2231 شورای امنیت سازمان ملل ، وزیر امور خارجه گفت: ایالات متحده ، “مشاركت كننده” در توافق نامه شورای امنیت سازمان ملل و برنامه 2222 شورای امنیت سازمان ملل ، عدم اجرای برجام حذف جبهه تحریم ایران ، و این عملیات حتی پس از پایان دوره در بروجام ادامه خواهد یافت.

پاسخ اصلی به اظهارات پومپئو این است که ایالات متحده به دلیل عقب نشینی رسمی از هسته ای در ایران ، موسوم به “بورژام” ، نمی تواند قانون بگوید یا اقدامی کند.

بر این اساس ، ایران و روسیه موضع آمریکا را رد کردند و اتحادیه اروپا اعلام کرد که ایالات متحده خاتمه عضویت خود در شورای امنیت سازمان ملل را اعلام کرده است.

با این حال ، مقامات آمریکایی بر این باورند که فرمان 2231 جدا از شورای امنیت سازمان ملل است و ایالات متحده قدرت قانونی برای پیشبرد این طرح را دارد. به گفته برایان هوک از جلسه مطبوعاتی ایران در وزارت امور خارجه. ما به راحتی سلاح های ایران را تمدید خواهیم کرد.

در حالی که برخی رسانه ها و خوانندگان گفته اند که ایالات متحده می خواهد به آژانس انرژی هسته ای بازگردد ، آنچه از پاسخ ایالات متحده برای بازگشت به آژانس انرژی هسته ای ناشی می شود ، مطمئناً نیست هدف صحنه ، اما به دلایل بسیاری از جمله پایداری ترامپ. ایران ، کاخ سفید به دنبال چیزی به نام “مرگ” (ادامه تحریم ها) برای متقاعد کردن ایران از تب (پذیرش مذاکره کننده برای شروع مذاکرات جدید) است.

به بیان دقیق تر ، علی رغم جنگ ماشین جنگی غربی ، همواره تلاش بسیاری برای نادیده گرفتن دفاعی ایران علیه دشمنان انجام شده است ، اما ذهن منطقی آنها از اوج خود آگاه است. قدرت ایران از بسیاری جهات به ویژه در زمینه امنیت و امنیت مانند مورد ماهواره ها بسیار مهم است. نظامي نور ، رسانه هاي آنها مورد تمسخر قرار گرفتند ، اما كساني كه نياز به شناخت داشتند از دستاوردهاي ايران آگاه بودند.

براین اساس ، به نظر می رسد تیم ترامپ در ماههای آخر درگیری خود در کاخ سفید ، پس از تلاش برای راه‌های مختلف برای سازش یا شکست ایران ، اکنون در تلاش است در آخرین فضای وارد اختلاف شوید تا میان اختلافات بین طرفین میانجی گری کنید. دوم ، تهیه غذاهای تبلیغاتی و تبلیغاتی برای ایالات متحده و به نظر وی ، برچسب حل مسئله ایران برای همیشه.

در حقیقت ، ترامپ که نتوانسته است با بحران کرونا مقابله کند ، توانسته با یک دست ضعیف مانند جو بایدن تحت هر شرایطی در حال حاضر با اعلام تکان دهنده ای که اتفاق افتاده رقابت کند. در ایالات متحده ، باید با برکناری یا تسلیم شدن مقابله کند. ایران به دنبال تغییر محیط به نفع خود است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا