فرهنگ و هنر

نُت‌هایی برای ویولن و تنبور در جشنواره موسیقی ایلام

نت برگ برای ویولن و تنبور در جشنواره موسیقی ایلام

یومیر / ایلام در چهارمین روز از ششمین جشنواره موسیقی در استان ایلام ، رضا اسماعیل نژاد ویولن و بنیامین گراوند تکنوازی تنبور را اجرا کرد.

همچنین گروه موسیقی صبا به سرپرستی علی اکبر رادپور از شهرستان مهران اثری را با آهنگسازی مرتضی نی داوود اجرا کرد.
در این گروه مجتبی اکبری نوازنده نی ، نوازنده سنتور حمزه عبدوزاده ، اکبر اکبرزاده نوازنده ست ، مسعود ناصری نوازنده کمان و حمزه اسماعیلی نوازنده دف به اجرای برنامه پرداختند.
ششمین جشنواره موسیقی در استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایرانی (گروهی ، تکنوازی) ، موسیقی محلی و محلی در استان ایلام (گروهی ، تکنوازی) ، موسیقی کلاسیک جهان (تکنوازی) و در گروه ها (رقابتی) ، خلاقیت خلاقانه در انفرادی (غیر رقابتی) و اجراها و جشن های جانبازان (طرف) شما برگزار می شود.

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت حضور مخاطبان در سالن های موسیقی و رعایت مصوبات ستاد استان کرونا ، با تصمیم شورای پلیس برای ششمین جشنواره موسیقی ، اجرای این جشنواره به صورت مجازی پخش می شود

این جشنواره از دوشنبه 25 آگوست به مدت 9 روز آغاز می شود و تا سه شنبه 12 اوت ادامه دارد.

بنابراین صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام ، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان سکوهای پخش مجازی معرفی شده اند و مخاطبان می توانند طبق برنامه مندرج در جدول به صورت رایگان نمایش ها را تماشا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا