اجتماعی

نصب تندیس شهید احمد سوداگر در تهران

از تندیس شهید احمد سوداگر یکی از فرماندهان جنگ تحمیلی در محور شیخ فضل الله نوری امروز (سه شنبه) با حضور شهردار منطقه 2 ، ضرغامی مدیر اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و حق شناس ، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران.

به گزارش یومیر ، محمد جواد حق شناس در مراسم رونمایی از تندیس شهید حاج احمد سوداگر که توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در منطقه 2 اجرا شد ، اظهار داشت: شهید احمد سوداگر همه خوبی ها را در خود داشت. کمتر از دو دهه از زندگی او گذشته بود که درگیر مبارزات پیش از انقلاب علیه سلطنت ظالمانه شد.

وی افزود: شهید سوداگر در اوایل تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی در زادگاهش دزفول به عضویت سپاه درآمد.

وی ادامه داد: سردار شهید سوداگر تا پایان جنگ حضور م effectiveثری در مناصب عالی داشت و پس از جنگ نیز تحصیل کرد و سرانجام موقعیت را برای کسب دانش در رهبری آموخت. وی در دانشگاه امام حسین (ع) تجربیات و درس های خود را با دانشجویان در میان گذاشت و از پرسنل ارزنده ای مراقبت می کرد.

حق شناس تأكيد كرد: شهيد سوداگر يكي از افراد با نفوذ در عمليات ضد دشمن در بخش اطلاعات و امنيت بود و متأسفانه چقدر سريع اين شخصيت ارزشمند را از دست داديم.

وی ادامه داد: یکی از کارهای ارزشمندی که باید به حق مدیریت شهری صورت می گرفت ، پاسداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار بود که خوشبختانه تندیس وی در یکی از محورهای اصلی شهر نصب شده بود ، به طوری که ما حداقل می تواند به حقوق چنین بزرگان توجه کند. “

در بخشی دیگر از این مراسم ، ویژگی های شهردار منطقه 2 با تأکید بر اینکه طی نیم قرن زندگی با شکوه با زندگی با شکوه ، شهید سوداگر بر خدمات ارزنده در مسائل جنگ و جبهه تأکید کرد ، افزود: شهید سوداگر در شهری متولد شد نمادی از ایثار ، مقاومت و شاهد بوده است. دزفول افرادی دارد که اسطوره شهامت و از خودگذشتگی هستند و در دوران دفاع مقدس فداکاری های زیادی برای این آب و خاک انجام داده اند.

وی افزود: شهید سوداگر دو بار در جبهه مجروح شد اما دوباره برای خدمت بازگشت. ما باید افتخار کنیم که تندیس این شهید در این منطقه نصب شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا