عمومی

نشانه‌های زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است

حسین کنعانی مقدم ، کارشناس امور غرب آسیا ، در برنامه کلی امشب یومیر گفت: امام خمینی (ره) با تعیین روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان پنج م raisedلفه را مطرح کرد ، یکی این که مسئله فلسطین جهانی است مسائل و همه آزادی خواهان آنها آرزوهای مردم فلسطین هستند.

این کارشناس افزود: م componentلفه دوم این است که مسئله فلسطین موضوعی پرطرفدار است و محدود به گروه های مقاومت نیست.

کنعانی گفت: م componentلفه سوم معرفی اسلام به عنوان یک ایدئولوژی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و م componentلفه چهارم جهاد مبارزه بود و م componentلفه پنجم مسئله مقاومت را به عنوان راهبرد اصلی و اصلی معرفی کرد و آن به همین دلیل است که امام گفت مذاکره و سازش به جایی نمی رسد.

وی گفت: مقاومت باعث شده رژیم صهیونیستی در زیر گنبد آهنین خود پنهان شود.

این کارشناس امور غرب آسیا با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: “سردار شهید سلیمانی گروه های مقاومت را شناسایی و تقویت کرد و در مرحله بعدی حلقه های مقاومت ایجاد کرد و آنها را به هم متصل کرد و زنجیره های مقاومت را تشکیل داد.”

وی نقش شهید سلیمانی را متفاوت از نقش سردار در زمان حیات خود دانست و گفت: “شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به یک جنبش مقاومت اجتماعی تبدیل کرد و ترور سردار نشان داد که تلاش های وی بسیار م effectiveثر بود زیرا او برای ترساندن دشمنان برای کمک به آنها بسیار ترسناک بود. سرویس های اطلاعاتی غرب برای شهادت دادن علیه او.

کنعانی مقدم با اشاره به نشانه های انحطاط رژیم اشغالگر در اورشلیم اظهار داشت: اکنون بیش از یک میلیون نفر از سرزمین های اشغالی مهاجرت می کنند و اسرائیلی ها به دلیل اینکه از هر کشوری آمده اند دچار بحران هویت شده اند. رژیم صهیونیستی یک مسئله بسیار جدی است. “از آنجا که صهیونیست های آمریکایی دیگر قادر به کمک به رژیم صهیونیستی نیستند ، این همه نشانه سقوط رژیم صهیونیستی است ، اما در مقابل مقاومت هرچه بیشتر قدرت می یابد .

رسول شبیبی ، دیگر کارشناس امور غرب آسیا نیز گفت: مراسم روز قدس محدود به مسلمانان و یک کشور خاص نیست ، بلکه جهانی است.

این کارشناس سیاسی گفت: در دهه هفتم و هشتم اشغال سرزمین های فلسطین ، مقاومت با ظرفیت ملی خود با اشغالگران روبرو شد و توانست رژیم صهیونیستی را به طور جدی به چالش بکشد.

شبیبی گفت: “مسئله مردم فلسطین یک مسئله جهانی است ، زیرا سازمان ملل و شورای امنیت بیش از 800 قطعنامه در مورد فلسطین در محکومیت رفتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی صادر کرده اند.”

وی افزود: بسیاری از رفتارهای رژیم صهیونیستی به عنوان جنایات جنگی شناخته می شود و دادگاه بین المللی کیفری رفتار این رژیم را به عنوان اتهام بررسی می کند.

دکمه بازگشت به بالا