فرهنگ و هنر

نامه گروه تولید سریال «سقوط» به حمید فرخ‌نژاد

در نامه ای منتسب به گروه سازنده سریال «پاییز» که خطاب به حمید فرخ نژاد نوشته شده، رفتار وی با این پروژه مورد انتقاد قرار گرفته است.

در این نامه که رونوشتی از آن از سوی روابط عمومی گروه «پاییز» برای یومیر ارسال شده، آمده است:

«حمید خان فرخ نژاد؛

سلام که رسم با ادب و معرفت و احترام است!

ما همه تیم سازنده سریال «سقوط» هستیم. آیا می توان سختی هایی را که در روزهای سخت و غبارآلود فیلمبرداری در کوه و صحرا کشیدیم، فراموش کرد؟ آیا می توان شب های سرد سقز را که گرمای مهمان نوازی هموطنان عزیز کرد را از یاد برد؟ آیا می توان بیداری شبانه دست اندرکاران تولید و علاقه آنها به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم را فراموش کرد؟

حمید خان!

چطور می توانید سختی های گروهی را که جزو آن بودید نبینید و تصمیم فردی بگیرید که پخش سریال را به خطر بیندازد؟ چه اتفاقی می‌افتد وقتی فراموش می‌کنید که بیانیه‌ای بنویسید، وقتی کارتان تمام شد و ناخودآگاه وسایل سفرتان را آماده کرده‌اید، اما برایتان مهم نیست که چه اتفاقی برای بقیه‌ی اعضای گروه می‌افتد؟

چقدر سخت است که چند روز پیش همدیگر را در آغوش گرفتیم و برای پروژه های بعدی برای هم آرزوی موفقیت کردیم و حالا همین مردم را گرفتار مخمصه ای کردی که انگار زحمات یکسالشان خاکستر شده است. چقدر خودخواهانه است که شرایط سخت کنونی را برای جمعیت دیدی و بدترین ها را برای همکارانت آوردی. چقدر عجیب است که تلفنی خبر حل مشکل خروج هنرمند را بشنوید و دقیقاً طوری عمل کنید که مشکل ممنوعیت دوباره برای همه هنرمندان و دوستانتان برقرار شود.

آقا فرخ نژاد!

کاش معرفت بود، کاش حرمت نان و نمک هنوز مقدس بود، کاش رفتار حرفه ای فقط در نقد چک معنا نداشت، کاش ارزش کلمات به این راحتی نشکند.

همکاران شما در سریال «پاییز».

به گزارش یومیر، سریال نمایش خانگی «سقوط» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا