عمومی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

متن این نامه را در ادامه می خوانید:

“یا راست

بهبودی عزیز سلام!

با سلام و احترام، از نظر روحی، در مواجهه با کنش ها و واکنش هایی که رهبران، مسئولان و کارمندان حوزه هنری به اینجانب کوچک زمانه ابراز می کنند، به دو دسته «دوست» و «دشمن» و گاه «بومی» تقسیم می شوند. «و» غیر بومی «.به اشتراک می گذارم. اما متأسفانه من هرگز انسان شناس درستی نبوده ام و بارها و بارها در زندگی ام اتفاق افتاده است که می دانم ارزیابی من از این یا آن شخص کاملاً اشتباه بوده است.
ادب و محبت شما در نامه ضمیمه و محبت آمیزی که برایم ارسال کردید یک بار دیگر به من ثابت کرد که من قاضی خوبی نیستم و دشمنی و عصبانیتی که نسبت به شما احساس کردم (که می خواستم از هم جدا شوم، این نیست درست است که شش جلد بعدی و شش جلد بعدی داستان های انقلاب را به زیبایی منتشر کنم. اکنون برای جبران گناه ناخواسته روحی خود، شما را وکیل و وکیل می کنم تا کتاب جدید را منتشر کنید. به هر شکلی که مایل هستید و قرارداد را از طرف من امضا کنید.

(البته توصیه صمیمانه من این است که تصاویر ناشیانه کتاب ها را در صورت امکان حذف یا تغییر دهید) به نظر من واقعیت این است که ما زمانی فکر می کردیم مجاهدین و فدائیان گروه های سیاسی صادقی هستند و نمی کنیم. به این باور امروز و به ویژه مجاهدین که به فاسدترین و منحرف ترین گروه شبه سیاسی تاریخ تبدیل شده اند، نباید ما را در مورد یک اثر بازنگری کنند. شکل کتاب را تحت فشار و تحت تأثیر تجدید نظر تغییر نداده اند تا در صحت آن تردید کنند. بازم ممنون نادر ابراهیمی 15/7/73 »

دکمه بازگشت به بالا