عمومی

«میشو» دنبال بهانه نیست/ او یکی دو روز دیگر بر می‌گردد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سعید مسیگار در مصاحبه با آنلاین درباره عدم قطعیت در شهرداری شاهین تیم فوتبال بوشهر اظهار داشت: “من دیشب با میشو کریستوویچ صحبت کردم و باید امروز بعد از ظهر با هم صحبت کنیم.” او طی یک یا دو روز به ایران باز خواهد گشت. پسر میشو پزشک است و اجازه نمی دهد پدرش به ایران بیاید. در همین حال ، برخی از مردم این کشور اطلاعات غلط در مورد Corona را به میشو داده اند و خانواده وی نگران هستند که وی ویروس Coronavirus را در ایران دریافت کند.

وی ادامه داد: “میشو مشتاق بازگشت به ایران است و این شرم آور است که او نیامده است.” تنها مشکل کورونا است. ما تمام تعهدات خود را به موقع انجام داده ایم و به هیچ وجه با این مربی بحث مالی نداریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سؤال که آیا بلیطی برای بازگشت سرمربی این تیم تهیه شده است؟ وی گفت: تمام کارهای مکاتبات انجام شده است. ما فقط منتظریم که او دقیقاً اعلام کند چه روزی به زودی بلیط برای او دریافت خواهیم کرد.

مسیگر گفت: “شخصیت میشو به هیچ وجه بهانه ای برای عذرخواهی از این بیماری نیست.” او کار خود را آغاز کرده است و به نظر می رسد رسالت و کارهای نیمه تمام خود را در شاهین به پایان برساند. او کار خود را ترک می کند و آن را تمام می کند.

سرانجام مدیرعامل باشگاه شاهین شهریاری گفت: “تیم ما در حال حاضر در اردوگاه شهریار حضور دارد. فیلم تمام تمرینات به میشو ارسال می شود و وی کاملاً از برنامه های این تیم آگاه است. خوشبختانه در دو مرحله تست تاجایی که از بازیکنان گرفتیم نمونه مثبتی نداشتیم.

دکمه بازگشت به بالا