اجتماعی

ممنوعیت ورود به بوستان‌های شهر تهران از ساعت ۴ بامداد فردا

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مقامات محلی و منطقه ای با اشاره به ممنوعیت ورود به پارک ها و مناطق سبز کشور در شهرهای قرمز و نارنجی کشور گفت: ورود به پارک ها و مناطق سبز در تهران ممنوع خواهد شد 4 (4 آوریل).

به گزارش یومیر ، مهدی جمالی نژاد ضمن اشاره به اینکه 32 شهر با رنگ قرمز ، 85 شهر با رنگ نارنجی ، 272 شهر زرد و 59 شهر در ایالت آبی کرونا قرار دارند ، اظهار داشت: طبیعت در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهرداری ها ، پلیس و صدا و سیما نیاز به ارائه اطلاعات در این زمینه دارند و همزمان اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود مردم به پارک ها و مناطق سبز در شهرهای قرمز و نارنجی مشاهده می کنند.

معاون وزیر کشور گفت: سال گذشته مردم از ملاحظات روز طبیعت مطلع بودند و در پایان منجر به کاهش تاج تاج شد. بنابراین ، ما از مردم می خواهیم که امسال و همچنین سال گذشته از اقدامات لازم آگاه باشند ، زیرا رعایت الزامات بهداشتی ، به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی ، می تواند در کاهش بروز ویروس کرونا موثر باشد.

به گفته جمالی نژاد ، ما بخشنامه هایی را برای ممنوعیت ورود به پارک ها و مناطق سبز به تمام استان ها ، فرمانداران ، معاونان شهردار و شهرداران صادر کرده ایم ، بنابراین پارک ها و مراکز تفریحی در شهرهای قرمز و نارنجی قطعاً در روز طبیعت تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: شهرداری خواهان حضور پررنگ پلیس است تا از ورود مردم به پارک ها و مناطق سبز شهر جلوگیری کند. همچنین ورود به پارک ها و مناطق سبز تهران از kl ممنوع است. 4 صبح (4 آوریل).

سرانجام ، جمالی نژاد گفت: “ما امیدواریم که مردم بتوانند مانند سال گذشته از پروتکل های بهداشتی مراقبت ، توجه کرده و به آن پایبند باشند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا