فرهنگ و هنر

مقاصد گردشگری جدید در کشور ایجاد شده است

یومیر/ خراسان شمالی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال های اخیر مقاصد گردشگری جدیدی در کشور ایجاد شده است.

جواد واحدی روز پنجشنبه 11 تیرماه 1401 در سفر استانی رئیس جمهور به خراسان شمالی اظهار داشت: پیش از این مقصد بسیاری از مردم کشور شهرک های بزرگ گردشگری و شناخته شده برای همه بود.

وی افزود: در حال حاضر پس از گذشت حدود دو سال از بیماری عروق بیماری کرونا قلب و از سرگیری سفرهای داخلی و خارجی، مقاصد گردشگری جمعیت افزایش یافته و بسیاری از مقاصد ایجاد شده مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

واحدی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، تصریح کرد: باید قبل از این تبلیغات مکان های گردشگری و تفریحی انجام می شد تا مردم از ظرفیت ها در همه استان ها استفاده کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: طی یک سال گذشته با پیگیری ها و تلاش های وزیر ارتباطات مناسبی در ارتباط با امور تبلیغاتی و گردشگری ایجاد شده است. سایت های.”

واحدی افزود: اپلیکیشنی برای تبلیغات مکان های گردشگری با هجوم دانش بنیان در حال راه اندازی است که در مجلس به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: این اپلیکیشن از لحظه ورود به یک استان فعال می شود و تمامی مقاصد گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان ها را نشان می دهد.

واحدی با اشاره به اینکه روتر روی این نرم افزار نیز نصب شده است، افزود: حتی امکان زمان بندی بعد از اپلیکیشن نیز وجود دارد و ممکن است این اپلیکیشن موبایل بهترین برنامه ریزی و زمان بندی را برای پیاده سازی شما در مقصد داشته باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: تلاش این وزارتخانه بر این است که مشکلات این اپلیکیشن به طور کامل برطرف شود و تا پایان سال از این اپلیکیشن موبایلی رونمایی شود.

به گزارش یومیر، آیت الله رییسی رئیس جمهور صبح امروز در قالب سفر استانی وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا