فرهنگ و هنر

معرفی هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر آنلاین کاشان

خیام وقار کاشانی ایوب آقاخانی ، محسن خسروی و مهدی صفاری نژاد را به عنوان داوران مسابقه نمایشنامه نویس شانزدهمین جشنواره تئاتر آنلاین کاشان معرفی کرد.

به گزارش یومیر ، با مراجعه به کمیته اطلاع رسانی جشنواره ، پس از اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره تئاتر آنلاین به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ، دبیر این رویداد فرهنگی هنری هیئت داوران را به نمایشنامه نویسی جشنواره معرفی کرد. رقابت.

خیام وقار کاشانی ، دبیر جشنواره تئاتر آنلاین کاشان ، ایوب آقاخانی ، محسن خسروی و مهدی صفاری نژاد ، نویسندگان و هنرمندان تئاتر کشور را به عنوان داوران مسابقه نمایش در شانزدهمین جشنواره تئاتر آنلاین کاشان منصوب کرد.

ایوب آقاخانی ، متولد 22 نوامبر 1975 در تبریز ، بازیگر ، کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون است.وی دارای مدرک نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و فوق لیسانس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی است. وی از سال 1984 مسئولیت تئاتر و هیئت نظارت مرکز هنرهای نمایشی را بر عهده داشته و به عنوان داور در ده ها جشنواره شرکت کرده است. در سال 1992 ، او مدیر تالار تجربه حافظ شد. وی همچنین دبیر شورای انتخاب تئاتر مجموعه تئاترشهر ، مدیر گروه رادیو دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در ایران بوده است.

محسن خسروی ، عضو شورای نظارت و ارزیابی تئاتر کاشان ، در زمینه های مختلف بازیگری ، تدریس ، نویسندگی و آموزش نقش م Theaterثر و ارزنده ای را در تئاتر کاشان ایفا کرده است. وی در سال 1370 عضو هیئت نمایشی ایران در جشنواره آوینیون فرانسه بود و دبیر چندین دوره هنرهای نمایشی در آئینه عاشورا و هفته ها در تئاتر مقاومت کاشان بود و بیش از 60 قطعه نوشته است.

مهدی صفاری نژاد ، متولد 1984 در تهران ، دستیار کارگردان ، نویسنده ، بازیگر ، پژوهشگر و مدرس دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد در ادبیات نمایشی است. وی در قطعات “ویولن بدون تیراندازی با کمان” و “فقط خدا می تواند ما را بیدار کند” را نویسندگی و کارگردانی کرده و در قطعات “دادگاه مداد” ، “خورشید مهربانی” ، “خانه سیاه امیر ارسلان معروف” ، “عروسی خان مظفر” بازی کرده است. ، “شوهر من یک رویا است” ، “سایه ای برای سایه” در کارنامه هنری خود و نمایشنامه های “زندگی باید انجام شود” ، “مبارک و زن پارسا و زن پارسا” و “خم شدن داستان قهرمان” به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته اند

برای تقویت نمایش و شناسایی و شکوفایی استعدادها ، بخش مسابقات درام به بخشهای این رویداد اضافه شده است و علاقه مندان به این بخش می توانند آثار خود را تا 22 مارس به صورت الکترونیکی به وب سایت mehr-festiv.ir ارسال کنند تا نتایج را بررسی و اعلام کنند .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا