عمومی

معادن مکلف به مشارکت در توسعه تکاب هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسماعیل حیدری آزاد سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه در منطقه تخت سلیمان افزود: کمک های مین به نقاط مختلف تکاب باید ساماندهی شود و مسئولیت اجتماعی خود را در منطقه انجام دهند.

وی گفت: از معادن برای کمک به پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی، بهبود زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در تکاب انتظار داریم جابه جا شوند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه ساخت کارگاه های تولید شهرک های سنگی و زیورآلات طلا ادامه دارد، ادامه داد: تخت سلیمان از مهمترین شاخص های توسعه عقب مانده است و در تلاش هستیم تا با تمام شهرستان همکاری و هماهنگی داشته باشیم. مقامات از جمله امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای امنیت. بهبود وضعیت این شهر.

حیدری آزاد افزود: برای توسعه تخت سلیمان دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با بخشدار و روسای بخش ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: رونق گردشگری در تخت سلیمان نیازمند سرمایه گذاری و ارتقای زیرساخت های اصلی از جمله بهسازی محور مواصلاتی است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

در این مراسم یاسر سلطانی به عنوان بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی و مشغول به کار شد و از خدمات ابوالفضل بدخشی بخشدار سابق قدردانی شد.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با داشتن دو معدن بزرگ طلا و بیش از 30 معدن سنگ فعال، یکی از قطب های معدنی کشور است.

دکمه بازگشت به بالا