عمومی

مطالبه گری و آرمان خواهی دوبال جریان دانشجویی/ یومیر آئینه شفاف مدیران باشد

یومیر/ گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان که از امیدهای خبرگزاری یومیر قدردانی کرد، گفت: یومیر باید آینه روشنی در مقابل رهبری باشد.

امروز 16 آذرماه مصادف با روز بزرگداشت دانشجو و همچنین سالروز تاسیس خبرگزاری یومیر، ارشد جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید آینه روشن رهبران باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این نشست با اشاره به اینکه دوران رقابت در استان و کشور به پایان رسیده و دوران دوستی ها آغاز شده است، گفت: همه گلستانی ها باید امروز در کنار هم و در کنار هم در این اندیشه باشند. توسعه استان ما .

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه در ظرفیت های خدادادی، نیروی انسانی و… جزو استان های بی نظیر کشور هستیم، افزود: امروز بیکاری و مشکلات استان گلستان زیبایی این استان سربلند نیست و باید ایستاد. با همدلی و اتحاد.” نکته مهم را در نظر بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه آرمان گرایی و عدالت خواهی محورهای اصلی جنبش دانشجویی در تفکر ائمه انقلاب و مفاهیم نظام اسلامی ماست، خاطرنشان کرد: امروز دشمن باید از دریچه فرهنگ و با تزریق روحیه دل ها را تسخیر کند. از ناامیدی.”

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید آینه روشن رهبران باشد

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید آینه روشن رهبران باشد

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه هر بار به جوانان نخبه و تحصیلکرده در داخل اعتماد کردیم نتیجه را دیدیم، ادامه داد: هر جا به خارجی ها رسیدیم دست های چدنی با دستکش مخملی انگشتانمان را قطع کردند.

مهاجر با تقدیر از فعالیت مثبت خبرگزاری یومیر برای امید آفرینی در کشور تاکید کرد: انتظار ما از خبرگزاری یومیر و به ویژه سردبیر جدید آن این است که انتقادات را به خوبی منتقل کند و خدمات نظام را با امید منتقل کند. یک آینه دو راهی.»

وی گفت: مردم از گفتار درمانی خسته شده اند. امروز روز عمل و کار برای مردم است و دیگر زمانی برای قول و صحبت نیست.»

مطالبه گری و آرمان گرایی دو جریان دانشجویی/ ایسنا باید آینه روشن رهبران باشد

در ابتدای این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان که به تشریح خدمات گسترده این نهاد پرداخت، افزود: جهاد دانشگاهی رسالت ها و برنامه های به جا مانده را حذف کرده و در راستای اهداف انقلاب حرکت می کند. تلاش و سرعت.”

شهبازی با بیان اینکه هر دولتی که به توان داخلی خود اعتماد داشته باشد از ما آگاه بوده است، خاطرنشان کرد: هر دولتی نگاه خود را به بیگانگان دارد و ما را نادیده گرفته و از ظرفیت جوانان نخبه در جهاد دانشگاهی استفاده نکرده است.

به گزارش یومیر، در این مراسم «مهدی باقریان» به عنوان مدیرمسوول جدید خبرگزاری یومیر گلستان معرفی و با اهدای لوح از «زحمات پنج ساله سید حسین حسینی در این مسئولیت» تقدیر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا