عمومی

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب‌الامر (عج) قابل حل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فاطمه محمدبیگی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه شبانه روزی محمودآباد اظهار داشت: در تعدادی از شهرهای کوچک استان مشکل کمبود درمانگاه شبانه روزی داریم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل محدودیت های قانونی و مسائلی مانند تعداد زیاد ماموریت ها و درگیری با کرونا، نتوانست نیروی انسانی، نیروی انسانی و منابع مالی را در اختیار این گونه کلینیک ها قرار دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اعلام اینکه باید این نیاز مردم برطرف شود، افزود: رفع مشکلات بهداشتی مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار اولویت مهم استان است.

وی تصریح کرد: با ورود سپاه مالک الامر (عجاستان قزوین به این منطقه و پس از یک سال تلاش صورت گرفته با هدف محرومیت زدایی شاهد این اقدام بزرگ و ماندگار هستیم.

محمدبیگی با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته استان نیازمند دریافت خدمات بهداشتی و درمانی هستند، گفت: ظرفیت لازم برای ورود سپاه به این حوزه وجود دارد.

وی بیان کرد: مشکل درمانگاه بیدستان که مدت هاست با وجود داشتن ساختمان حل نشده است با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قابل حل است.عجقزوین باید حل شود.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد چنین کلینیک هایی به معنای تحقق عدالت در مناطق کمتر توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: عدالت در سلامت برای مردم بسیار شیرین است.

دکمه بازگشت به بالا